Oh, dus nog niet gedraaid Lov! Helaas.. Maar hij heeft nog een paar weekjes toch? De mijne ligt nu ook nog met z'n benen naar beneden.. We zullen zien wanneer hij draait Afgelopen dinsdag bij de vk een echo gehad, zag er allemaal goed uit! Heb veel zin in 9Januari, dan hebben we een 3d/4d echo! Zo benieuwd naar ons mannetje!! Vandaag m'n laatste werkdag gehad.. Heel dubbel gevoel omdat ik het aan de ene kant heel erg ga missen, maar het ook wel weer lekker vind dat ik nu zo rustig kan voorbereiden op ons mannetje en daarna ook niet gelijk hoef te gaan werken. Gelukkig woon in dichtbij m'n werk dus als ik me verveel ga ik gewoon even koffie drinken hahah Knvs, geniet van jullie kitten! Die van ons is nu alweer 1,5.. De tijd vliegt!! Vind het echt heerlijk zo'n beestje in huis. Die van ons is ook alleen maar gelukkig is hij niet vervelend en vermaakt zich prima ligt misschien ook aan het ras of niet? Mandy, spannendddddd!!! Ik duim voor een mooie kerst verrassing voor jullie!! Kim & Lies, is het nog vol te houden de laatste loodjes? Zijn jullie nog redelijk mobiel of niet? Ik merk dat m'n lichaam het nu zwaarder begint te krijgen, maar vooral met bukken/tillen enzo. Is wel goed dat ik niet meer werk straks, is lichamelijk best zwaar (kinderopvang). Fijn weekend allemaal! Ik wil echt weer wat actiever mee gaan kletsen hoor
Goede asiels/kattenopvangstichtingen of goede kattenfokkers plaatsen nooit alleen een kitten, omdat het gewoon niet het beste is vanuit het welzijn van een kat gedacht Lov, heerlijk weer in stuit, wat een boef Hoop dat ie nog gaat draaien! Micchan, drukke plannen en vooral veel zin dus om een kerstdag bij je schoonouders te vieren Kim, leuk dat jullie het geslacht niet weten! Ik wil graag thuis bevallen en jij? Grappig, van mij mag ons meisje juist nog wel even blijven zitten tot na alle feestdagen hoor CupCake, lekker dat je klaar bent met werken! Lijkt me inderdaad wel gek dat je nu ineens geen werk meer hebt. Ga je na je verlof op zoek naar een andere baan? Leuk 9 januari een pretecho Ik vind het erg mee vallen hoe zwaar de laatste loodjes zijn. Vandaag nog het hele huis gestofzuigd em gedweild en naar het winkelcentrum gelopen (10-15 minuten lopen en dan weer terug natuurlijk). Slapen lukt alleen niet meer zo goed, heb vandaag ook op de bank geslapen. Mandy, spannend bijna je NOD! Knvs, hoe vinden jullie honden jullie nieuwste huisgenoot? Hoop dat ze hem snel leuk vinden Wondertje, fijn dat het wat beter met je gaat! Lastig dat je weer aan het werk moet maar je hand niet kan gebruiken
Ja de boef idd Zeker hij heeft nog tijd maar wel steeds weinig plek lijkt mij... Is vervelend dit afwachten ....
Lies, ik weet nog niet wanneer ik weer wil gaan werken. Financieel hoeft het niet, dus het ligt eraan wanneer ik hier weer behoefte aan heb. Misschien kan ik over een jaartje wel weer terug komen bij mn werkgever.. Ik word in elk geval gebeld als ze weer mensen aannemen. Ik ga eerst lekker een paar maanden van ons mannetje genieten, misschien blijf ik wel even huismama
Lekker hoor dat je die mogelijkheid en keuze hebt Wij wonen te duur om te kunnen stoppen met werken en ik zou me denk ik ook gaan vervelen. Al mijn vriendinnen enzo werken fulltime. Wel fijn dat je wordt gebeld als ze weer mensen aannemen.
Ja ik ben ook wel bang om me te vervelen.. Maar de eerste weken heb ik in elk geval genoeg te doen. Eventueel wil ik gastouder gaan worden bij mijzelf thuis. Heb ik toch m'n eigen kleine bij me, maar verdien toch wat extra's. Ik hou alle opties nog even open
Leuk gastouder, heb ik ook nog over nagedacht. Vind het alleen weinig verdienen, maar als je toch niet hoeft te werken voor het geld Wel ideaal hoor, lekker thuis en dan ook nog je eigen kindje bij je
Hallo meiden!! Zaterdag 21-12-13 om 17.55 zijn wij trotse ouders geworden van onze zoon Cas.. hij weegt 3030 en is 50 cm. Cas maakt het goed het is echt een heerlijk mannetje! Bevalling was erg zwaar..
Kim, wow dat had ik nog niet verwacht! Gefeliciteerd meid, wat leuk een zoon Wat fijn dat Cas, leuke naam ook!, het goed doet Hoe is het met jou? Mocht je de puf hebben dan ben ik wel erg benieuwd naar je bevallingsverhaal!
Gefeliciteerd Kim!! En de rest wil ik graag fijne feestdagen wensen... Dat 2014 maar jullie jaar mag worden!
Fijne kerstdagen voor jullie allemaal! Natuurlijk voor de dames die net mama zijn geworden of die nu zwanger zijn, maar vooral voor de dames die hun grote droom nog niet in vervulling hebben zien mogen gaan. Wie weet brengt eind 2013 nog iets moois en anders hopelijk 2014
Bedankt meiden. Jullie ook hele fijne dagen. Hier vandaag nod en nog niets middag wel veel slijm verlies en een sliertje rood. Temp is nog steeds hoog. Normaal gaat hij 11dpo al naar beneden nu ging hij diedag omhoog.