Hoi meiden! Sorry dat ik hier zo weinig ben. Ben de laatste dagen bijna niet op het forum te vinden. Voel me nog altijd niet super, heb het heel druk op mijn werk en veel privé-afspraken. Moet echt even een stapje terug doen merk ik. Gelukkig nog maar 2 weken werken Wondertje, wat spannend joh! Lichamen kunnen je inderdaad erg voor de gek houden, hopelijk dit keer niet!! Duim voor je! Micchan, gek van je uitgerekende datum. Inderdaad zoals Lov en CupCake zeggen verandert je UD niet meer na de 12-13 weken. Leuk dat je met kerst naar Nederland komt en hier een 3D echo laten maken zou super zijn Oh ook heel erg leuk dat jullie echt een meisje krijgen CupCake, wat een mooie buik! Goed te zien al dat je zwanger bent Wat lekker dat je nog maar 4 weken hoeft te werken Lov, tja wat moet ik nog op jou zeggen Hoe is het met de rest??
hey meiden, hoe is het hier? Hier nog een paar daagjes wachten hihi. Heb sinds gister avond veel krampen, zelfde als na hsg. Heb normaal nooit krampen. Kan niet meer op mijn buik slapen dat voelt niet prettig. Ook veel wakker geweest vannacht. Temp is nog mooi hoog, normaal gaat hij vandaag naar beneden als ongi komt.
Temp is gezakt. Dus ga er gewoon vanuit dat er een nieuwe ronde komt Wanneer is het nou eens onze tijd?
Pff ff een moeilijk momentje hier. Waarom kun je toch elke keer zoveel hoop hebben. Heb het er nu toch ff moeilijk mee. Waarom lukt gewoon niet bij ons. Ik weet dat ik er niet teveel mee bezig moet zijn maar toch doe je het onbewust. Zeker na een lange tijd. Overal wordt gezegd laat het los. Hoe doe je dat? Alle klachten zijn er nog en geen bloed gespot maar geloof er niet meer in omdat de temp echt goed is gezakt, dus hoop dat het snel komt dan kunnen we weer verder..
Ja er niet mee bezig zijn is natuurlijk onzin....hoe kun je anders, Het is ook niet eerlijk lieverd Zk moet jullie ook niet zo lang laten wachten bah.... Dikke knuffel
Ahh nee toch Wat enorm balen wondertje Ik vind het knap hoe je iedere keer met de teleurstelling weet om te gaan en ik kan me best wel voorstellen dat je nu enorm baalt. Sterkte en knuffel.
Bedankt meiden. Vind het fijn dat je hier gewoon alles kunt delen. Moest het vanmorgen even kwijt. Manlief was al weg dus heb het er niet met hem over kunnen hebben nog.. Tot nu toe nog geen bloed gezien, hoop zo dat het komt dan kunnen we gewoon verder...