Ik ga echt voor je duimen Lov!! Mannetje is weer naar het werk toe. Hij had echt moeite om weg te gaan vanmorgen, om kwart voor 9 heb ik hem de deur uit moeten trappen Met de buikpijn en de slijmpies gaat het ook beter vandaag dan gister. Ik heb er gister ook voor gebeden en dat heeft wel wat rust gegeven
haha dat kun je soms aflezen aan iemands gezicht en als ze vragen ben je zwanger en je bent het is het ergens liegen is ook zo raar om tegen te houden wat je aan de wereld wil uitschreeuwen Laat 11 april een mooie dag worden!
Komt wel in orde en je hebt zeker op de juiste momenten geklust enneuh mag voorlopig geen testen doorverkopen van ML hij denkt aan bad karma zoals vorige keer...
Hier ook enkel als we opvang moeten hebben voor de afspraken moet ik er een mouw zien aan te passen ,maar dat is voor als het zover is...
Ik spring er ook tussen, wij zitten nu juist begonnen met clomid, en hopen dat het nu vlug gaat mogen gebeuren
Mijn gyn zei dat om de dag sex het beste is, elke dag is niet nodig. Zaadjes kunnen best lang in je baarmoeder overleven tot wel 36uur. Het gaat nu om dat het beste zaadje mag winnen En ik duim voor een knaller over 2 weken!!!
Dankjulliewel! En z'n haar valt uiteindelijk reuze mee, nog steeds lekker zacht hahahaha. Hij vertelde dat hij het had gedaan speciaal voor het vragen. Het is namelijk zo dat het gisteren precies een jaar geleden was dat we elkaar voor het eerst ontmoetten, en toen had hij ook kort haar. Hij zei dat we nu maar de hele route zoals we die die dag hadden gelopen maar over moesten doen, maar daar woon ik niet meer, dus ik had al zoiets van, he? Maargoed, op een plek vlakbij het treinstation hebben we die avond staan knuffelen (m'n zus en neefje waren toen mee hem ophalen, en m'n moeder kwam naar het treinstation, maar we pasten niet allemaal in de auto, dus zus, neef en vriendlief's koffer gingen met de auto mee, en wij lopend), en toen pakte hij me daar dus vast 'omdat hij dat al de hele tijd wilde, maar wilde niet dat ik me zou schamen'. Dat hele dialoog van daar staat nog in m'n geheugen gegrift, dus dat waren we aan het naspelen, ik op een gekke manier, dus we lagen gister bijna op de grond van het lachen. Maargoed, elke keer een nieuwe 'take', want het ging niet volledig volgens het 'script', en na de vierde keer knuffelen liet ik hem los en keek naar de trein die net op dat moment voorbij raasde. Toen ik terugkeek zat ie opeens op 1 knie.. Het stomme is, ik dacht eerst nog dat hij zich bezeerd had of iets dergelijks, dus ik zei maar Are you okay? Are you okay? Dear, are you o-' en toen zag ik dus het doosje in z'n hand. Vervolgens ging ik op beide knieen en bleef maar brullen 'dat dit niet in het script stond maar ik was zo blij'... Zodoende, haha.
O wow micchan!! Romantisch! Hihi wat zal hij inde zenuwen gezeten hebben. Echt heel leif van hem. Hoelang blijft hij nu?! Lekker genieten en ook feesten!!