Kim, wat fijn dat de echo goed is en wat leuk dat jullie gaan trouwen Hele mooi buik heb je! Grappig hoe je navel verandert he Ik zal ook weer eens een foto van mijn buik posten. Grappig om te zien dat mijn buik toch een heel andere vorm heeft dan jouw buik Wondertje, spannend zeg. Ga je gewoon wachten tot NOD? Duim voor je!!!
Lies ik ga zeker wachten. Heb niet echt het gevoel dat het raak is. Ook al zijn er symptomen maar die heb ik vaker dus ik let er niet meer op.
Ja ze gaan echt hard voorbij! Misschien komt het omdat de ergste zorgen verdwenen zijn en ik niet meer van braakbui naar braakbui leef, maar echt, het gaat van zoeffff! Vind ik overigens niet erg hoor, kijk er enorm naar uit om ons kindje vast te kunnen houden Gaat het met jou nog allemaal goed?
Dankje meissie Wat balen dat het met jou minder gaat Snap wel dat je er dan even klaar mee bent.. Ik hoop dat de 6,5 week snel voorbij gaan voor je en dat je je snel weer wat beter voelt natuurlijk!
Ben er zooo blij mee, was echt bang dat ik het de rest van de zwangerschap zou houden.. Was ook echt een ouwe brompot, nu merk ik dat ik ECHT geniet Gaat het bij jou allemaal nog goed?
Ja hoor, gaat wel goed.... Ik ben alleen niet meer zo mobiel, dus ik zit me veel te vervelen en dan gaat de tijd natuurlijk nóg langzamer
Ah ik heb deze week de winactie gewonnen!!! Ik win nooit iets. Zal straks even bijlezen hihi. Hier alle klachten weg en niets gespot maar zal wel gewoon komen morgen.
Micchan fijn dat je kwaaltjes wat afgenomen zijn! Lov verschrikkelijk he dat braken! Ik heb er ook nog steeds last van. Het is wel wat meer aan het schommelen gelukkig! Hopelijk voel je je snel wat beter
Hier gaat het met mij wel goed alleen ligt de jongste in het zk met een longontsteking ze zit aan de zuurstof en wordt 24-7 in de gaten gehouden. Ik heb het er zwaar mee om haar zo te moeten zien, ben gesloopt en moe, maar ik wil natuurlijk 24-7 bij haar blijven. Hoop maar dat ze snel opknapt. Dus zal even niet aanwezig zijn hier meiden...
Ohhh jeetje zeg Lov.. Heel veel beterschap en sterkte, hoop dat het gauw beter gaat.. Neem je tijd meissie, hartstikke begrijpelijk! Knuffel