ZWANGER WORDEN IN 2013 Proberen zwanger te raken: ~ Yem (34 jaar) Derde ronde, derde kindje - NOD: 1 April ~ Lov23 (29 jaar) Tweede ronde (na mk), derde kindje - NOD: 3 April ~ Kim991 (22 jaar) Derde ronde, eerste kindje - NOD: 4 April ~ Miesje (? jaar) Eerste ronde, eerste kindje - NOD 10 April ~ Ann87 (25 jaar) Derde ronde, eerste kindje - NOD: 12 April ~ Cleopatra (22 jaar) Zesde ronde, ? kindje - NOD: 13 April ~ WIM (24 jaar) Vijfde ronde (2e na vmk), eerste kindje - NOD: 24 April ~ CupCake88 (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje - NOD: 24 April ~ Pommepom (27 jaar) Tweede ronde na mirena, eerste kindje - NOD: 8 Mei ~ Lies1988 (24 jaar) Eerste ronde (na mk), eerste kindje - NOD: onbekend Afspraken: Cupcake: Gyn over 4 weken (datum??) Nog niet begonnen: ~ Micchan (19 jaar) Eerste kindje - Beginnen: december 2013 ~ Brigit (36 jaar) Tweede kindje Beginnen: Onbekend Zwanger! ~ Puppy25 (25 jaar) Eerste kindje - jongen/meisje/verassing - Uitgerekend op 29 September ~Juffie2 - (36 jaar) Tweede kindje - jongen/meisje/verassing - uitgerekend op 6 Oktober ~ Bolkje - (27 jaar) Eerste kindje - jongen/meisje/verassing- uitgerekend op 4 November ~ Nimme - (32 jaar) vierde kindje - jongen/meisje/verassing- uitgerekend op 11 December Afspraken: ~ Juffie2: 4 april echo WKZ ~ Bolkje: 19 april Vlindertjes: ~ Lov ~ Nimme ~ Lies1988
Je komt sterk over hoor maar je mag ook komen klagen als het je niet gaat ,wens je zeker opnieuw een mooie plakbeeb toe en succes met de zaken die op punt gesteld moeten worden !!
dames zie : http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/430867-positieve-testen-ineens-niks-meer.html#post14802314
Het is over na het bruinverlies het vloeien en de krampen.. hopelijk een nieuwe kans en dat het wel mag blijven goed gaan. Zou je me aub. dan op nod eind april zetten ofzo Wim ?
Hier is de menstruatie doorgekomen. Vannacht hele ruzie weer gehad over de datum enzo. Volgens mij had ik hier ook begin maart geschreven van m'n buikpijn? Dat heb ik dus nog steeds, en het zijn dus steken en krampen, voelt heel hard aan, en als ik aan de onderkant van m'n buik voel, voel je 'm ook echt een beetje omhoog gaan, soort bolletje.. (Ben ook twee kilo aangekomen, yes!) Maargoed, zwanger zijn leek me dus het 'best case scenario', ook al wist ik wel dat het vrijwel onmogelijk was omdat 1 maart m'n laatste menstruatie was en 3 maart de pijn begon, maar toch. Vriend reageerde daar nog heftiger dan anders op, werd ik weer nijdig van, woordenwisseling enz. Maargoed, vanmorgen dus doorgebroken. Vertelt hij dat de laatste keer het condoom was gescheurd en dat hij dus bang was dat het echt zo was en er aan probeerde te wennen/het te accepteren. Arme stumperd heeft daar twee weken mee gezeten, terwijl als hij het gewoon had verteld, ik 'm gelijk had kunnen gerust stellen. Toen hij hier was, was m'n eisprong namelijk al geweest. Maarja, weet eigenlijk niet hoe ik er over moet denken, aan de ene kant ben ik er boos over, aan de andere kant verdrietig.. En ook stiekem teleurgesteld dat hij hier niet een paar dagen eerder was.
Ahh Nimme meid Had toch gewoon gehoopt dat je HCG schommelde en dat je morgen weer positief zou testen. Sterkte. Micchan, balen van jullie ruzie Ik snap wel dat je eigenlijk zou willen dat je vriend er eerder was, maar ik denk heel eerlijk gezegd dat hij er nog niet klaar voor is om vader te worden. Ik ken jou en hem natuurlijk niet, maar als ik dit zo lees steeds dan krijg ik dat gevoel. Ook omdat jij laatst zei dat je misschien kinderen wilt omdat je bang bent om je eenzaam te voelen, denk ik dat je eerst lekker moet emigreren en dan pas beslissen of jullie in december gaan beginnen of later. Jullie moeten er echt beiden achter staan. Sorry als dit rot overkomt en misschien zit ik er wel helemaal naast hoor. Ik wil je in ieder geval even een knuffel geven en sterkte met je buikpijn.
ZWANGER WORDEN IN 2013 Proberen zwanger te raken: ~ Yem (34 jaar) Derde ronde, derde kindje - NOD: 1 April ~ Lov23 (29 jaar) Tweede ronde (na mk), derde kindje - NOD: 3 April ~ Kim991 (22 jaar) Derde ronde, eerste kindje - NOD: 4 April ~ Miesje (? jaar) Eerste ronde, eerste kindje - NOD 10 April ~ Ann87 (25 jaar) Derde ronde, eerste kindje - NOD: 12 April ~ Cleopatra (22 jaar) Zesde ronde, ? kindje - NOD: 13 April ~ WIM (24 jaar) Vijfde ronde (2e na vmk), eerste kindje - NOD: 24 April ~ CupCake88 (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje - NOD: 24 April ~ Nimme (32 jaar) Tweede ronde na mk, vierde kindje - NOD 30 April ~ Pommepom (27 jaar) Tweede ronde na mirena, eerste kindje - NOD: 8 Mei ~ Lies1988 (24 jaar) Eerste ronde (na mk), eerste kindje - NOD: onbekend Afspraken: Cupcake: Gyn over 4 weken (datum??) Nog niet begonnen: ~ Micchan (19 jaar) Eerste kindje - Beginnen: december 2013 ~ Brigit (36 jaar) Tweede kindje Beginnen: Onbekend Zwanger! ~ Puppy25 (25 jaar) Eerste kindje - jongen/meisje/verassing - Uitgerekend op 29 September ~Juffie2 (36 jaar) Tweede kindje - jongen/meisje/verassing - uitgerekend op 6 Oktober ~ Bolkje (27 jaar) Eerste kindje - jongen/meisje/verassing- uitgerekend op 4 November Afspraken: ~ Juffie2: 4 april echo WKZ ~ Bolkje: 19 april Vlindertjes: ~ Lov ~ Nimme ~ Lies1988
Dank voor aanpassen Wim Micchan ,oei ,ja die mannen zo reageerde mijn man bij de 1e ook niet willen en na wennen aan het idee kwam het wel ,hoop voor jou ook !! Dikke knuffel voor de buikpijn ! Heb net nogeens alles uit de woonkamer verplaatst wat ik kon zoals ik altijd doe om de 2 weken maar had zoiets van ff doen hoofd leeg maken en de matten ,kussens en dekens in de was.
Hi dames, Allereerst allemaal fijne pasen nog!! @Nimme: echt heel erg balen, joh Stomme KV-testen Hier loop ik ook ff te balen. Heb weer bloedverlies Deze keer best wel flink ook. Maar we hebben vanmorgen seks gehad, dus ik denk dat het daarvan is. Maar het blijft elke keer zó schrikken.
Ik denk het wel, want gister was ik best wel een aardig poosje niet naar het toilet geweest en toen daarna leek het echt een bloedbad Maar in de loop van de avond merkte ik dat het weer begon te 'genezen', want het werd steeds meer oud bloed... Lekker smakelijke verhalen heb ik altijd he? Maar mijn man is zich ook doodgeschrokken en heeft zich voorgenomen om me de komende 7 maanden niet meer aan te raken Lekker dan!!
Ik kan me zo goed voorstellen dat je dan schrikt bolkje! Weet in ieder geval dat vrijen geen miskraam kan opwekken. Dit is nadrukkelijk tegen mij gezegd en staat ook in de informatie over miskramen die ik heb meegekregen van de verloskundige. Geen reden voor je man om je niet meer aan te raken Hier is mijn miskraam nu echt over. Zaterdagavond ben ik het vruchtzakje verloren en sindsdien heb ik geen krampen meer gehad en is het bloedverlies bijna gestopt. Vanochtend is mijn temperatuur ook weer naar beneden gekelderd, dus ik hoop dat mijn lichaam zich weer gereed gaat maken voor een nieuwe eisprong.