ik heb speciale uit de VS laten komen ,die van kruidvat was misgelopen maar je kunt ze normaal 4 dagen voor eisprong doen.
Bedankt meiden, lief van jullie Net hebben mijn man en ik beiden even lekker uitgehuild. Vanavond gaan we langs mijn ouders om het te vertellen en we moeten nog even kijken wanneer we het aan mijn schoonouders gaan vertellen. We vinden 2e Paasdag niet echt een geschikte dag om dat te vertellen. Ik ben vanaf vrijdag/zaterdag begonnen met ietwat bloedverlies. Heb nu vrijdag als eerste cyclusdag genomen. Maar even kijken met temperaturen wat mijn lichaam nu gaat doen. Pff wat een kutdag voor mij! Voel me echt even leeg van binnen (letterlijk en figuurlijk)
Doe het maar rustig aan meid. Hopelijk kun je genoeg steun krijgen van jullie ouders. wij zijn er hier ook voor je.
ZWANGER WORDEN IN 2013 Proberen zwanger te raken: ~ Yem (34 jaar) Derde ronde, derde kindje - NOD: 1 April ~ Nimme (32 jaar) Eerste ronde (na mk), vierde kindje - NOD: 3 April ~ Lov23 (29 jaar) Tweede ronde (na mk), derde kindje - NOD: 3 April ~ Kim991 (22 jaar) Derde ronde, eerste kindje - NOD: 4 April ~ Miesje (? jaar) Eerste ronde, eerste kindje - NOD 10 April ~ Ann87 (25 jaar) Derde ronde, eerste kindje - NOD: 12 April ~ Cleopatra (22 jaar) zesde ronde, ? kindje - NOD: 13 April ~ WIM (24 jaar) Vijfde ronde (2e na vmk), eerste kindje - NOD: 24 April ~ CupCake88 (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje - NOD: 24 April ~ Pommepom (27 jaar) Eerste ronde na mirena, eerste kindje - NOD: 8 Mei ~ lies1988 (24 jaar) Eerste ronde na mk, eerste kindje - NOD: onbekend Afspraken: Cupcake: gyn over 4 weken (datum??) Nog niet begonnen: ~ Micchan (19 jaar) Eerste kindje - Beginnen: december 2013 ~ Brigit (36 jaar) Tweede kindje Beginnen: Onbekend Zwanger! ~ Puppy25 (25 jaar) Eerste kindje - jongen/meisje/verassing - Uitgerekend op 29 september ~Juffie2 - (36 jaar) Tweede kindje - jongen/meisje/verassing - uitgerekend op 6 oktober ~ Bolkje - (27 jaar) Eerste kindje - jongen/meisje/verassing- uitgerekend op 4 november Afspraken: ~ Juffie2: 4 april echo WKZ ~ Lies1988: 11 april intake ~ Bolkje: 19 april Vlindertjes: ~ Lov ~ Nimme ~ Lies1988
ZWANGER WORDEN IN 2013 Proberen zwanger te raken: ~ Yem (34 jaar) Derde ronde, derde kindje - NOD: 1 April ~ Nimme (32 jaar) Eerste ronde (na mk), vierde kindje - NOD: 3 April ~ Lov23 (29 jaar) Tweede ronde (na mk), derde kindje - NOD: 3 April ~ Kim991 (22 jaar) Derde ronde, eerste kindje - NOD: 4 April ~ Miesje (? jaar) Eerste ronde, eerste kindje - NOD 10 April ~ Ann87 (25 jaar) Derde ronde, eerste kindje - NOD: 12 April ~ Cleopatra (22 jaar) Zesde ronde, ? kindje - NOD: 13 April ~ WIM (24 jaar) Vijfde ronde (2e na vmk), eerste kindje - NOD: 24 April ~ CupCake88 (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje - NOD: 24 April ~ Pommepom (27 jaar) Eerste ronde na mirena, eerste kindje - NOD: 8 Mei ~ Lies1988 (24 jaar) Eerste ronde (na mk), eerste kindje - NOD: onbekend Afspraken: Cupcake: Gyn over 4 weken (datum??) Nog niet begonnen: ~ Micchan (19 jaar) Eerste kindje - Beginnen: december 2013 ~ Brigit (36 jaar) Tweede kindje Beginnen: Onbekend Zwanger! ~ Puppy25 (25 jaar) Eerste kindje - jongen/meisje/verassing - Uitgerekend op 29 september ~Juffie2 - (36 jaar) Tweede kindje - jongen/meisje/verassing - uitgerekend op 6 oktober ~ Bolkje - (27 jaar) Eerste kindje - jongen/meisje/verassing- uitgerekend op 4 november Afspraken: ~ Juffie2: 4 april echo WKZ ~ Bolkje: 19 april Vlindertjes: ~ Lov ~ Nimme ~ Lies1988
Oh ik had niet gezien dat lies er wat in had aangepast, dacht dat ik de lijst dubbel had geplaatst. Dat bedoelde ik ook in mijn 2e zin Ze horen er toch ook bij
Ben je moe? Heb dat dan wel dat ik overlees wat soms niet de bedoeling is. Heb enorme steken in mijn liezen, heet hadden de zwangeren dat ook??
Ik kan niet wachten! Ik kan niet wachten tot donderdag ! Mijn vriend wordt donderdag geopereerd en ik hoop zo dat als hij wakker wordt ik kan zeggen dat hij waarschijnlijk papa wordt... Ik alleen die steken/kramp donderdag gehad verder niks speciaals..
Thx little! Kim, zou mooi wezen en als hè echt niet kunt wachten toch ff aankaarten Wim , ok dan ovus en dat werkt ook prima hoor. Lov, waar zit je meisje x
Lies... Wat verschrikkelijk voor jullie Heeeel veel sterkte de komende tijd en hoop dat je snel weer zwanger mag zijn! Dikke knuffel! Nimme.. Dat noem ik nog eens een oplopende test! Ik ga je gewoon feliciteren hoor! GEFELICITEEEEEERD! Vandaag is m'n ongi al iets meer doorgebroken, dus maar niet gebeld naar de gyn en neem vandaag als eerste cyclusdag. Morgenochtend lekker een weekendje weg dus ben komende 3 dagen afwezig! Fijn paasweekend allemaal!