Hey meiden hoe is het hier? Hier goed we gaan de vruchbare week weer in en volgende week de afspraak bij de gyn, benieuwd naar de uitslagen van het onderzoek
Hoi meiden, Sorry! Ben hier alweer een lange tijd niet geweest! Kon het topic vanmorgen niet zo snel vinden ook... Heb het zoooo druk gehad met werk! Maar ik kom hier goed nieuws brengen! Wij zijn zwanger! Zo blij! Zo bijzonder! Zo dankbaar! En zo onwerkelijk! Donderdag de 28e een echte tuurstreep. Vrijdag de 29e, de dag dat VL en ik 6 jaar samen waren, een iets duidelijkere streep en vanmorgen onderstaande test! Morgen de CB + indicator er tegen aan knallen. Hoe gaat het met jullie allemaal? @wondertje Balen. Dikke knuffel. Hoop dat het bij jullie ook snel raak mag zijn.
Hoi meiden! Ik kom nog even mijn testjes showen van vanmorgen! Ik moet mijn banner nog aanpassen, want ben waarschijnlijk nog geen 4 weken. Had een heel raar tempkaartje, dus wist mijn NOD niet precies. Adhv de test (CB) denk ik dat mijn NOD dinsdag pas is, maar daar komen we wel achter bij de eerste echo.
Gefeliciteerd mrcd!! Meiden, ik wil graag weer hier mee komen kletsen.. Het is bijna geen 2013 meer, maar van jullie ken ik de verhalen en ik ben tenslotte wel in 2013 begonnen. Tijd weggeweest omdat ik niets nieuws kon vertellen en ik dit topic te confronterend vond. Laatste maand een hoop gebeurd, en merk dat ik het weer fijn vind om mee te kletsen. Even kort; Na verwijderen mirena geen ovulatie gekregen en al heel lang geen menstruatie meer. Bij de gyn bleek dat ik hyperprolactinemie had, inmiddels een MRI scan gehad waar ik volgende week de uitslag van krijg (of er geen hypofyse tumor/prolactinoom is). Daarbij ook aan de medicijnen, waar ik flink last van heb gehad. Nu het leuke nieuws: Vandaag spontaan een ovulatietest gedaan omdat ik gevoelige tepels heb en onderbuikkrampen.. En na alle negatieve testen had ik er niets van verwacht, maar zie ik daar ineens binnen een paar tellen een knalpositieve test!!! Moest er gewoon van huilen na al die tijd.. Zou ik nu dan echt een eisprong krijgen????
Wondertje, nogmaals echt kut voor je meis: ( MRCD, van harte gefeliciteerd Spannend nu wachten tot de eerste echo! Pommepom, welcome back! Wat een super mooie ovutest Hoop dat je eindelijk je lang verwachte eisprong krijgt! Klus ze
MRCD Gefeliciteerd meid, geniet ervan. Pommepom welkom terug. Dat is een goede ovu test. Druk aan de klus dus succes. Hier weer vol goede moed verder met deze ronde. Dit weekend toch nog wel veel last van gehad wat kun je soms dan balen van een ronde. Vorige rondes gelukkig niet gehad. Lov fijn dat het goed gaat.