De Waterijsjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wondertjeinmaak, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Leuk, veel plezier!! Doe je het nog op een 'speciale' manier of gewoon vertellen?

2. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja is zo, maar ik ben nog niet eens zwanger (of wel ;)) dus wie ben ik om er iets over te zeggen.. Hoop voor jou dat het uiteindelijk helemaal niet nodig is!

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dat maakt toch niks uit;) een mening mag je gewoon hebben toch....

Net zoals ik die ook heb:D

Ja nog even wachten en dan ... Nou ja weten we iets meer... Dan is het misschien toch weer afwachten tot volgende week

4. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Leuk knvs!

Pommepom ieder zijn mening toch?

Ik twijfel hier nog of ik de gyn ook nog moet bellen om te vragen of gewoon wachten tot ze het mailtje hebben beantwoord hihi.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zou afwachten en anders morgen bellen wondertje ;) kunnen nu toch niks doen.

Of je moet even de receptie bellen en aangeven dat je een mail gestuurd had en een vraag had.
    Misschien dat ze je rond 17 uur even bellen..... Nu zullen ze nog wel consult hebben

6. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw

Dat is helemaal waar. Dan wacht ik tot morgen. Ze kunnen toch niets doen.

7. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Lov en en?

Wij gaan een zwangerschapskaart geven met daarin cb test en we hebben het in 10lagen ingepakt haha zo zien ze niet gelijk wat het is, spannend!

8. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Lov en??

KNVS leuk meid!! Ben benieuwd hoe ze gaan reageren.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Leuk !

Helaas pindakaas... Steeds nog in stuit en hij is te groot... Dus de kans dat hij nog gaat draaien is wel klein nu....

10. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw

Balen dat de kans klein is dat hij nog gaat draaien. Ben benieuwd wat je gyn maandag zegt.
    Hoe groot wordt hij nu geschat?

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

3495 op dit moment......

Je hebt groeilijnen en hij hoort op p50 te zitten maar hij zit op p99,8

Dus te veel

12. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Dat is idd wel heel veel! Weegt al aardig wat op dit moment. Ben benieuwd naar maandag meid.

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja zie het helemaal niet zitten...stel je voor weer een sterrekijker en dan zo'n megababy....

Als hij zou draaien dan nog

14. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Gewoon alles vragen maandag zodat je duidelijkheid hebt. Risico bevallingen zou ik zo snel niet gaan doen.

Hier denk ik dat ik nu mijn eisprong heb. Heb veel felle steken aan de rechter kant. Had gister ook het idee dat ik hem voelde groeien.

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja maar dat is de zeik.... Ik heb niet zoveel te willen he. Maaaar mijn man zeg ook, wacht nu maandag eens af..

Nou dan zal het bloeden van je ei zijn misschien wonder... ;) aan de bak dus!

16. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    haha we gaan zeker aan de bak. Aparte ronde zo haha.

Idd soms doen ze wat ze zelf denken wat goed is. Idd eerst maar afwachten en kijken wat hij zegt maandag.

17. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Hier net terug van mn schoonouders we hadden helaas op een andere reactie gehoopt, ze vader heeft helemaal niks gezegd:( Ben ik ook wel een klein beetje klaar mee gelijk, Ze moeder uiteindelijk wel..
    Maar omdat we paar maanden geleden eventjes niet zo goed ging tussen mij en vriendlief vinden ze dit geen juiste beslissing, snap de bezorgdheid wel maar komop we zn volwassen mensen en weten heus wel waar we aan beginnen!
    Dat we toen die ruzie hebben gehad tsja daar doen we niks meer aan en denk dat iedereen soms wel is wat ruzie heeft en gelukkig zijn we eruit gekomen en is onze relatie sterker dan ervoor!
    Was zo verbouwereerd dat ik bijna niks heb gezegd.
    Het voelde net of ik in 16 and pregnant zat pff..
    Moest net onderweg naar huis wel een traantje laten want we gingen er zo blij heen en met een kut gevoel weg!
    Gelukkig is mijn moeder en familie harstikke blij en trots :)

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ach nee meid...... :( wat zei je vriend dan?

19. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Ja ook niks we dachten eerst mischien moet die het even verwerken, hij gaat het morgen wel zeggen want slaat echt nergens op dit..
    Toen mn schoonzus zwanger was, sprong die een gat in de lucht..
    Wist zelf daarna niet eens of ik nog wat moest zeggen hmmz de test heb ik ook terug gehad pfff!

Wil verder niet teveel stressen erom, als ze zo blijven doen dan zn wij ooo gelukkig zonder hun!

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja hoort niet toch zo'n gedrag. Dat ze zich zorgen maken mag wel, maar eerder hebben ze daar nooit iets van gezegd .?

Deel Deze Pagina