Voor ons het laatste dagje hier.. vannacht weer naar huis! Dan en druk weekend voor de boeg en maandag weer werken, bah! Maandag heb ik ook de combinatietest dus weer even baby kijken.. Hoop dat de uitslag goed is!
Hey meiden. Mandy en cc had al gereageerd in het andere topic op jullie Lies hier gaat het wel heb een goede griep te pakken.. Ben blij dat alles goed was bij je echo!
Lies waarom kreeg jij 20 weken echo in delen? Wel gij. Dat alles goed is!! Cupcake geniet nog van jullie laatste dagje! Niet last Van kwaaltjes? Wonder afwachten hoop op goed nieuws ! Hier een beetje een rare vraag.. Vanmorgen gevreeën met m'n vriend en hij voelde iets wat hij niet eerder heeft gevoeld. Iets van een bultje bobbel wat voor hem gevoel een beetje hem aan het weg duwen was. Weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven.. Weet iemand een beetje wat ik bedoel of partner eerder ook gevoeld ofzo? Willen een beetje voorzichtig zijn nou.. Zou ik dit moeten aangeven bij volgende echo of is het gewoon normaal tegen deze tijd van zwangerschap..
CupCake, geniet er nog even van! Spannend maandag. Wanneer verwachten jullie de uitslag? Kim, omdat ons dochtertje de vorige keer niet mee wilde werken Wat je beschrijft ken ik niet. Geen idee ook wat het kan zijn eigenlijk.. Knvs, beterschap meid! Het zit je niet echt mee
Lov nee dat snap ik wel dat het kindje het niet is vond het een beetje raar.. Beetje voorzichtig zijn voortaan denk ik..
hier gister het eerste gespot. Was maar 1 drupje oud bloed en tot nu toe niets meer. Maar verwacht dat het wel gewoon doorzet. Had gister last van mijn borsten zoals altijd dus geloof niet dat het raak is. Mandy balen, welke dag zit je?
Jammer Wondertje.. Veel succes morgen met het gesprek! Hoop dat er iets positiefs uitkomt voor jullie! Ik moet morgen weer gaan werken na 3wk vakantie en heb écht geen zin! Gelukkig tussendoor wel even weg voor de echo/combinatietest. Leuk maar ook wel spannend!
spannende dag morgen wonder, hoop zo goed nieuws voor jullie! zit op dag 38.. er zit niks anders op dan wachten.. wie weet heb ik me ei net pas gehad.. ik ga denk ik gewoon op de symptomen letten, en dan wekelijks.. of om de 2 weken testen. we shall see! ik duik me bedje in! slaaplekker allemaal!
Ik meld me ook! Afgelopen week gestopt met de pil, ben erg benieuwd! En mijn hemel ik kan aan niets anders meer denken Sta dr mee op en ga dr mee naar bed..
CupCake, hoe was je echo? En je eerste werkdag na de vakantie? Vind ik altijd zo enorm tegenvallen Balen wondertje Hoe was jullie gesprek bij de gyn? Een behandelplan te horen gekregen? Mandy, wat stom zeg Ik had goede hoop voor je. Balen die onzekerheid ook Micchan, gaat alles wel goed met je? Suuzzzz, welkom! Ik had en heb precies hetzelfde, zwanger worden hield me enorm bezig en zwanger zijn ook haha Kim, hoe is het met jou?
Lies goed goed! Begint wel wat zwaarder te worden allemaal een beetje.. Jij ook last vast? Mijn misselijkheid schommelt wel wat meer gelukkig! En ben sneller moe maar dat zal Nog wel erger worden denk ik! Hoe is het met jou?? Suzz hoe oud ben je? Eerste kindje?
Nou hier op zich goed nieuws en minder goed nieuws. Alle uitslagen bij mij waren top. Ik krijg nog wel een hsg volgende week woensdag. Over 2 weken een nieuwe afspraak om te kijken wat er gaat gebeuren maar waarschijnlijk worden we gewoon naar huis gestuurd om het zelf nog een half jaar te proberen. Omdat volgens alle uitslagen we 44% de kans hebben om binnen het half jaar zwanger te raken. Als dit onder de 30 was hadden ze ons gelijk geholpen nu dus niet. Dat was wel even balen.