Wat een mooi mannetje Bolkje! Geniet ervan! Ik gun het jullie ook enorm meiden!! Voor de geïnteresseerden, heb een nieuwe buikfoto in album geplaatst na m'n groeispurt. Nu lekker uit eten!
Bedankt meiden. Wauw mooi buikje cupcake. Lies jou buik is ook onwijs mooi! Wij gaan de klusperiode weer in hihi. Gaan het nu de hele ronde om de dag doen, tot zeker ver na de eisprong hihi.
Spannend vind ik het nu nog niet haha. Maar hoop wel eens dat het voor ons eens raak mag zijn, we hebben lang genoeg gewacht vind ik.
Al heb ik ook zo'n voorgevoel dat het nog wel een tijdje kan gaan duren. We hebben in mei ook nog een bruiloft en zit wel eens om me heen te kijken voor wat ik aan moet trekken maar ik heb een sterk gevoel dat het gewoon eigen kleding blijft. Weet zo niet waar het vandaan komt. Hoop zo dat mijn gevoel het fout heeft.
Thanks meiden! Mooi buikje Micchan! Bij mij ging mijn buik vooral na de 20 weken echt groeien. Kon het zeker tot 20 weken wel verborgen houden als ik wilde. Wondertje, jullie hebben zeker lang genoeg gewacht Jullie hebben het al vaker om de dag gedaan tot ver na de ovulatie of niet?
Ja hebben we 1 maand volgehouden hihi. Wij zijn meestal van we doen het wanneer we zin hebben en dan gebeurt het al snel elke dag. De gyn heeft echt aangegeven op tijd te beginnen en om de dag. Dus we zijn nu heel vroeg begonnen en willen door gaan tot een week na de eisprong. Ik twijfel af en toe ook nog of we het zaad nog eens moeten laten testen. Ik zou graag willen weten of dit verbeterd is.
Succes wondertje!! Hoop het zoo!! Kim, we moesten even vriendjes worden.. Als je accepteert dan kun je ook mn foto's bekijken.
Wim ik weet het soms is het moeilijk positief te blijven na zoveel pogingen! Ik duimmm heel hard voor ons.. Mooie buikjes meiden
Wij zitten weer in de klusdagen en wat ik al dacht deze ronde weer vroeg een ei!! Waarschijnlijk gaat hij vannacht springen. Dus wij gaan vanavond weer klussen. Hopelijk brengt deze ronde nummer 13 geluk Wij zitten nu in ronde 13, dag 13 een ei op 13 november. Zou het? hihi.