De Waterijsjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wondertjeinmaak, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Jeetje knvs dat is schrikken, raar van die antistoffen.

Hier een peesontsteking in mijn rechter schouders. Heb er heel veel pijn aan. Ik mag hem totaal niet bewegen. Mag ook niet werken. Ik kan wel alles lezen maar reageren gaat lastig.
    Vandaag heeft mijn moeder hier de kerstboom opgezet. Ik hou er zelf heel veel van om het huis te versieren voor kerst.

Micchan balen van je blaasontsteking.

Lies lekker de laatste werkdag.

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    He jakkes wondertje, wat naar! :( Voorzichtige knuffel!
    Heerlijk die kerstsfeer in huis.. wij zetten niks neer dit jaar, zijn toch niet thuis haha..

3. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mrcd wat balen voor je zeg :(, fijn zulke warme mensen om je heen en waters je er positief in!

Knvs kan me voorstellen dat je in shock bent.. Wel raar dat ze dat niet eerder hebben onderzocht. Chlamydia antistoffen is 1 van de eerste dingen wat wordt nagekeken als je probeert zwanger te worden, meestal nog door de huisarts voor hij naar gyn verwijst.. En bij jou is er al zo'n traject en is het nooit in het bloed nagekeken.. In de kweek alleen positief als je op dat moment chlamydia hebt. Het verhaal met aantasten van de eileiders klopt inderdaad.. Maar daarbij 1 positief ding; die kijkoperatie heb je al gehad en daarbij hebben ze ook gekeken of je eileiders doorgankelijk zijn toch?

Lies wat lekker je laatste dagje!! Geniet van je verlof!

Wim balen van je schouder.. Beterschap!

Wij gaan het weekend een kerstboom kopen.. Voor t eerst weer een echte.. Leuk!

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Leuk Pommepom! :D

5. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Pommepom vind het ook vreemd dat mn bloed nooit is gecheckt wel blij dat die kijkoperatie al is geweest en alles doorgankelijk is!
    Maar nu ga ik me toch wel zorgen maken want het is dus wel onbehandeld en wie weet hoelang ik het al niet heb?! Hoop dat het snel 10januari is dan weten we meer..

Lies lkkr hoor geniet ervan!

6. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja kan me voorstellen dat er een hoop op je af komt knvs, hopelijk krijg je snel antwoorden..

Meiden, ik denk dat ik nu echt mag zeggen dat ik m'n eerste eisprong heb gehad!
    En gister de uitslag van MRI gehad en die was goed! Dus geen prolactioom of andere gekke dingen.. Waarschijnlijk gewoon wat op hol geslagen cellen die dat prolactine produceren, dus binnenkort maar bloedprikken en kijken wat de medicijnen doen..

7. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Wat fijn dat je dan toch is geweest! :) Inzake kerstbomen... Wij hebben twee katten die de boel nogal overhoop halen. Ze zijn nu 3, dus wil het eigenlijk weer proberen, maar VL heeft geen zin om de boom op te zetten en later te moeten aftuigen, omdat de poezebeesten weer hetzelfde gaan doen. :( Hmmm. Wat nu te doen.

@knvs
    Raar die antistoffen. :$ Hopelijk is er niks ergs aan de hand. ;) Laat het maar snel januari zijn. ;)

8. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Wondertje, wat een pech zeg:( Hoop dat je snel wat minder pijn hebt.

Pommepom, yes eindelijk! Ben blij voor je:D

MRCD, hier ook geen grote kerstboom in verband met onze 3 katten. Jongste is een jaar en een enorme boef. Weet zeker dat de boom niet lang zou staan. Wij hebben nu o.a. 2 kleine boompjes op een tafeltje en op de keukenbar.

Vandaag weer stoeien met het geboortekaartje, ben blij als het klaar is;)

9. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Komen jullie er wel een beetje uit met het kaartje??

Ben hier de kerstboom aan het opzetten, kat heeft er al 3x in gehangen.. Ben heel benieuwd hoe dat zal gaan..

10. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Hier staat de boom ook weer! Eens zien hoeveel ballen er dit jaar sneuvelen door de hond:)

Ik snap niets meer van me ovu 's kan er nog geen knallen op ontdekken!:(
    Zag net weer een aankondiging op fb van een stel dat in verwachting is.. Het is zo welkom maar de moed begint langzaam wel te zakken:(
    Fijn weekend meiden!

11. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je een foto van je ovu's? Op welke cyclusdag zit je nu?

Trouwens.. Bestaat hier nog de lijst met iedereen en NOD's en afspraken enzo? Of wordt die niet meer gebruikt?

12. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Ik denk dat ik ook maar een miniboompje moet doen... Mijn poezebeesten zijn ook boefjes, vind ik stiekem wel leuk. Mijn "bolle" kat zat vorig jaar helemaal bovenin de kerstboom toen we 10 minuten de kamer uit waren... Haha! Dat die boom is blijven staan is een wonder. Dat beest weegt 6,5 kilo.

@Mandy
    Ik ken het. Hier ook mijn FB vol met allemaal zwangeren. Niet leuk! Niet dat ik het ze niet gun, maar ik gun het mezelf nu ook wel een keer! ;) Geef de moed niet op meid, ooit komt het allemaal goed!

@pommepom
    Dat probleem heb ik ook met mijn katten, die slopen de hele boom. Ik zal kijken of ik de foto van 2 jaar terug kan vinden... Kerst met mijn 2 katten... Pfff!
    Een lijst vind ik wel een leuk idee. Ik wil op zich wel een opzetje maken.

Hier gaat alles goed. Veel leuke dingen gedaan! Volgens mij heb ik het hoofdstuk van de vroege miskraam wel redelijk afgesloten... Heb dinsdag avond en woensdag ochtend even een potje gehuild en daarna was het klaar. Ik heb me vastgehouden aan de gedachte dat de aanleg al niet goed was en het daarom denk ik maar beter is dat mijn lijf het heeft afgestoten. ;)

Gisteren met een vriendin ff een drankje gedaan (ik cola, zij wijn. Ik was de BOB). Er was heel toevallig karaoke, vind ik altijd super leuk! Iedereen die meedeed kon ook wel zingen (op een man in een glitterpak na, maar die vond zichzelf dan weer geweldig...). En toen hadden wij besloten ook ff mee te doen... Nou, ik kan je zeggen... Ik kan niet zo goed zingen (ok, op de xbox haal ik hoge scores met lips, maar daar meten ze enkel de toonhoogte). Die vriendin van mij zong 1 refrein mee... De rest wist ze niet... Stond ik daar.. Haha! Hoorde ik achteraf dat er altijd beeldmateriaal wordt gemaakt en het op Youtube komt, damn! :$ Maar het was leuk. Er zei zelfs iemand (die zelf wel kon zingen) dat sommige stukken echt goed waren. Are you kidding me!? No way. Haha. We gaan het beleven op Youtube! Ik denk nog even na of ik jullie het plezier gun om er naar te kijken... Luisteren zal namelijk geen pretje zijn :p

13. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja katten en kerstbomen hè.... Die van ons vind het nu leuk om steeds een rondje onder de kerstboom te doen.. Met d'r staart zet ze dan alles in beweging en dat is natuurlijk machtig interessant! Ben benieuwd wat ik aantref als ik morgen thuis kom...

Een lijst hebben we hier ooit wel gehad, maar ik ben er even tussenuit geweest.. Heb geen zin om m helemaal terug te moeten zoeken..

En wat knap voor je dat je er zo goed mee om gaat meid, vind je echt heel sterk.

14. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Gebruik ze van zwanger en kids en heb er een paar van cb maar die gebruik ik alleen ter bevestiging van een knaller van die andere.
    Nee foto gaat nu even niet, misschien morgen of dinsdag. Camera niet bij de hand:( maar wie weet kan ik jullie dan een knaller showen :)
    Nu op dag 20. Nod ergens rond de kerst geloof ik.. Ga voor een mooi kerst cadeau!
    Bedenk me net dat ik gisteren heel laat op de dag me ovu gedaan heb, kwam dr niet eerder van, dan kan het natuurlijk lichter zijn, vanmorgen was het weer beter.

Hier gaat het goed met de boom! Mag ook wel voor z'n 3e kerst haha! 1ste jaar heeft ie 2 x het snoer van de lampjes doorgekauwd.. Haha zo'n opdonder had ie niet verwacht!

15. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Pommepom, ja inmiddels eindelijk een kaartje uitgezocht die we allebei leuk vinden en ook de tekst. Binnen een week komt de leesproef per mail en de enveloppen worden ook binnen een week bezorgd zodat ik die alvast kan schrijven:)
    Hihi katten en kerstbomen;) Ben echt blij dat wij geen grote hebben neergezet. Onze kleine boef heeft al een klein kerstboompje op de grond gegooid (gelukkig zitten daar geen breekbare spullen in) en een sneeuwpop die we voor de tv hebben staan;)
    Ik moet zo je FF nog even bekijken. Hebben jullie goed jullie best gedaan rondom de knalovu:p?
    Edit: FF ziet er goed uit! Heb je ook na de tempstijging nog seks gehad?

MRCD, whaha inderdaad dat die boom is blijven staan! Wat fijn dat je de miskraam zo kunt zien, lukte mij gelukkig ook wel na het eerste verdriet. Hoop echt dat je snel weer zwanger zult worden, je lichaam kan het in ieder geval wel.
    Wat een leuk compliment over je zangkunsten!

Mandy, dat is wel balen dat je geen knaller kunt ontdekken:( Snap dat aankondigingen van stellen die zwanger zijn wel even pijn doen. Ook al gun je het anderen wel, het is zo logisch dat je zelf ook wil.
    Oeh gevaarlijk zo'n kat die de snoertjes doorkauwt!

Wondertje, hoe is het met je peesontsteking?

Knvs, hoe gaat het met jou?

Micchan, succes de feestdagen met je schoonmoeder:p

16. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ik heb alles wel gelezen maar typen gaat wat lastig helaas. Misschien morgen wat beter is nog al een drukke dag geweest vandaag en heb enorm veel pijn.

Ben vanmorgen bij de fysio geweest, die zei dat het een erge ontsteking was. Hier ben ik nog wel even zoet mee. 2 maal per week naar de fysio toe mag minimaal 2 weken niet werken, eigenlijk zo goed als niets doen! Is nog al lastig voor me. Heb vandaag iemand mee moeten nemen om boodschappen te doen.
    Hoop zo dat het snel wat beter gaat. Pfff.
    Wordt hier nu ook al wat lastig gedaan over de kerstdagen, alles was geregeld maar nu met mijn schouder kan ik zelf weinig.. Dus anderen moeten dingen regelen. Maar ze willen mij niet tot last zijn dus eigenlijk nu weg blijven :( Terwijl ik het gezellig vind als er iemand langs komt. Vind dat altijd de gezelligste dagen..

17. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Mandy hoop op een mooi kerstcadeau voor jullie..

Wim beterschap

Lies gaat weer beter na dat laatste nieuws.. hoe is het met jou?

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dankje Lies, ik probeer m'n sippe gezicht zo goed mogelijk weg te werken. :p

28e 3D/4D echo in NL, toch nog een plekje vrij en m'n mama betaalt de helft als kerstcadeau + cadeau voor de verjaardag van m'n vriend. Helemaal blij :D

19. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Micch oeeeh leuk 3/4D echo, lief van je mama :)

20. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja echt super! :D Vond het zelf toch iets te duur (en er gaat steeds meer geld van m'n rekening af door alle aankoopjes), dus wilde het toch maar laten en toen stelde ze het opeens voor. Ja, dan is het een koopje dus graag, haha. :D

Morgen box ophalen..

Deel Deze Pagina