Oh ja maandag wil ik dingen bespreken Maar ze gaan eerst met mij opties bespreken denk ik, draaipoging .. Stuitbevalling enz... Laat m maar eerst kletsen maar weet wel al dat ik dit niet wil. Datum kzsnede geen idee? Weet niet of ze eerst een week later nog een echo willen maken, want ze zeggen dat hij nog kan draaien. Al lijkt het mij steeds moeilijker worden voor hem
Dat lijkt mij ook steeds moeilijker worden idd. Voel je hem nog steeds onderin schoppen? Denk ook dat ze eerst wat opties willen bespreken.
Hier wat raars. Ik heb nu roodslijm. Iemand een idee wat dat kan zijn?? Paar dagen geleden al bruin verlies en nu rood in heel veel slijm? Denk dat ik zo de fertiliteitvp een mail ga sturen vind het wel vreemd nu.
Dat is wel erg gek wondertje.... Je test was wel echt negatief laatst? Ik twijfel .. Soms kom ik er gewoon niet uit.... Maar als hij zo met zijn hoofd doet jeetje hahaha. Maar wie weet!
Ja die was echt negatief was niets op te zien. Dus ik heb nu de vp een mail gestuurd en ben benieuwd wat zij zegt. Ik voel me niet anders dan normaal. Je zult vanmiddag zien hoe hij ligt Hoop echt voor je dat hij gedraaid is.
Duim voor je lov! Zou zo fijn zijn als hij gedraaid is! Ik zou denk ik ook geen draaipoging durven, zou misschien wel voor een stuitbevalling gaan als de gyn het zou aandurven.. Maar jouw eerdere bevalling waren ook niet makkelijk toch? Dan zou ik het weer niet doen denk ik.. Poeh lastige tijd hoor, kan me voorstellen dat je toe bent aan een goed gesprek! Wim, wat raar van dat rode slijm!? Lijkt me geen slecht idee om er eens over te bellen.. Want combi van halve dag menstruatie, en nu dit, maar wel negatieve test.. Ik vind het apart.. Poeh ik zit in de auto te wachten tot het droog is haha, regent echt mega hard nu
Kun je Lucille Werner? Die loopt zo omdat de stuitbevalling verkeerd is gegaan... Nee stuitbevalling is me teveel risico....
Ja dit is echt een hele aparte ronde. Heb nu een mail gestuurd ben benieuwd wat ze daarom zeggen. Hopelijk is het snel droog hihi.
Ja en daarbij krijg je al vroeg persweeen,,, nou die heb ik al 2x gehad bj de meiden .... Nee dat is de hel. En je moet het zo zien, een baby moet alles alleen doen ... Vaak gaat een stuitbevalling verkeerd omdat een gyn een baby te vroeg aanpakt terwijl het hoofd nog in de moeder zit, baby gaat ademen en slikt zo vruchtwater in enz.... Neeee ik ga geen enkel risico nemen
Ik ken de risico's, zeg alleen dat ik dat (uiteraard afhankelijk van het beloop van de zwangerschap en de betreffende gyn) denk ik wel zou willen.. Maargoed daarover valt van te voren eigenlijk niet te speculeren. Daarbij doen nog maar weinig gyns het omdat ze er niet meer voldoende ervaringen mee hebben.. Volgens mij is de kans groot dat het dan een ks wordt.. En ik snap ook heel goed als iemand niet voor een stuitbevalling gaat.. Maargoed dat was gewoon even iets voor mij persoonlijk, had ik misschien helemaal niet moeten zeggen.