Meisjes zijn ook leuk ik wilde dat ook altijd graag, nu krijgen we dus en zoon en dat is zo'n gek gevoel hahah
Ik snel melden. Vandaag om 10:50 zijn wij trotse ouders geworden. Dochter/zusje Nina. We maken het beiden erg goed. Ze woog 3860g
Jaaaa Lijkt me ook wel een apart gevoel, na twee meisjes nu een jongetje.. Ik ben wel gewend aan kleine jongetjes om me heen, maar het natuurlijk toch anders wanneer het je eigen kindje is.. Oooh kriebels haha
Had gewoon nooit gedacht een zoon te krijgen, hoe stom ook hahaha. Maar toch. Iemand met al kinderen snapt dat wel Maar bij de eerste wilde ik heeeeeeel graag een meisje... Heb er al 2 en nu ben ik superblij om nog een zoon te mogen krijgen.
Littlewonder, van harte met jullie dochtertje Mooie naam! Fijn dat alles goed is gegaan, nu genieten!
Ja gaat goed weer hier. Heb nu alleen het idee dat ik mijn ei voel. Heb ook veel last van vruchtbaar slijmverlies dus we gaam er weer voor Hoe is het bij jou?
Haha we doen ons best. Net ook zijn we alleen in slaap gevallen daarna, oeps. We gaan er helemaal! Fijn dat alles goed gaat bij jullie.
Haha schijnbaar hadden we het even nodig. We hebben nu vakantie dus alles mag haha. Maagzuur is niet fijn. Hopelijk zakt dat nog wat af.
Nee zakt niet meer af wordt alleen erger...is een kwaaltje van mij helaas. Ach meid geniet ervan hoor...is ook belangrijk Was je niet even lekker naar buiten nu met idd weer? We waren lekker wandelen in vaals
Ik moest vanmorgen werken en daarna zijn we nog even bij de juwelier geweest. Even een nieuw setje gehaald, oorbellen en ketting. Helemaal blij. Was idd wel lekker weer om te wandelen. Nog op de kermis geweest? Dat is balen als je nu al weet dat het erger wordt. Er is niets tegen te doen?