Cupcake wat fijn dat alles goed is! Het gaat echt hard kwa tijd als ik zie hoever sommige meiden al zijn! De laatste loodjes heel veel succes dames! Hier aan het aftellen voor mn operatie volgende week en daarna volgt onze afspraak bij het erasmus wil weten wat er allemaal uitkomt zodat wij ook weten wat de volgende stappen zullen zijn.. Wim hoe is het daar?
Lies mooie foto's !! Mandy vervelend dat het weer op rood staat.. Bolkje dat is wel fijn dat je thuis kan bevallen als je dat graag wilt! Ik durf het niet thuis.. Voel me iets veiliger in het ziekenhuis en de rotzooi mogen fijn daar houden Cupcake gelukkig was de test goed!!! Ik erg last ban m'n ribben links voor en achter, best vervelend ga een voedingskussen aanschaffen misschien dat het wat helpt met slapen. Dalijk lekker verse erwtensoep maken jammie!! Kan wel met dit weer..
ik voel me juist totaal niet veilig bij 'ons' ziekenhuis.... In het verleden zijn er teveel dingen misgegaan bij familieleden van mij om me daar nog prettig te voelen.
Bedankt voor jullie reacties op de foto's CupCake, wat fijn dat de uitslag zo positief is!! Knvs, alvast heel veel sterkte en succes met je operatie! Hoop dat je erg tevreden zult zijn met het resultaat Hoop ook dat je in het Erasmus wat wijzer wordt over het vervolgtraject m.b.t. zwanger worden. Kim, voedingskussen schijnt inderdaad lekker te zijn met slapen en natuurlijk met borstvoeding geven (wil je dat?). Vervelend dat je last hebt van je ribben. Bolkje, ik wil ook graag thuis bevallen. Lijkt me heerlijk om in mijn eigen omgeving te zijn
Bolkje oh dan snap ik dat je er niet veilig bij voelt.. Lekker thuis bevallen dan! Lies Ik wil borstvoeding gaan geven ja (als het lukt) jij?
Ik heb wel mee gelezen maar weet soms niet wat ik moet typen. Hier zie ik op het moment erg op tegen woensdag. Het is lastig dat ik niet echt weet hoe ik het kan verwachten. Overal waar ik lees is het heel pijnlijk. Had ik beter niet kunnen doen haha.
Misschien op het forum een topic openen om te vragen hoe anderen het ervaren hadden, en aangeven dat je bang bent voordat ze moet horrorverhalen aankomen hahaah
Ja daar heb ik idd ook nog over nagedacht. Had al de zoek functie gebruikt maar kan zo niets vinden. Weet zo ook even niet waar ik het onder moet zetten.
Ja dat zeker, al deed de paar dagen zonder ook wel even goed Hihi. Heb het er soms toch wel erg moeilijk mee dat het maar niet wil lukken. Een paar dagen afstand wil dan toch wel helpen. Alleen nu het op woensdag aanloopt ben ik er toch weer meer mee bezig.