Dat zeker idd. We waren bij mijn schoonouders en die weten het wel dus dan valt het wel mee, dan kun je je gewoon laten gaan. Vond het best lastig om bij de sinterklaasviering gezellig te zijn terwijl je je zo k*t voelt. Geloof niet dat anderen er last van hebben gehad gelukkig. Heb mezelf zaterdag verwend bij de kapper. Mijn haren laten doen en daarna nog wat dingetjes geshopt. Mijn sm doet aan mediteren en had het erover dat ze mij had gezien met een zwangere buik terwijl ze niet voor ons bezig was zeg maar. Dat gaaf haar goede hoop. Ach we zullen zien wanneer het raak is... We gaan gewoon verder.
Jeetje Wim, kan me het balen goed voorstellen, elke keer weer die teleurstelling.. Je wil zo graag en dan lukt het niet.. Dat echte baal gevoel zal met vlagen komen, mooi bericht van je schoonmoeder. Fijn dat je jezelf ook even lekker hebt laten verwennen. Knuffel voor jou en op naar de volgende ronde, op naar die mooie test waar je zo naar verlangt
Lov je had helemaal gelijk dat die dagen die de frauenarzt me vooruit gezet heeft helemaal niet gelden! Paniek onder de mensen bij de echo, want ze liep zo'n anderhalve week achter ten opzichte van het termijn. Toen zei ik dat ik bij de eerste echo op 7 april uitgerekend gezet was, en dat klopte dus wel gewoon en geen reden tot paniek meer. Grrrr :x
Nee, die zou toch bevoegd moeten zijn en dit soort dingen moeten weten.. :x Ja, verder alles prima in orde gelukkig, we kunnen nu echt volledig opgelucht ademhalen!
Dikkke knuffel terug.. Hier denk zondagavond mn ei gehad smorgens mn piek dus nu maar weer wachten, gelukkig deze week onze afspraak in het ziekenhuis! Wim heel begrijpelijk allemaal, vind je haar zo echt leuk staan
Hallo meiden!! even geleden! heb ook een nieuwe naam... eerst was kim991. ik deed alles via mn telefoon en nu heb ik een andere tel en kon ik niet meer op de pagina! wist mn wachtwoord niet pff dus maar even een nieuwe account aangemaakt.. hoe is het met jullie?? moet een hoop terug lezen!! :O
Hoe is t met jou kim??? Hier balen.. Ondanks alle tekenen heb ik toch geen eisprong gehad.. Ben er beetje down van.. Man heeft wel gelijk, ik moet het als iets positiefs zien; m'n lichaam is in elk geval weer wat aan het proberen.. Maar na zo'n positieve ovu test toch wel een domper
Hey kim gezellig dat je weer komt mee kletsen.. Pommepom zag dat je temp vandaag wat omhoog is gegaan kan toch duiden op een eisprong nu kijken of je temp hoger blijft.. spannend
Wat vervelend pommepom! Wonder ook niet fijn hoe het gaat... Micchan wat raar zeg.. hoe is het verder met je? En je schoonmoeder? Lov met jou goed zag ik, fijn! Ook al weer 30 weken!! Knvs in de afwacht fase duim voor je! Lies hoe gaat het met jou?? Hoop dat ik niemand vergeten ben! Hier gaat het wel oke.. laatste loodjes zijn best zwaar.. probeer volgende week nog te werken en dan toch maar rust nemen. S 'avonds al vaak weeën en veel harde buiken.. kleintje is al goed ingedaald. Aftellen!!
Pommepom knuffel MRCD Oh nee toch meissie, dikke knuffel.. Het komt nu echt dichtbij Kim, spanneeeend! Om je vraag te beantwoorden Gaat wel okay, ben erg moe en heb blaasontsteking. Waarschijnlijk komen daar de harde buiken en rugpijn vandaan, dus hoop dat de antibiotica aanslaat.. En schoonmoeder, kreeeeun.. Ik vermijd haar zoveel mogelijk, dan kan er ook niets voorvallen..
Ja vanochtend verbaasd.. Ietsje hogere temp.. Ben benieuwd de komende dagen! Een vraag.. Als het na een positieve ovu test langer duurt voor temp omhoog gaat.. Heb je dan later je ei gehad, of reageert je temp later? Weet iemand dit? Balen van blaasontsteking micchan.. Hopelijk voel je je straks wel beter!