Lief van jullie meiden.. Wilde nog wel even kwijt dat ik laatste tijd niet op iedereen reageer maar dat is niks persoonlijks xxx
Mooi Kim! Jij draagt ook vrij laag en hebt ook een bescheiden buik hè Mijn foto's staan op de facebookpagina van de fotografe, Masafotografie. Heb niet zo'n zin om ze nu hier te zetten, met de tablet vind ik dat zo'n gedoe Hoop dat alles goed met je gaat knvs. Wondertje, hoe is het met jou? En met jou Mandy?
Is het een jongetje Kim of weten jullie het niet? Volgens mij weet ik het geslacht van jullie kindje niet in ieder geval
Nog een week wachten! Geen idee! Baarmoeder blijft hoog zitten.. Heb pas ( ben kwijt wanneer) s'nachts de hele tijd een gevoel gehad als of er heel langzaam iets door kruipt..heel raar gevoel! Nod rond kerst! Spannend lies en kim! Komt het dit jaar nog? Slaaplekker straks iedereen!
Kim Wauw mooie fotos! Spannend dat w8 Mandy, Hier gaat alles verder goed. @Hier. Mijn menstruatie heeft maar 3dagen ipv 7/8dagen geduurt verder nergens last van gehad ook weinig bloedverlies, ging het maar elke ronde zo Vandaag gaan we ons nieuwste gezinslid ophalen een cypers kitten katertje *SMELT*
Spannend Mandy, duim voor je!! Knvs, lekker zo'n korte menstruatie Wat leuk een nieuw huisgenootje Hebben jullie al een kat? Bij kittens wordt aangeraden om er 2 aan te schaffen als er nog geen kat thuis woont. Een kitten alleen gaat zich snel vervelen, gaat kattenkwaad uithalen en is zielig. Weet dat jullie honden hebben, maar honden en katten spreken een andere taal en begrijpen elkaar niet. Sorry voor de belerende toon haha, ik heb me nogal verdiept in kattengedrag
Prachtig Kim! Wij willen wanneer we weer terug uit Nederland zijn een poesje/katertje halen, maar denk niet dat ik vriendlief kan overhalen tot twee.. Hoop niet dat hij/zij erg vervelend gaat worden dan
Ik zou dan adviseren naar een asiel te gaan om te kijken naar een iets oudere kat waarvan bekend is dat hij/zij liever zonder andere katten woont. Kittens hebben echt behoefte aan een speelmaatje en een maatje die ze lekker kunnen wassen etc. Mensen of een andere diersoort kunnen dit niet vervangen, een mens kan niet op ieder moment spelen met een kitten. Veel gedragsproblemen bij katten ontstaan hierdoor en veel katten worden gedumpt in asiels omdat ze zo 'vervelend' zijn. Katten die niet met soortgenoten kunnen zijn katten die van kleins af aan alleen zijn geweest zonder andere katten. Katten worden niet solitair geboren, maar solitair gemaakt Blijft natuurlijk dat iedereen dit voor zichzelf moet beslissen, maar ik zou naar het welzijn van de kat kijken Hebben jullie al plannen voor de kerst? Wij gaan naar mijn ouders op 1e kerstdag en 2e kerstdag naar mijn schoonouders. Lekker geen rommel bij ons thuis Vanaf morgen mag ik thuis bevallen en staat het sein op groen, hoop eigenlijk dat ze tot het nieuwe jaar blijft zitten
Mijn duimen draaien ook! Vanmorgen bijna willen testen, maar kon nog inhouden! Ga de 24ste testen! Nog paar dagen.. 1e kerstdag bij schoonfamilie en 2e bij ons met mijn ouders.. Heel leuk allemaal maar door de werkdruk ervoor ben je met kerst zelf helemaal zat! Achja we maken het weer top dit jaar!
Hey meiden, hoort gaat het al iets beter. Heb veel rust kunnen pakken. Maar pijn blijft, moet ook weer verplicht aan het werk. Moet alles doen zonder mijn hand te gebruiken. Moet zo om 11 uur beginnen. Nu zo eerst met de fysio. Wij hebben ook een kaart deze gekregen toen hij 8 weken was altijd alleen geweest erg dit ging perfect. Maakte niets stuk. Hier eerste kerstdag nod. Wij blijven gewoon thuis ouders en schoonouders komen langs.
Bedankt Lies, we gaan er naar kijken! Yup, kerst zit bommetjevol.. 24e naar schoonouders (kots) die dramaaatisch doen omdat we 'al' om 19 uur weg moeten. Wordt een stressige k*tdag, koffers moeten we meenemen naar hen, cadeaus moeten we daar laten staan (Waaauw, wat mooi, dankjewel he! Zoek er zelf maar een plekje voor hier, ik kan het niet meenemen. ) en we moeten al supervroeg naar hen toe. Ze weigeren namelijk pertinent om iets uit hun perfecte planning te laten vallen, dus EN bioscoop EN uitgebreid tafelen EN uitgebreid veel te veel cadeaus uitpakken met de hele heisa eromheen. (Die kunnen geluid produceren joh, en dan ook gewoon om dingen die ZIJ gekocht en gegeven hebben.. Het is net zo'n hoeloeloeloe-stam uit het oerwoud ) Dan van 20 t/m 13 uur in de trein, thuis uitrusten, 's avonds gewoon lekker simpel patat met kroketten en frikandellen. Tweede kerstdag komt zus en aanhang, dan doen we cadeaus en eten we bami. Gewoon rustig en gezellig gelukkig.
Lies ik denk dat het wel goed gaat komen. We hebben vroeger ook een kat en een hond gehad en dat waren maatjes voor het leven. Ik zelf werk niet dus heb alle tijd voor de honden en de kat. We willen maar 1 kat want we hebben al 2 honden en wil mijn kat ook binnen houden! Tot nu toe gaat alles goed hij ligt lekker bij me te slapen, net gespeeeld hahaha..
Oh spannend mandy en wonder! Lies wij weten niet wat het wordt spannend! Wil je thuis bevallen of in het ziekenhuis? Lov fijn dat alles goed gaat! Knvs en Micchan leuk kittens!! Wij hebben ook 2 katers echt 2 heerlijke vlegels komen ook niet buiten.. het enige waar ik me echt aan stoor is die haren!! Gaat overal in zitten.. stoffen bank pff stofzuig ik iedere dag maar helpt niks.. Wij met kerst naar ouders en schoonouders lekker eten! Van mij mag de kleine wel komen.. kan niet wachten! Wil weten wat het is, op wie die lijkt.. laatste weken duren het langst! Morgen weer naar de vk..
Vandaag weer geconstateerd dat hij in stuit ligt de bengel.... Ben eens benieuwd wat dit gaat geven meiden...