Balen knvs Ik voel de baby sinds gisteren af en toe! S'morgens in bed voelde ik wat plopjes en ml kon het ook voelen! Nu lig ik lekker op de bank en is hij koprollen aan het maken volgens mij, voel van alles rommelen daarbinnen haha.
Oh leuk dat je het ook al voelt! Zie dat je woensdag echo hebt, leuk! Ben benieuwd of het nog steeds een meisje is Ik heb a.s. Maandag de 20wk echo.
Nog niet haha, ik moet nog een aantal dagen tot nod. Kan zelf nog niet echt een voor gevoel zeggen. Heb zelfde klachten als ik voor ongi ook heb. Op het ontlasting patroon na Die is nu heel anders dan normaal. Temp is nog mooi hoog dus we zullen het wel zien volgende week. Hoe is het met jou?
Oh spannend wondertje! Ik hoop dat het iets te betekenen heeft, duimduim.. Hier alles goed, afgelopen woensdag echo gehad. Nog steeds een meisje, vier dagen vooruit gezet, lichaampje loopt ietsje voor qua groei maar voor de rest alles prima. Dus nu maar wachten tot het 2 december is, dan krijgen we de echt uitgebreide echo om te kijken naar de organen enzo.. Morgen in ieder geval alvast lekker winkelen. Voor de rest qua kwaaltjes e.d. goed.
Hallo allemaal.... Wonder spannend meid! Micchan maar echt echt vooruit gezet of is ze gewoon wat groter in sommige dingen zeg maar? Hier met de echo's ook altijd verschillen maat de ud blijft staan natuurlijk. Hier al bijna 30 weken... 3 dec groeiecho en eens kijken of de boef in stuit ligt. Want dat doet hij dus vaker ... Als hij zo blijft liggen wordt het waarschijnlijk een kzsnede ...
Weer echt vier dagen vooruit gezet.. Het hoofdje past wel goed bij die termijn maar het lichaam is wel al iets verder zegmaar.. Ik verbaas me er ook elke keer over als ik vooruit word gezet, maar kan geen 'Hee, dat kan niet' argument aankaarten omdat m'n cyclus zo onregelmatig was en ik geen idee heb wanneer m'n ei was.. Blijft maar gewoon afwachten dus.. Oh wat spannend! Je uk draait flink dus.. Zou je het heel erg vinden als je een kzs moet?
Maar dat kan dus helemaal niet? Want voor de 13 weken groeien alle kindjes hetzelfde en dan kan een termijn worden vastgesteld ... Nu groeit je meisje op haar eigen lijn en kun je het termijn helemaal niet verplaatsen ... Dus ik snap dat niet. Bij vrouwen die er pas laat achterkomen dat ze zwanger zijn kunnen ze immers ook nooit een precieze datum aan vastzetten
Nou ja heel erg... Kijk een kzsnede is niet fijn maar een stuitbevalling wil ik absoluut niet en ook geen draaipoging ... Dus ja geen keus dan. En eerlijk... Het is jammer dat je niet op de natuurlijk weg kan maar eens een makkelijker bevalling zou ook fijn zijn Het heeft beide zijn voor en nadelen... Ik zie wel. Maar ik heb wl heel de zwschap het gevoel dat hij in een stuit zou blijven en dat het anders zou zijn.
Lov ben benieuwd of je kleine man nog gaat draaien dan. Maar als je gevoel zo is kan het natuurlijk ook zo blijven. Micchan raar idd dat je elke keer vooruit gezet wordt. Hier gaat het goed. Temp is weer meer omhoog gegaan. Voor de rest is alles gelijk hihi. Dus weinig nieuws te melden. Heb totaal geen testdrang dus dat is ook wel fijn. We zullen het zien
Spannend Wondertje!! Nog even afwachten dan maar.. Lov, hoop dat je mannetje nog draait dan.. Met een kzs is de bevalling wel makkelijk, maar het herstel duurt dan weer veel langer. Er is voor beide iets te zeggen.. Maar afwachten wat het gaat worden dus! Micchan, leuk dat het nog steeds een meisje is! Hier alles prima.. Buikje groeit gestaag door, morgen alweer 20 weken!
Cupcake gaat snel meid. Alweer 20 weekjes. Hier over viel me het gevoel net dat het wel eens raak kon zijn. De hele cyclus nog niet gehad. We wachten gewoon verder af haha.
Is zeker spannend. Maar mijn lichaam kan me ook flink in de maling nemen. nog een paar dagen en dan weten we het.
Niet alleen jouw'n lichaam Zo irritant he als je denkt je lichaam te kennen... Maar helaas, en vooral als je langer bezig bent kom je erachter dat er soms geen pijl op te trekken is.
haha van wie nog meer dan?? Er is soms idd geen pijl op de trekken. Ben wel erg emotioneel. Kan om alles huilen vandaag pfff. Dat hoeft van mij niet haha moet straks nog werken.