Lieve meiden, jullie ook heel fijne dagen gewenst! Hoop dat het vast een mooie eerste kerstdag was tot nu toe! Kim, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje, heel veel geluk samen! Wim dat klinkt spannend zeg, die temp stijging ook veel belovend, hoe mooi zou het zijn als je zo op de valreep in 2013 nog mooi nieuws hebt! Mij gaat 2013 niet meer lukken. Wel bericht gekregen dat m'n prolactine flink gezakt was, nog niet binnen normaal waarde, maar al mooi resultaat op medicijnen
Hi dames, Ik schrijf niet zoveel maar ik lees nog wel mee hoor @WIM: ik hoop het echt zo voor je meid!! Ik ga duimen hoor!! @Lies: laatste loodjes!! echt superspannend voor je! @Kim: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje
Pommepom dat is ook fijn nieuws. Hier nog geen rood gespot. We hebben niet getest omdat de temp lager was dan gister. We wachten gewoon verder af. Ik hou jullie op de hoogte.
Dankje wel meid. Verlies wel heel veel slijm maar tot nu toe geen rood spotje oid ondekt. Vind het nu wel spannend worden hihi
Wondertje, ga eens testen joh Nee grapje, doe waar jij je goed bij voelt! Hoop wel dat je temperatuur morgen niet nog verder is gezakt. Duim nog steeds hard voor je! Pommepom, fijn dat je prolactinewaarde al een eind gezakt is Hoop dat 2014 jouw jaar wordt! Bolkje, ja wordt wel spannend Hoe is het met jullie? Fijne dag allemaal
Bedankt meis. Hopelijk gaat het duimen deze ronde zijn vruchten afwerpen hihi. Nog steeds niets gespot. We wachten vrolijk verder af.
Hier gaat het goed, Lies Wel erg moe. Niet eens van het slaapgebrek, maar meer van de gebroken nachten. Ik zou het zo heerlijk vinden om gewoon eens van 11 tot 7 te kunnen slapen Dus ik zou zeggen: geniet nog even van de redelijk normale nachten en probeer ook zeker alvast wat voor te slapen . Je kunt al je energie straks heel goed gebruiken
Als ik naar je tempkaart kijk, kan het zijn dat je ei de 17e is geweest of niet? Of heb je m daarvoor gevoeld? Ik blijf duimen!!
Ik heb mijn ei niet gevoeld dus dat kan ook zo zijn geweest. Temp is verder gezakt dus op naar de volgende ronde.
Zie net je temp kaartje Wim.. Ziet er niet meer veelbelovend uit helaas.. Wat een domper zeg had t je zo gegund! Als ik naar je kaartje kijk denk ik ook dat je ei op cd 17 is geweest.. Ik hoop natuurlijk dat je alsnog goed nieuws hebt en anders op naar 2014, dan zijn wij "niet 2013 zwangeren" aan de beurt! Knuffel voor jou!
Wondertje, ah zo balen Denk inderdaad ook dat je eisprong pas de 17e is geweest. Had het je zo gegund! 2014 moet echt een beter jaar worden voor je! Bolkje, haha hoor van alle nieuwe mama's dat ik nu nog maar even energie moet opdoen Fijn dat alles goed gaat met jullie