Dankje. Nou inderdaad wel spannend, nog nooit zo gezeten natuurlijk. M eigenlijk is deze ronde al geslaagd doordat ik een eisprong heb gehad, dat heeft m'n lichaam in elk geval voor elkaar gekregen nu! Fijn dat je geniet van je verlof! Knvs; wat verwarrend van FF, denk ook dat je je ei wel eerder hebt gehad, maar daarna wel een dip van meer dan 1 dag.. Lastig.. Je hebt ook een aantal keer niet op dezelfde tijd getempt zie ik, dat maakt je kaartje natuurlijk ook verwarrender.
Pommepom heel verwarrend idd, temp al 12 cyclussen dus je zou zeggen dat die mn ei toch zal moeten herkennen.. hmmmmz! Jij hebt wel een mooie temp na je ei, nu maar hopen dat ongie gelijk wegblijft hihi
Knvs nou hopen dat de ongi weg blijft! Fijn dat je een eisprong gehad hebt..! Lies ah leuk veel plezier! ! Wij hebben morgen zwangerschaps shoot.. heb er ook echt veel zin in! Ja hebben kaartjes! En ben ook volop aan het schrijven! Wat een werk! Vandaag bij de vk geweest en ons kleintje ligt rond de 3100 gram.. mooi gemiddeld Gelukkig..
Hey meiden.. Kim veel plezier bij de shoot! Dat zou ik ook graag willen doen als we zwanger zijn Hier vanmiddag toch een testje gedaan en binnen 5minuten een tuurtestje.. Alleen zit ergens tussen 9 en 12dpo.. Maandag nog eens
Foto knvs?? Spannend! Ben benieuwd morgen! Hier gister negatieve test, gisteravond heel klein beetje bruinverlies, vandaag al meer, dus zal vandaag wel ongesteld worden. Voor t eerste sinds 9mei, probeer het maar positief in te zien, heb eindelijk een eisprong gehad! Ben heel benieuwd hoe het nu verder gaat. Kan zomaar dat ik er weer maanden op moet wachten, maar kan natuurlijk ook dat m'n lichaam nu op gang komt. Morgen bloedprikken voor prolactine waarde.
Pommepom had hem geplaatst bij vage testjes topic (Lov heeft voor me getuurd en die zag niks) Vandaag mn temp omlaag gegaan dus denk ook dat mn ongie eraan komt @&%&!! Ik hoop dat je lichaam nu opgang komt pommepom duim ik voor! Mandy hoe is het met jou?
Zie ook niks Knvs wat klote voor jullie!! Gun het jullie allemaal zo! Pommepon hoop dat het allemaal op gang komt voor je!
Heb even gekeken knvs, ik denk soms even iets te zien, maar is te dun en denk ook niet roze, als ik inzoom is t weer weg.. Dus kan er ook geen streep van maken.. Zag je temp inderdaad.. Balen meid.. Hier zet t nog niet echt door.. Alleen bij afvegen nog..
Hier ook nog niet voel het meestal wel aankomen.. Ik heb ook besloten om na deze ronde niet meer te tempen, temp al 13 rondes dus genoeg voor mij haha..
Hallo allemaal ook weer eens een teken van leven van mij.. Knvs: ik zie wel een streepje, spannend zeg!! Het is je zoo gegund. Uhm ik had nog meer gelezen maar ben het alweer vergeten. Hihi een paar hadden een zwangerschapsshoot, leuk! Is het goed gegaan? Wat gaat het allemaal hard met jullie zwangere dames!! Wow.
Gaat wel. Volgens mij nu een baarmoeder ontsteking of iig iets zit niet helemaal lekker daarbinnen, dus morgen naar huisarts om het te laten onderzoeken. Beetje last van winterdip, heb ik elk jaar maar dit jaar even wat meer. Misschien ook wel onbewust door de MA van augustus. Of mijn hormonen, want die zijn nog steeds van slag. Ach ja komt goed. Ik lees alles mee maar geen fut om mee te schrijven, stom he ik wil het wel graag want vind het leuk bij jullie
Brigit wat vervelend van je buik, hoop niks ergs! Ik snap je wel hoor meid, vind het soms ook moeilijk om mee te praten en vind het allemaal lieve meiden! Mag op rood gisteren ongie geworden.. en jij pommepom?
Brigit, vervelend van je buik, goed dat je het na laat kijken. En zo'n winterdip is helemaal niets.. Sterkte! Knvs, balen dat je toch weer ongesteld bent geworden, ik gun het je zo na al die tijd! Hier weet ik t niet echt. Ongesteldheid zet niet door. Blijft vooral bruinverlies, vandaag al weer minder als gister. Eigenlijk alleen bij afvegen (dan ook wat donkerrood te zien). Gebruik een inlegkruisje, maar daar heb ik vandaag maar 1x een klein beetje bruinig op gezien.. Ik zou het dus geen ongesteldheid kunnen noemen.. Maar wel temp daling. Misschien komt het gewoon omdat dit de eerste keer was na maanden en is m'n lichamelijk nog niet helemaal op gang.. Ik wacht nog maar even af wat er gebeurt..
Knvs, oh meid wat kut voor je Ik vind het echt zo erg voor je dat het maar niet wil lukken. Knuffel. Pommepom, gek dat het nog niet echt doorzet. Misschien moet je lichaam inderdaad echt even op gang komen. Wel jammer dat je ongesteld bent geworden, maar echt fijn dat je een eisprong hebt gehad Hopelijk over niet al te lange tijd weer één. Brigit, balen dat je denkt een baarmoederontsteking te hebben! Ook heel vervelend van je winterdip en de hormonen. Ik snap wel dat je meestal geen puf hebt om hier te schrijven hoor. Lijkt me best lastig soms. Kim, fijn dat de controle weer goed was Is de shoot mooi geworden? Ik ben erg tevreden met de mijne. Ik ben vanmiddag bij de verloskundige geweest. Ons kleintje ligt al volledig ingedaald met haar hoofdje vast in mijn bekken Ruggetje en kontje weer rechts zoals altijd, heb ook echt vaak pijn aan mijn rechterribben. Bloeddruk prima en gewicht ook, hartje klopte luid en duidelijk. Ons meisje is wel wat klein, vermoedelijk zo'n 3000 gram bij de geboorte. Ik mag/moet iets meer eten om haar wat onsjes aan te laten komen. Bevalplan doorgenomen en volgende week vrijdag weer controle.
Pommepon wat raar dat t nog niet doorzet.. Knvs mooi klote! Brigit oh vervelend goed dat je naar de dokter gaat hopelijk is het niks ernstigs.. Lies fijn van je controle maar flink eten dan!.. ja onze shoot beviel ook echt goed! Ons kleintje lag nu rond 3100 gr en ook volledig ingedaald.. hopelijk duurt het niet meer lang kunnen niet meer wachten! Vind je het niet spannend worden?