Bolkje is zeker schrikken elke keer. Je man kan je gewoon aan raken hoor Wel fijn dat het na verloop van tijd weer begon te genezen. Hier nog een lekkere rustige dag voor de boeg. Nog geen idee wat we gaan doen. Heb me gister wel opgegeven voor Zumba lessen op donderdagavond. Lijkt me wel lekker om ook in een groep te zitten. Ben benieuwd.
Gisternacht beetje misselijk geweest. Vandaag weer wedstrijd gehad nu lekker rustig op de bank met dekentje en theetje. nog 3 dagen wachten!!
Durf niet goed eerder te testen.. (Eigenlijk helemaal niet) het liefste mijn ongesteldheid afwachten maar het zou zo mooie zijn als ik mijn vriend ermee kan verassen donderdag..
Ik zou inderdaad op de NOD wachten, hoe moeilijk het ook is... Is toch zonde van het geld om elke keer te testen terwijl je een paar dagen later het antwoord al kan krijgen dmv ongesteld... Maarrrr.... ik ben ook echt een extreem nuchter persoontje, dus je moet je niet teveel van mijn mening aantrekken hoor
Maakt niet uit wanneer je de test doet. Als je zwanger bent zou je ieder moment een streep moeten krijgen. Maar ik zou het gewoon met de ochtendurine doen.
Oh ik kan maar toch niet slapen.. Veelte veel na te denken.. Deze maand toch anders dan de andere 2 maanden. Ander gevoel erbij.
Spannend kim, hopelijk mag het gevoel uitkomen. Ik ben hier gewoon aan het aftellen tot we op vakantie gaan, hoe erg haha. Heb er echt onwijs veel zin in. Zet mijn gedachten ook wat af van zwanger worden.
Wij gaan naar Vlieland toe voor een midweek, maar echt onwijs veel zin in. Na al het drama etc van vorig jaar gaan we lekker even met z'n 2en weg. Nu alleen hopen dat ik geen ongi wordt in die week en dat we met z'n 3en zijn Wil testen meenemen om op NOD te kunnen testen. Manlief is dan ook nog jarig dus dan wil ik ook nog een lief cadeautje meenemen.
Ik ga voor je duimen wondertje! Zou een mooie vakantie en verjaardag voor je man worden Kim, ik duim ook voor jou! Hoop dat je je vriend kan verrassen!
Nimme.. Wat erg voor je zeg! Sterkte Bolkje.. Lijkt me erg spannend dat bloedverlies.. Hoop dat alles goed is! Ik ben weer terug van een heeerlijk weekendje met m'n mannetje.. Gisteravond nog lekker gegourmet bij mn ouders om het af te sluiten. Vandaag en morgen nog lekker vrij.. Zo eerst maar eens mn bed uitkomen en straks naar de kapper.
@Cupcake: zo te zien is alles nog goed, gelukkig Het bloedverlies is inmiddels weer (bijna) over. Ik ga vandaag maar weer eens proberen om wat actiever te worden. Heb afgelopen dagen veel last gehad van mijn darmen, maar ik heb vezel-zakjes gebruikt en het lijkt nu weg te zijn, dus ik ga nu eens lekker genieten van het heerlijke weer