Angelsound is ook iets waarvan ze zeggen... Zo vaak die straling is misschien helemaal niet goed voor je kindje...
We blijven gewoon hopen. Onze tijd komt zeker. 3d echo zou idd mooi zijn. Wanneer gaan jullie naar nl? dat zou mijn angst ook zo kunnen zijn met de angelsound. Hoop voor je dat je snel het hartje een keer hebt geluisterd meid.
Even m'n boekje erbij pakken hoor.. (Van 20-11) Ik weet niet of de termen 'internationaal' zijn, maar BPD (Hadlock) is 48.20mm en er staat bij Alter = 20w4t En dan THQ (Hansmann) 52.42mm en Alter = 22w6t. En bij termijn staat 21w5t, uitgerekende datum 28 maart. Bij mij kwam het eigenlijk als klein over, dacht dat ze rond deze termijn 16-20cm waren en ze heeft het hoofdje en rompje gemeten, en lijkt me niet dat de beentjes langer zijn dan de romp.. Snap er niets meer van..
Dit is ook zeker waar idd. Ik zou dan 4 weken zijn ong. Aangezien mijn lf altijd korter is. Ik ga er zeker nog even goed over na denken voor dat ik het laat zetten. Afspraak kan zo afgezegd worden, of alleen laten knippen.
Micchan dikke knuf meid. Misschien toch eens een nl vk bellen en het navragen zodat je wat duidelijkheid hebt?
Wooow jullie gaan snel, haha.. Gelukkig haha. Oh brrr, dan wil ik het helemaal niet meer.. Ik ken mezelf en zou me echt niet in kunnen houden, en dat risico wil ik dan al helemaaaal niet nemen.. Goedzo wondertje, that's the spirit! We vertrekken 24 december 's avonds, 25e zijn we 's morgens bij Utrecht Centraal, dan nog anderhalf/twee uur reizen naar m'n moeder. En de 30e heel vroeg weer terug.. Is misschien weer net een rottijd, dat er veel gesloten zijn vanwege de feestdagen ofzo.. Dankjewel!
Dat is idd een rottijd voor zoiets maar zou het toch gaan proberen meid. Is voor je eigen gevoel misschien wel goed.
Het kan idd dat het buikje weer groter is enz.... Maar dan loopt dat gewoon voor zeg maar. Die van ons heeft een rond bolletje ... Ik snap het allemaal niet zo goed. Misschien eens vragen aan de vk op het forum hier ? Maar dat metingen verder of korter uitkomen dan de ud kan, ieder kindje groeit anders. Maar het lijkt me voor je bevallingsdatum enz wel van belang dat het termijn klopt. Kijk dat zij er een datum bijzetten doen ze hier ook dat is gewoon een gemiddelde. Maat zei ze letterlijk dat voor hun persoonlijk ook echt de datum aangepast ging worden? Dat er altijd een gemiddelde uit komt bij zo'n echo is normaal maat daar doen ze als het goed is niks mee
Ja ga het zeker proberen! Duimduimduim, haha.. (en heb eigenlijk ook maar 1 dag dat ik 'vrij' ben, dat maakt het nog eens extra lastig.. Eerst natuurlijk kerst, dan nog een dag naar m'n vader en stiefmoeder, en dan nog verjaardag van m'n broertje, dus ook allemaal dingen waar ik niet echt omheen kan..)
Hmmm ik ga maar op onderzoek uit! Inderdaad hier, en misschien ook een forum uit Oostenrijk zoeken en daar met de hulp van m'n vriend de vraag stellen.. Misschien snappen die er meer van Ja precies, heb je helemaal gelijk in! Ik was heel gelukkig met die extra dagen, maar eigenlijk is het helemaal niet super en alleen maar onhandig en onzeker.. Bij de derde echo ging ik erheen met de gedachte dat ik 15w1d was, en toen heeft ze wel echt gezegd 'Je bent nu precies 16 weken', bij de vorige echo heeft ze er niets van gezegd..
Wow, wat een hoop geklets in een paar uur Micchan, vind het inderdaad maar gek hoe ze je ud steeds veranderen. Bij mij zeiden ze dat je vanaf 14 weken niet meer kan meten hoe ver je bent, alleen of je kindje groot of klein is (net als Lov ook zegt). Het kindje mag dan tussen de 8dagen achter of 8dagen voor lopen qua groei en dan is er niks aan de hand. Ik heb zelf wel een angelsound, maar ik luister er hooguit 1 keer per week mee. Maar als je van jezelf weet dat je te vaak wil luisteren of in paniek raakt zou ik het niet doen. Nu kan ik het hartje wel heel gemakkelijk vinden, maar in het begin was het wel even zoeken, omdat de baby dan zo klein is. Goed idee om in NL een 3d echo te doen als het lukt! Wondertje, zou het inderdaad even navragen of je mag permanenten mocht je zwanger zijn.. Wij hebben vanmorgen de aanstaande babykamer leeggehaald en achter de schotten op zolder alles opgeruimd. Lekker gevoel! We willen nog voor de kerst de muren verven en dan voor oud en nieuw de nieuwe vloer erin. De week van 6januari komen dan de meubeltjes. Ik hoef nog maar 4 weken te werken en dan ben ik klaar dus kan ik me helemaal op het kamertje richten Nu ga ik lekker relaxen de rest vd dag.. En jullie?
Lekker dat je al zo aan de slag kan cupcake Hier gaan plannen.... Manlief is bezig met de zolder, de kids spelen en ik zit lui op de bamk
Cupcake mooie planning dus Lov lekker genieten op de bank hihi. Ik ga idd zeker even goed navraag doen over het eventueel zwanger zijn en permanenten. Hier net op het werk. Collega vroeg nog hoe het ging. Was niet goed vandaag haha Tranen kreeg ik alweer in mijn ogen. Nog steeds erg emotioneel. Net ook het nummer van niels Geusebroek gehoord. Daar kwamen ze weer hoor haha. Mag van mij nu wel even op houden