Jij schrijft.... Mijn lichaam kan me goed in de maling nemen... Daarop zeg ik ... Wiens lichaam niet dan lees het forum maar eens door
haha ja nu snap ik het haha Elk vrouwenlichaam bijna. haha. Zijn jullie al bijna klaar met de verbouwing?
Oh echt, dat wist ik niet, ik dacht dat dat pas later was.. Dat is dan wel heel erg raar inderdaad! Want bij de vorige echo kreeg ik er ook al zes dagen bij.. Ik had al zitten rekenen en qua ei-datum zou het wel mogelijk kunnen zijn, maar als ik nu die in totaal tien dagen extra ongeoorloofd gekregen heb, is dat natuurlijk helemaal niet van toepassing.. Heel erg raar.. Maargoed, ik snap er hier sowieso erg weinig van, want ik had deze keer maar eens m'n mond open getrokken om te vragen of we naar het hartje konden luisteren, want daar kijk ik al vanaf het begin naar uit.. Zegt ze heel kortaf dat dat nog niet kan omdat de baby daarvoor te klein is.. Jaja, waarom lees ik op ZP dan regelmatig dat dames met een echo bij 10-11 weken het hartje al gehoord hebben? Heb nog gevraagd of dat iets met de apparatuur te maken had, neeeeee lag echt aan het kind, is gewoon te vroeg, klaar. Nou, lekker dan.. Aaah okay, ja da's waar, aan beide zitten voor- en nadelen.. Wel top dat je er zo positief in staat, meestal hoor je dan men dat absoluuuuut niet wil en het als falen ziet.. Cupcake, gaat snel he! Heerlijk op de helft al! Wondertje, jeeeeetje meid wat hou jij het spannend! Ik ben erg benieuwd, hoop dat het dit keer geen voor de gek houden door je lichaam is.. *duimduim*
Wonder ja schiet wel op gelukkig...l voor de kerst klaar zijn hopen we dus Micchan ja ik vindt het maar een vreemde gang van zaken want hoe bepalen ze dan of je overtijd bent? Een echo kan alleen vertellen hoe ver je bent... wat zei de echo dan met 12-13 weken..?
Micchan dat is wel heel raar meid. Idd hartje zou je idd al eerder kunnen horen. Jammer dat het daar er zo anders aan toe gaat dan hier in nl. Bedankt meid. Ik hoop ook eens een keer dat mijn lichaam me niet voor de gek houdt. We zullen het zien nog een paar daagjes. Stel ik zou zwanger zijn kan ik mijn haar dan wel laten permanenten zaterdag??
Ja da's inderdaad wel een beetje een eng idee.. Straks blijft de tot die 42 weken zitten en is het dan eigenlijk al later.. He gets Bij de eerste echo (ong. 7 weken) werd ik twee dagen terug gezet, bij de tweede echo (ong. 11 weken) bleef dat hetzelfde..
Ja die echo van 11 weken moeten ze aanhouden hoor... Ik zou dit toch zeker eens bespreken... Want dit is algemeen bekend. Dus vreemd. Kijk mijn mannetje heeft kleinere beentjes en dus springt de ud dan ook. Bij de 16 weken was ik paar dagen later uitgerekend en de 27 weken echo weer eerder... Het is maar net of je een groter en kleiner kindje krijgt. Dus die ud kan helemaal niet aangepast worden. Daarom is het ook zo belangrijk dat je voor de 13 weken die echo maakt.
Ja baal er inderdaad flink van.. Misschien dat ze het in het ziekenhuis wel doen/kunnen, da's over acht dagen dus valt nog te overzien.. En anders.. ja geen idee.. m'n moeder of zus vragen iets te plannen in NL en hen het geld op hun rekening terugstorten? We zullen zien.. Ben inderdaad wel erg klaar met dit land wat zwangerschappen betreft inmiddels, haha. Graag gedaan, zou zo onwijs fijn voor je zijn! Ik duim dat de dagen snel voorbij gaan voor je! Oehhhh dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar volgens mij wel?
Hmmm ik persoonlijk zou niet zo'n dingen doen als ik zwanger was... Daarbij kan het helemaal verkeerd uitpakken als je zwanger bent door hormonen
Ik ga het in het ziekenhuis aankaarten en bij haarzelf uiteraard ook (maar dat is pas weer 8 januari, daarom eerst maar in het ziekenhuis, die doet immers ook het belangrijkste onderzoek..) Dan is het wel een erg groot kindje, oh-oh.. Ik had 'gehoopt' dat ze ongeveer zo zou zijn als ik, hahahaha. Ach we zien wel, maar de dagen/weken ga ik nu heel nauwlettend in de gaten houden!
Ja wij willen ook zo graag zwanger zijn. Het duurt allemaal wat lang Maar we zullen gewoon geduld moeten hebben. Ik zou het toch een keer navragen micchan en anders idd in nl even een afspraak maken dan kun je het ook horen. Of zo'n angelsound aanschaffen.
Ja dat is wel zo. Anders even navragen bij de kapper zaterdag. Ik ga alleen met mijn schoonmoeder en wil niet dat zij het dan al weet. mmm nog maar ff over nadenken dus.
Nou inderdaad meissie, jullie hebben echt al lang genoeg gewacht, mag nu echt eindelijk wel eens een keer jullie tijd zijn! Ja, wellicht ga ik dan gelijk voor een pretecho met 3D, is ook wel een mooie termijn denk ik.. Alleen nog even rondsnuffelen op internet wat er bij m'n moeder in de buurt zit en hoeveel het kost. Angelsound durf ik niet zo goed, ik ben bang dat ik dan heel vaak ga luisteren en heel erg in paniek raak als ik het hartje een keer niet vind.. Dus dan zou het voor mij ideaal zijn om 'm te 'huren', 1x te luisteren en dan gauw weer terugbrengen/sturen, hahaha. Maar dat bestaat denk niet..
Ja weet je die vloeistof ligt toch op je hoofdhuid, en ja misschien zegt zo'n kapper wel. Nee joh kan geen kwaad. Maar zelf denk ik dan toch alles komt in je bloed en gaat door naar je kindje. Alhoewel ze wel weer zeggen geen bloedbad te hebben dan. Hmmmm ja dat is misschien iets wat je zelf moet beslissen dan