De Waterijsjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wondertjeinmaak, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Wat een verhaal Lies.. Heftige bevalling hoor! Gelukkig is alles nu goed! Geef je borstvoeding of niet?

2. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Lies heftige bevalling. Fijn dat jullie weer thuis zijn!

3. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Lies zeker heftig, gelukkig is je meisje weer thuis!

4. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poeh Lies, wat heb je het zwaar gehad, gelukkig gaat het goed en zijn jullie weer lekker thuis!

Micchan dankjewel meid!
    Hoop dat jullie meisje het nog steeds zo goed doet! Ben je zelf een beetje bekomen van die nare ervaring na het bloed afnemen?

5. Kimmb

Kimmb Actief lid

3 dec 2013
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lies wat heftig zeg! Fijn dat jullie nu lekker thuis zijn! Lekker gaan genieten.. Geef je borstvoeding? Hoe gaat het met jou??

Pommepon gefeliciteerd !!! Wat super voor jullie!

Knvs wat vervelend dat je schoonouders zo reageerde! Gelukkig zijn ze een beetje bij gedraaid..

Lov zo! Is al een aardige jongen zeg.. Vervelend dat hij niet gedraaid is! Benieuwd naar het gesprek maandag..

Wim duim heel hard voor je meis!! Gun het je zo! Zou mooi zijn als het jullie ook eens mee zit!

Hoe gaat het met micchan en d'r meisje? weet niet waar ze alles opzet..

6. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel Kim!

Hoe gaat het bij jullie?

In de lounge is een topic 'voor micchan' en daar plaatst ze regelmatig updates..

Hier hebben we het gister gelijk aan onze ouders verteld. Hadden nooit gedacht dit al zo vroeg te willen. Maar we kwamen maar op 2 redenen om het niet te doen..
    1. Het kan nog misgaan. Daar wil ik sowieso niet aan denken, maar dan ga ik onze ouders heel hard nodig hebben en het lijkt ons moeilijk om ze dan te vertellen dat ik zwanger WAS..
    2. Het nog even iets tussen man en mij laten zijn. Maarja wij zijn altijd heel open over zwangerschapswens en delen alles graag, dus zag me niet gezellig op de bank zitten en niets zeggen.. Daarbij vragen ze bijvoorbeeld vaak hoe het met de medicijnen gaat (veel last van in begin) of of ik al effect merk..

Ze reageerden allemaal heel fijn en was best emotioneel, vond het een mooi moment! Mijn ouders hebben we het verteld met een cb digital omdat je bij hun echt heel duidelijk moet zijn (shirt van nichtje met ik word grote zus kwam al niet helemaal goed haha). Dus uiteindelijk gister ook een cb gedaan en die zei gelukkig zwanger!

7. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Pomm jaaa eindelijk!!! gefeliciteerd meid! ga er lekker vqn genieten!!

lies Wat heftig je bevalling! hoop dat je je rust daarna goed hebt kunnen pakken,en nu lekker thuis nagenieten!

cupcake super leuk een babyshower! ben je flink verwend;)
    Hoe ist verder met iedereen?

hier gelukkig bijna menstruatie weg op na ronde 8! ben FF aan het uitpluizen..zo hopen alles bij te houden. Hoop dat ik er een beetje regelmaat in het tempen krijg,me begin is al slecht! was vanacht laat geworden dus ben net wakker..qua tijd sluit het dus niet bepaald aan.

8. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Mandy een keertje te laat tempen geeft niet zoveel..
    Hoop dat je er een beetje uitkomt..
    Pommepom fijn dat ze zo reageerde!
    Mn schoonouders zijn nu ook blij gelukkig, we kregen vanmorgen ons eerste kado van hun.. tijgertje van winnie de pooh echt heel schattig is die ♡

@Hier.
    Een mindere dag heel de dag misselijk en hou niks binnen pff.. hopelijk snel weer over want hou echt niet van overgeven..

Hoe is het met derest?

9. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Gelukkig zijn je schoonouders weer bijgedraaid, leuk dat je een cadeautje hebt gekregen :D

Hoop dat je misselijkheid snel over is.. Lijkt me heel vervelend!

10. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    KNVS balen van je misselijkheid meid.
    Wat lief van je schoonouders.

Cupcake wat leuk een babyshower, veel verwend?

Pommepom wat een lieve reacties.

Hier een rustige dag gehad, lekker niets doen. Morgen weer bloedprikken voor de schildklier ben benieuwd. Heb het idee dat ie nog niet goed is. Ben overdag met vlagen heel moe. Het gevoel dat ik gewoon een middagdutje moet doen :(

Hier had manlief gister gedroomd dat we zwanger waren. Hij kan meestal nooit zijn dromen onthouden en nu wel. Het aparte is zelfs dat ik het zelfde heb gedroomd!

11. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Pommepom, leuk dat jullie het verteld hebben! Wij hebben het ook al vroeg aan ouders verteld, met 5 weken.. Eigenlijk ook met dezelfde reden als jij noemt. Wanneer willen jullie het 'openbaar' maken? Na de eerste echo of pas bij 12 weken?

En jullie knvs?

12. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ik ga het nieuwe topic vast openen ;)

13. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
  14. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Goed idee :D

15. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw

Haha dankje :D

16. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Wij maken het openbaar na de intake en echo bij vk..

Goed idee wonder

17. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113

Deel Deze Pagina