Pomm spannend! ik duim voor je!! ga straks ook maar een kaartje aanmaken,ziet er makkelijk uit! mooie echo cc!
Hoi lieve meiden! Ik heb niet alles terug gelezen sinds maandag omdat er een hoop gebeurd is. Misschien weten jullie via Lov wel dat ik inmiddels bevallen ben van een prachtig meisje afgelopen dinsdag? Ik heb een hele zware bevalling gehad van ruim 43 uur met allerlei tegenslagen. Heb 2 nachten opgenomen gelegen in het ziekenhuis. Ik heb mijn bevallingsverhaal ergens getypt staat, mocht iemand interesse hebben dan zou ik dat kunnen posten. We zijn afgelopen woensdag 1 nacht thuis geweest en inmiddels sinds donderdagmiddag weer terug in het ziekenhuis omdat ons meisje onder de blauwe lamp moe(s)t. Aankomende nacht moeten we ook nog blijven, hopelijk is haar bilirubinegehalte morgen zover gedaald dat ze weer naar huis mag Ons meisje heeft trouwens Tessa Fabiënne (roepnaam Tessa) en ze is prachtig! We zijn zo verliefd. Ik zal nog even een foto van haar posten straks. CupCake, wat een mooie echofoto's van jullie mannetje! Knvs, jeetje wat een vervelende reactie van jullie schoonouders Gelukkig heeft je schoonmoeder het nog wel een beetje goed gemaakt, maar toch. Ik heb je trouwens nog helemaal niet gefeliciteerd met je zwangerschap bedenk ik me, van harte gefeliciteerd meid Ben heel erg blij voor je, gun het je enorm! Pommepom, oh wat spannend meid! Mijn duimen draaien heel hard voor je, zou zo mooi zijn als je zwanger bent! Wondertje, fijn dat je vreemde menstruatie geen reden is voor zorgen. Hoe is het verder met je? Lov, balen van jullie eigenwijze grote knul zeg... Mandy, succes deze ronde! Heb ik nog belangrijke dingen gemist verder? Micchan, heb aan je gedacht de afgelopen dagen. Ga zo snel even in de lounge lezen hoe het vandaag met jullie kleine meisje gaat.
Lies wat een mooie namen. Wij hebben 1 van de 2 namen ook in gedachten mochten wij ooit een meisje krijgen Hier gaat het verder goed. Schouder begint goed op te knappen. Mag ligt weer wat dingen gaan doen. Dus thuis probeer ik weer wat meer te doen en op het werk doe ik het nog rustig aan. Als ik daar zeg dat ik weer lichte dingen mag doen dan wordt ik weer voor 100% in gezet en dat kan nu absoluut nog niet. Omdat ik er dan er weer snel uit kan liggen met weer een ontsteking. Volgende week moet ik naar de arbo arts en dan met heb overleggen hoe we verder gaan. Ik ben wel benieuwd naar je bevallingsverhaal mocht je het kwijt willen. Wel heftig hoor 43 uur.
Lies, fijn wat van je te horen! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Wat een prachtige naam! Klinkt als een heftige bevalling en daarna helaas ook niet lekker thuis kunnen blijven.. Hopelijk zakt d'r bilirubine gehalte goed! Ik ben wel benieuwd naar je bevallingsverhaal als je het wil delen. Wim wat fijn dat het beter gaat met je schouder! Meiden ik word er blij van als jullie zeggen dat temp er goed uit ziet hoop zo dat ik morgen wat positief nieuws kan komen vertellen
Lies wow dat moet zeker heftig zijn geweest, als je iets kwijt wil mag dat altijd. Hoop dat jullie meisje snel naar huis mag en jullie lekker kunnen genieten, super mooie naam! Jij ook nog gefeliciteerd natuurlijk! Pommepom ben zo nieuwschierig
Iies van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! hoop dat het gauw wat beter gaat en dat ze snel naar huis toe mag! fijne dag allemaal, ga gauw douchen en zo weer aan het werk! bijna weekend
Dankjewel!! 12 dpo, dus vind m al erg duidelijk! Heb voorlopig nog geen behoefte aan CB, vind dit positief genoeg en cyclus goed in beeld dus voor indicatie ook niet nodig.. Eerst maar m'n testjes die al in huis zijn opmaken.. Z&k was ook positief!
Ja en gehuild en geknuffeld!! We zijn zoo blij!!! Had m'n gevoel toch gelijk ookal durfde ik er nog niet aan toe te geven.. Dan gaan we aardig gelijk op knvs!
Waaaaaaaaaaaaaaah Gefeliciteerd !! Jeetje meiden gaat snel opeens hier...... Wondertje knuffel lieverd...niet leuk voor jou
Ook een knuffel van mij wim! Weet heel goed dat het idd niet leuk voor jou is dat gevoel heel herkenbaar en daarom duim ik me rot voor je schat ♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Bedankt meiden!! Lieve Wim, begrijp heel goed dat dit voor jou heel confronterend is, ineens weer 2 zwangeren.. Een dikke knuffel en ik gun jullie zoveel moois! Ik hoop echt zo dat jullie wens snel in vervulling mag gaan!
Neemt niet weg dat ik ontzettend blij voor jullie ben meiden maar moest het even zeggen want dit steekt