Wilde even laten weten dat we een afspraak bij erasmus mc hebben gemaakt.. We woorden eerst doorverwezen naar de andrologie en vanaf daar verder! X
Ah fijn! Leuk dat je even van je laat horen! Al flinke buik? Veel aangekomen? Nog beetje vol te houden?
Mijn buik begint nu eigenlijk pas echt te komen.... Had vorige week een cursus samen bevallen en daar was een dame die 26 weken zwanger was die net zo 'dik' was als ik Maar ik merk dat het nu wel steeds sneller gaat, alleen heb niet zo'n ronde toeter zoals sommige dames. Verder is het nog goed te doen, heb weinig klachten. Alleen wel sneller moe en regelmatig last van maagzuur. En afentoe nog flink emotioneel...
Lov Nou helemaal niet hoor! Geloof goed dat je erg onzeker bent na zoiets! Alleen maar fijn dat het nu allemaal goed is en je meer gerustgesteld bent! Bolkje nou alleen maar fijn dat het geen mega buik al is.. Hopelijk wordt het maagzuur niet al te erg.. Nog steeds aan het werken?
Hier weet ik het niet zo goed. Heb de hoop op een spontane zwangerschap al verdrongen. Alle hoop gevestigd op de mmm. Veder druk op het werk.
Ja dat snap ik.... Maar gelukkig is de mmm er gewoon en kan er een hoop kijk op dit forum. En je man?
Idd in de mmm kan veel. Heb verder nog niet veel gelezen. Zal er nog eens naar lezen. Manlief neemt het goed op een staat er positief in.