En ik zou zeggen dat je teleurgesteld bent omdat ze jullie mooie moment hebben afgenomen,.. Is veel harder dan schelden
Kom op in jullie situatie zo doen? Weten ze dat jullie lang zijn bezig geweest? Je vriend mag best aangeven dat je erg van streek bent hierdoor. Als ze wat in zich hebben komen ze morge langs met een dikke bos bloemen
Nee schelden doen we ook niet, me vriend heeft nu zn zegje gedaan zn moeder begrijpt het wel en die zegt dat we zn pa in zn sop moeten laten gaar koken en dat ze nog al verrast waren. Ze wisten niet dat we al zolang bezig waren, ik heb meer met mn eigen moeder gedeeld omdat ik niet een hele sterke band heb met mn schoonouders.. z
Gelukkig waren de andere felicitaties super! Ook van jullie.. Thankz lov dat je even met me kon kletsen Ga me bedje opzoeken morgen weer een nieuwe dag! Truste meis x
Balen lov dat je (ik wou zeggen kleine..maar klopt die benaming dan wel) nog steeds zo licht! hoop gauw duidelijkheid voor je! tjee knvs wat rot voor je zeg! Ik weet volgens mij nog goed dat je toen vertelde dat het niet zo goed ging tussen jullie, dat je daar nu sterker bent uitgekomen en nu er voor 1000% er voor gaat sta je niet op zo'n reactie te wachten! hoop dat ze een beetje bijdraaien! hou je haaks meid!
Jeetje knvs wat een reactie van je schoonouders! Goed dat jullie ze nog gebeld hebben, en toch wel fijn dat he schoonmoeder zich bewust is van haar reactie En lov, balen dat ie nog in stuit ligt.. En das inderdaad al een grote vent zeg! Dan zal nog draaien wel lastig worden ja.. Ik kan me voorstellen dat je nu allemaal scenario's in je hoofd hebt.. Hopelijk kun je eea goed met je gyn bespreken maandag, en ga je weg met wat duidelijkheid en een opgelucht gevoel
Hoop het ook Pommepom ... Gelukkig is het een redelijke vent. Nee dat draaien lijkt me ook onwaarschijnlijk aangezien alles op de lijn van 40 weken ligt behalve zijn beentjes. Zou hetzelfde zijn als een baby van 40 weken nog draait.
Ja precies, hij heeft nu al een gemiddeld geboortegewicht hij heeft t goed daarbinnen. ik zou ook niet constant ondersteboven willen hangen, maar had fijn geweest als hij wat minder 'eigenwijs' was
Goedemorgen.. Heb vanmorgen via de app een kaartje met gedichtje gehad van mn schoonmoeder, zo te zien is ze bijgedraaid jeeejh! Vanmiddag zal het ziekenhuis bellen, dan kan ik vertellen dat we zwanger zijn De vk belde net ook nog of ik niet 3 februari kon omdat ze perongeluk een dubbele afspraak hadden gemaakt, alleen die dag word mn vriend geopereerd, hij vind het wel jammer maar vind het goed als ik met mijn moeder ga.. ga als verrassing alles filmen voor hem ♡♡.. Helaas mag ik na de operatie niet naar hem toe omdat het een dagbehandeling is vind ik wel stom. . Schoonvader heeft net sorry gezegd hij belde toen ik dit schreef. . maar hij vind het eng en wil eerst zeker weten dat alles goed zit en dat snappen we ook wel..
Lov, wat een flinkerd! Jammer dat hij nog in stuit ligt hoop ook dat je een goed gesprek hebt maandag.. Je zal niet tot 40wk blijven lopen dan denk ik? Knvs, wat jammer vd reactie van je schoonouders. Hoop dat het helemaal bijtrekt. Nu gewoon genieten van alle wél leuke reacties en jullie eigen blijdschap. Uiteindelijk worden ze vast trotse opa en oma! Gisteren 3D echo gehad.. Wat hebben we toch een eigenwijs mannetje! Hij lag lekker met zn gezicht in de placenta en dan ook nog z'n armen ervoor.. Uiteindelijk na veel gedraai en gepor is het toch gelukt om zn gezichtje te zien gelukkig! De afspraak liep 15min uit, maar vond het heel netjes dat de vrouw zo dr best deed voor ons. Zal straks even goede foto's maken en in mn album zetten. Vanmiddag worden onze meubeltjes in elkaar gezet!
Helaas reageert niet iedereen even enthousiast vaak Mijn ouders (vooral mijn moeder) hebben de hele zwangerschap niet echt heel enthousiast gedaan. Ze vond het wel leuk maar ze had echt zo'n houding van 'eerst zien, dan geloven'. Ook over de bevalling wilde ze niet praten en ook vond ze het raar dat ik een cursus volgde enzo. Pas na de bevalling kwam ik erachter waarom. Toen ik had belde dat ze een kleinzoon had barstte ze gelijk in tranen uit. Ze had zich zo'n zorgen gemaakt dat de bevalling misschien wel tegen zou vallen en dat er iets met mij of met die kleine zou gebeuren . Pas toen ze wist dat alles goed was sloeg ze opeens als een blad aan een boom om. Daarentegen mijn schoonmoeder, die begon direct te huilen toen ze het hoorde dat ik zwanger was . Maar is vervolgens pas een week nadat die kleine was geboren voor het eerste langs geweest Ik wil dus maar zeggen: een eerste reactie hoeft niets te betekenen voor de toekomst gelukkig
Knvs ze heeft toch zeker ook nog wel andere dagen? Zou toch met mijn vriend gaan is veel te belangrijk zo'n eerste echo.... Cc hahaah leuk he zo'n bengels uiteindelijk wel een mooie echo gehad..? Nou dat denk ik ook niet dat ze me laten doorlopen maar een kzsnede wordt altijd voor 40 weken gedaan