De Waterijsjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wondertjeinmaak, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Kim nog gefeliciteerd met jullie zoon.

Micch mooie echo meis..

2. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Wat een mooi mannetje Kim! Geniet ervan met zn 3en!

3. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Kim, schattig ventje:D Is Cas een makkelijke baby tot nu toe? Wel balen van de krampjes. Geef je borstvoeding of niet?
    Met mij gaat het goed:) Af en toe wat last van voorwerk denk ik, maar alles is nog rustig.

4. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Spannend lies!! Ben benieuwd wanneer ze komt!

Ik ben vandaag 25 weken! Heb een buikfoto in m'n album gezet :)

5. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kim wat een prachtig mannetje!

Lies, fijn dat je je goed voelt! Mooi met je dikke buik het nieuwe jaar in en daarna afwachten :)

Cupcake ik zie geen foto's, maar misschien moet ik je daarvoor ala vriend hebben? Ik gebruik dat eigenlijk nooit, maar heb je Een verzoek gestuurd.. 25 wk alweer!

Hier heel blij! Lijkt er op dat m'n ovulatie vorige maand geen eenmalige actie was, maar dat ik gewoon weer m'n cyclus terug krijg!! Nu op dag 14 al een positieve ovu test! Ben echt zo opgelucht hierover! Natuurlijk is zwanger worden het echte doel, maar heb het gevoel dat we nu eindelijk pas echt kunnen beginnen na bijna 1 jaar :)

Knalt wel toch :D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,9 KB
      Weergaven:
      11
  6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Super Pommepom !! Veel plezier hoor

7. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Lies fijn dat je je goed voelt.

Micchan wat een mooie echo. Wauw!

Pommepom veel plezier met klussen is een mooie knaller!

Kim wat een mooi mannetje.

Hier wat raars. Ongi heeft nog geen halve dag geduurd. Was ook meer bruin dan rood. Maar het rood was soms wel heel duidelijk aanwezig. Temp was vanmorgen ook weer hoog en heb geen griepverachijnselen oid.
    Beetje raar...

Iemand al een leuk idee voor de volgende naam 2013 is bijna voorbij ;)

8. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    CupCake, 25 weken alweer! Gaat best snel hè:) Zal zo je buikfoto eens bekijken.

Pommepom, wauw mooie knaller:D Echt super als je een normale cyclus zou hebben vanaf nu!

Wondertje, wat vreemd joh. Even kijken wat je temperatuur verder gaat doen denk ik. Tja een naam. Denk wel dat we iets moeten doen waaruit blijkt dat het een vervolg is (deel 3 erbij zetten bijvoorbeeld). Anders heb je ineens allemaal nieuwe mensen die in 2014 zwanger willen worden. Of vinden jullie dat niet erg?

9. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Pommepom, wat fijn dat je cyclus weer terug is! Klus-ze! Ik heb je vriendschapsverzoek geaccepteerd dus je kunt m'n foto's bekijken.

Wondertje, dat is wel bijzonder inderdaad! Even afwachten wat je temp doet..

10. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Voor de meiden die nog niet zwanger zijn: ik heb nog heeeeeel veel ovulatietesten liggen: 34 dipsticks van wondfo, 8 casettes van zw&k en 3 casettes van Ovulady (gekregen bij gyn). Dus wie interesse heeft (voor een kleine vergoeding) mag me een PB sturen! Hoef niet alles in 1x kwijt hoor, dus ander aantal mag ook. Hoop dat ik er nog iemand blij mee kan maken!

11. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Mooi aanbod CupCake, hopelijk kun je er iemand blij mee maken:)

Nou Pommepom, laat die temperatuur maar stijgen:D

Wondertje, temperatuur weer wat gezakt zag ik. Zie dat FF zegt dat je nu op 15 dpo zegt? Je hebt wel een nieuw kaartje gekregen, toch vreemd hoor.

Hebben jullie nog leuke plannen voor oud en nieuw? Had ik nog niet gevraagd toch:p? Onze ouders komen gezellig naar ons toe:) Als het eenmaal januari is mag de kleine wel komen. We zijn zo nieuwsgierig naar haar en ik ben het nu wel een beetje zat met die misselijkheid en slapeloze nachten;)

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lies dat snap ik dat je het gehad hebt meid ;)
    Nog even :D

Hier niks bijzonders.....

13. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Wij zijn begin van de o&n avond lekker even samen en daarna naar schoonouders voor de jaarwisseling (als ik dan nog zin heb om de deur uit te gaan). Normaal vieren we het met vrienden van ml, maar dit jaar hoefde dat niet van hem. Ik vind alles prima, als ik maar niet ergens anders hoef te slapen. Maar zo vind ik het ook wel lekker, gewoon samen thuis en misschien nog even weg als we zin hebben.

Vandaag is de vloer gelegd in de babykamer, nog een weekje en dan komen ook de meubeltjes en dan kan ik lekker gaan rommelen/freubelen, jeej!

Fijne jaarwisseling iedereen! Dat het maar een bijzonder jaar mag worden met veel mooie baby's en zwangerschappen!

14. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cupcake, wat een mooie buik heb je! Gelijk ook even bij je andere foto's gespiekt ;) leuk om gezicht bij iemand te zien

Wim, wat apart.. Zag dat je temp vandaag weer wat lager was, maar is nog niet onder je coverlijn gekomen.. Heb je geen drang om er een testje tegenaan te gooien voor de zekerheid?

Lies, jullie nieuwe jaar zal mooi beginnen :)

Wij gaan met o&n naar m'n broer en schoonzus, daar komen een hoop familie en vrienden, altijd gezellig! Uiteindelijk slapen we bij m'n schoonouders en doen we nieuwjaarsdag uitgebreid ontbijten

Jullie ook allemaal een heel fijne jaarwisseling en een mooi nieuwjaar gewenst!

15. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Misschien toch een testje wagen? Ik werd bij mijn dochter ook gewoon ongi dacht ik en was ook zo voorbij. 2 dagen later positieve test in handen. Tis proberen waard toch....;)

16. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Leuke plannen allemaal:)

Ik wens iedereen alvast een hele mooie jaarwisseling toe. Dat ieders droom in 2014 mag uitkomen, ik gun het jullie allemaal enorm. Veel geluk en gezondheid voor het nieuwe jaar:)

17. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Ik wil iedereen een gezond en gelukkig 2014 wensen!

Voor de niet zwangere dat 2014 ons jaar mag worden xxxx

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd dat het maar jullie jaar mag worden meiden!

19. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Iedereen een heel gezond, gelukkig en liefdevol 2014!!
    Met veel mooie zwangerschappen & baby's!! :D

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wondertje hoe is het bij jou?

Deel Deze Pagina