Hoop op iets mooi wim.. Vraagje? Ik had vanmiddag geplast en voordat ik doortrekte zag ik dat mijn urine bruinig was daarna niet meer gehad? Iemand enig idee?
Ik zou het niet weten meid, dacht ook mis te weinig gedronken. Ik hoop ook dat het iets moois mag brengen voor ons. Normaal zou getal 13 ongeluk moeten brengen hihi. Ben ook op vrijdag de 13e 13 jaar geworden dus veel pech heb ik gelukkig nog niet gehad
Nm 13 wordt het meid! Als je nu zwanger wordt ben je zeker niet toevallig ook nog de 13 de uitgerekend he?
Dat is allemaal wel heel toevallig wondertje, hoop echt dat het ook iets moois gaat opleveren Knvs, vreemd. Eerste reactie was ook misschien te weinig gedronken. Misschien een klein beetje bruin bloed erbij? Weet even niet waar je in je cyclus zit, zal zo spieken of in in je banner staat. Edit: je hebt natuurlijk geen banner, wist ik wel Zit je rond je eisprong? Met mij gaat het wel aardig. Nog steeds heel erg misselijk op sommige ochtenden, ik heb vandaag echt een slechte dag. Gelukkig nog maar 3 weken werken Hoe is het met de rest?
Haha dat heb ik ook bekeken maar dat zou op 10 of 11 uitkomen Kan altijd 13 worden natuurlijk Dan is mijn moeder jarig. haha.
Zou wel heel toevallig zijn hihi. Hoop het zo. Wil er ook niet teveel op focussen. Balen dat jij nog zo misselijk bent. Nog even en je hebt alweer verlof!
Ja die heb ik idd aangepast aan mijn cyclus. Dus het kan nog altijd veranderen. Maar zal wel rond die datum zijn dan. haha alles is mogelijk nog.
Lies ik kan mijn ongie vanaf vandaag verwachten maar dan wel een korte cyclus.. Mn temp is vandaag ook omlaag gegaan dus denk mn ongie en dan verklaart het mischien ook dat bruine in mn urine! Wim hoop dat 13 jullie getal zal zijn duimmm!
Zal mijn FF weer in mn handtekening zetten is voor jullie makkelijker kijken hoever ik in mn cyclus zit...