De Waterijsjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wondertjeinmaak, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Hoi meiden :) zal ook weer eens een update geven!

Hier gaat alles goed! Buikje maakt een groeispurt dus nu echt al een beetje een zwangerbuikje. Sinds deze week aan de positiebroeken, wat een verademing zeg! Vandaag lekker gewinkeld en nog wat leuke kleding erbij gekocht..

Heb wel al een week lang zeurende hoofdpijn.. En een gevoel dat ik verkouden ga worden, maar het zet niet door. Ben liever even een paar dagen ziek dan een week zo er tegenaan hikken.. Nu lekker relaxen het hele weekend.

Volgende week zaterdag hebben we de geslachtsbepaling.. Kan echt niet wachten! Ben zoo benieuwd :D daarna gaan we een leuk setje kleding voor de kleine kopen en komen ouders, broer en zus langs om het nieuws te delen!

Gisterenavond even naar de baby/tiener megastore geweest. Ik weet nu zeker dat ik een Joolz wil, waarschijnlijk uit de Earth editie. We krijgen hem van m'n schoonouders :) qua meubeltjes gaat het nog lastig worden, we blijken een hele verschillende smaak te hebben ;) maargoed er zijn nog genoeg andere winkels en er zal vast een kamertje bij zitten die we beiden mooi vinden :D

Wondertje.. Veel succes weer!, hoop zo op een succesvolle ronde voor jullie! Duim!

Lov, vervelend dat maagzuur :S heb er nu ook al regelmatig last van en dan heb ik nog niet eens een baby die tegen m'n maag aan zit.. Heb jij middeltjes of trucjes die helpen? Rennie doet t tot nu toe nog goed, maar wil ik ook niet te vaak gebruiken.

Fijn weekend allemaal!

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee geen kermis geweest....lekker in de natuur geweest veel leuker :D

Nou ik heb antagel .. Is een drankje dat help wel. Voor de rest os er niks tegen te doen....je bevallen maar dat duurt nog even hahaha...

Nieuwe sieraden altijd leuk :D

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Cupcake gaat snel he :D
    Leuk die echo....ik mag 11 nov weer....

Hier ook een week ziek geweest bah en nu nog verkouden helaas...

Niet veel te doen hoor tegen maagzuur.... J niet te veel prik drinken en pittige dingen eten...

4. Kim991

Kim991 Actief lid

8 mrt 2013
    375
    0
    0
    Wonder go girl!! Duim voor jullie! Gun het jullie zo!

Lov vervelend maagzuur! Hier ook! Maar wel alleen nog s avonds..

Cupcake spannend nog even wachten op t geslacht!! En aan de zwangerschaps broeken!! Lekker aan het groeien :D

5. Kim991

Kim991 Actief lid

8 mrt 2013
    375
    0
    0
    Nog 1 weekje en dan gaat het aftellen beginnen! :D

6. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Haha Kim, ik tel nu al af hoor;)

CupCake, leuke update:D Ben benieuwd naar jullie geslachtsbepaling!

Brigit, nog niet op jou gereageerd laatst. Fijn dat het wat beter gaat:)

Mandy, hoe is het met jou? Hoe lang was je cyclus nou de laatste keer?

Hoe is het met de rest?

7. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    En ook bij de VK vandaag weer goedgekeurd :D

We hebben sinds een paar dagen een angelsound, dus fijn om af en toe zelf te luisteren! Blijft bijzonder :)

8. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Fijn CupCake! Heb begrepen dat je niet te vaak met de angelsound moet luisteren omdat baby's daar toch wel iets van merken. Af en toe luisteren lijkt me wel erg fijn en geruststellend:)
    Nog steeds geen voorgevoel wat betreft het geslacht?

9. Kim991

Kim991 Actief lid

8 mrt 2013
    375
    0
    0
    Fijn dat alles weer goed was cupcake! En leuk dat je zelf ook een keer tussendoor kunt luisteren.. :)

10. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Dat heb ik ook gelezen inderdaad.. Maar veel vaker dan eens in de week zal het niet worden, dus hoef ik me geen zorgen over te maken :)

Mijn voorgevoel wisselt bijna dagelijks hahaha eerst dacht ik een jongen en nu neig ik weer naar een meisje. Vind t wel lekker dat ik er zo 'open' insta, dan hoef ik me ook niet aan te passen als het toch anders blijkt te zijn. Mijn vriendin moest echt 2 dagen omschakelen toen ze hoorde dat t een jongen bleek. Ik zie het gewoon wel, en dan ga ik los!! Qua shoppen dan he :) nu zie ik zoveel leuke dingen, maar kan niks kopen. En wil ook wat leuke dingen haken enzo.. Dus dan kan ik lekker oriënteren :)

11. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

Hier vandaag weer een afspraak gehad. Hsg was goed, nu 6 maanden zelf proberen. Wij hebben daarvoor 40% de kans om zwanger te raken. Normaal is dit 80.
    Ik heb deze ronde mijn ei al op dag 13 gehad. Heb nog niet een voorgevoel oid.

Cupcake nog eventjes en je weet het geslacht.

12. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Hey meiden.
    Hier mn neus operatie achter de rug nu ontzwellen en kan niet wachten op het resultaat. Verder alles goed hier!
    Wim duim voor je meid..

Hoe is het met derest?

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zal vast prachtig zijn straks je neus :)

Goed druk druk hier...vrijdag gaan we trouwen dus het is even hectisch

14. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Leuk lov, vrijdag al gaat snel allemaal hihi.
    Wat ga je aantrekken?

15. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ohh lov, wat leuk dat jullie vrijdag trouwen! Ben ook benieuwd wat je gaat dragen! Gaan jullie het groot of klein vieren? Succes met de laatste voorbereidingen en een heeeeeele mooie dag vrijdag!

Wim, spannend! Hoop dat het snel raak is!

Knvs, jammer dat je nog even geduld moet hebben voor t resultaat.. Hoop dat t naar je wens is!

16. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oooh Lov da's snel gegaan zeg! Leukleuk :D

17. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Lov nog even druk druk maar morgen ech genieten! Heel veel geluk toegewenst!
    Knvs allemaal goed gegaan? Hoe voel je je? Hoop voor je niet al te veel pijn!
    Heb me collega wel eens gezien na zo'n operatie ..zag er niet fijn uit!
    Hier gaat vanaf nu alles rustiger worden, collegas terug van vakantie en ik ga me uren opmaken. Tot 15 dec 10 uur per week minder werken! I loveit :D

18. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    MANDY pijn heb ik niet echt gehad alleen irritatie omdat je niet via de neus kan ademen.. gelukkig heb ik alleen maar 1blauw ooglid het kon erger, morgen mag het gips eraf.. kan nu al een beetje zien hoe me neus is en ondanks de zwelling en gips ben ik al super tevreden hihi..

Lov leuk zeg trouwen gefeliciteerd alvast!

Xx

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

20. Kim991

Kim991 Actief lid

8 mrt 2013
    375
    0
    0
    Leuk lov!! Succes met de laatste voorbereidingen en een super fijne dag morgen! Geniet ervan!

Knvs fijn dat je je er goed bij voelt.. Hopelijk als de zwelling weg is is het resultaat super mooi!

Mandy lekker 10u per week minder werken!

Deel Deze Pagina