De Waterijsjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wondertjeinmaak, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Lekker dan Nimme! Lijkt me nogal balen als zo'n test gewoon een foutieve uitslag geeft. Nu weet je nog niks...

Bolkje, er zal dan wel een vaatje knappen ofzo. Ik heb het ook bij een kleine boodschap, ben benieuwd of het er bij mij ook gewoon bij hoort.

Ik ben zooooo zenuwachtig! Heb niet goed geslapen en ik begin me echt een beetje zorgen te maken nu:( Zo maar even ontbijten en me opmaken enzo en dan mag ik om 9.00 uur de verloskundige bellen.

2. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Goeiemorgen allemaal.
    Ik leef ook nog hoor;)
    Weer heel veel gekletst, heb het allemaal gelezen maar niet allemaal onthouden ;)

Micchan: fijn dat je eerder gaat emigreren!! En gelukkig viel het mee het vertellen aan je moeder.

Lies: spannende dag voor jou vandaag. Ik ga voor je duimen dat alles goed is!! Hopelijk kan je snel terecht vandaag..

Lov en nimme: wat testen jullie vaak en vroeg zeg! En waardeloos een test die niet goed is, krijg je dan je geld niet terug? Ik kan mij voorstellen dat je erg graag wilt weten of je zwanger bent, maar voor je NOD kan nog zoveel gebeuren. Het is geen aanval he!

3. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Volgens mij gaat er iets niet goed op deze site, mijn bericht word dubbel geplaatst

4. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Hoi Brigit, fijn dat je nog leeft;)
    Ja heel spannend vandaag! Ik heb net gebeld en ik mag om 13.00 uur komen. Pff nog best lang in spanning zitten

5. O vrouwtje toch :( Ik had zó voor je gehoopt dat je direct mocht langskomen :(

Heb je wel een beetje afleiding vanmorgen??

6. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Oooooh dames ik kan niet meer ik val om stuiter weet niet meer waar ik het moet hebben.... Zie hier
    Bekijk bijlage 315422

7. Hier hoef ik niet meer voor te turen hoor, Nimme :D

Gefeliciteerd :D

8. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

wow Nimme, dat is een mooie test! :)

9. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Dank u dames ,hopelijk is hij morgen niet ineens wit ofzo...man is voor werk vertrokken dus hij weet het nog niet...
    Kom strak nog langs moet nu doordoen op Paashaaspad voor de kids door de sneeuw :)

10. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Dat is lief van je Bolkje:) Ik ga zo met mijn man boodschappen doen voor tweede paasdag als onze ouders komen. Ik hou het wel uit tot 13.00 uur, maar daarna als ik slecht nieuws krijg... Wordt een leuk Pasen dan maar niet heus:p

Nimme, gefeliciteerd:D Hoop op een donkerder streepje morgen of overmorgen (wanneer ga je weer testen?)

11. Maar als je positief nieuws krijgt wordt het vast een geweldige pasen!! Ik ga voor je duimen!

12. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ik duim voor je!!!!

Morgen denk ik maar als je ziet hoe onduidelijke testen ik gisteren en eergisteren had is dot al veel voor mij :)

13. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Balen van zo'n test nimme. Op de 2 test zie ik een duidelijke streep.

Spannend Lies, hoe was je echo?

Brigit fijn dat je nog leeft ;) hihi.

14. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Helaas meiden, mijn gevoel dat het niet goed zat was juist:( Op de echo was nog een kleine holte te zien, maar verder niks. Mijn lichaam is zelf alles aan het opruimen. De klap moet nog komen, ben nu een beetje verdoofd...

15. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Jeetje meid wat kut! Sterkte deze dagen...

16. :( Weet even niet wat ik moet zeggen! Sterkte :(

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ach nee meid:(
    Heel veel sterkte....:(

18. Kim991

Kim991 Actief lid

8 mrt 2013
    375
    0
    0
    Oh lies wat erg! Heel veel sterkte!!! X

Nimme wat is dat voor een test! Vk test? Hoor dat het goed was dus hoop dat het goed blijft voor je!!!

19. Kim991

Kim991 Actief lid

8 mrt 2013
    375
    0
    0
    Kan je die zo vroeg doen??

20. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Dit had ik ook niet verwacht ,hoopte zo dat het niets zou betekenen en alles goed zat!
    Helaas weet ik wat het is en geef het zijn tijd om te verwerken,
    hele dikke knuffel en hoop dat we steun voor je kunnen betekenen!
    x

Deel Deze Pagina