Afgelopen dagen vaak soort ongesteldheidsgevoel in onderbuik, wat steekjes links of rechtsonder.. Momenteel trekkerig richting linkerlies.. Maarja als ik hier op het forum 1 ding hebt geleerd is dat die kwaaltjes meestal niets zeggen.. Ik ga zaterdag (12dpo) testen Ohh ben zo benieuwd hoe het met lies gaat!
Ik heb op het moment bruinverlies, wat zou het kunnen betekenen?? Ei is het nog niet, pas over 4 dagen ong.
Hey meiden. Hoe is het? Net de vk gebeld en die heeft me op 17september gezet ivm met mn korte cyclus. 5februari onze intake en echo spannend!!! Ik slaap trouwens echt zo slecht al 2dagen rond 4uur klaar wakker hmmzz..
Ja dat slechte slapen is ook zoooo'n leuke zwangerschaps kwaal. niet dus. Ook rare dromen. Ach komt weer goed! Je hormonen gieren door je lijf en dat is belangrijkste!
Ooh wat super fijn voor je knvs! Ben ook echt benieuwd naar lies dr prinsesje en hoe het met dr gaat! Cupecake leuk 3d morgen spannend!!
Spannend knvs, de eerste echo!! Hoop dat de weken een beetje snel gaan voor je.. Maar veel afleiding zoeken! En hopelijk ben je niet al te misselijk
Ben ook benieuwd naar Lies ja! Knvs, fijn dat er al een echo gepland staat, spannend hoor! Wim, hoe is t met dat bruinverlies wat je noemde? Ook geen idee wat dat zou kunnen betekenen..