Kwam eigenlijk even kijken met een andere bedoeling maar schrik hier van! nimme en lies heledikke knuffel! Xx
Nou cupcake dat klinkt erg goed allemaal! Geniet nog lekker van je 2 dagen vrij! Het mag alleen onderhand wel een paar graden warmer worden!
Dank je knvs Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad CupCake! Ik heb me vandaag ziek gemeld en ga morgen ook niet werken. Gisteren waren onze ouders hier en gisteravond moest de woonkamer helemaal leeg voor de verbouwingen die deze week gaan beginnen. Zodra mijn ouders weg waren heb ik de hele tijd gehuild totdat we in bed lagen en in bed heb ik echt even de longen uit mijn lijf gehuild. Alles was me even teveel. Iedereen zegt dat het wel goed komt en dat ik nog jong ben, maar soms voelt het alsof het niet goed gaat komen. Ik weet dat ik niet moet zeuren en dat er veel ergere dingen zijn, maar ik ben soms niet zo optimistisch ingesteld. Mijn man heeft het rompertje met I love papa, die ik hem heb gegeven na mijn positieve test, opgehangen in onze slaapkamer. Hij zei 'dan weten we steeds waarvoor we het doen'. Wel lief Lov en Nimme, hoe gaat het met jullie?
Lekker hoor een weekend weg. Nog een paar dagen vrij lekker van genieten. Wat heb je met je haar gedaan?
Even lekker een paar centimeter eraf.. Was hard nodig! Ik heb niet zulk dik haar, dus aan de achterkant is het nog 1 lengte maar aan de voorkant wat meer laagjes met een lok die net achter m'n oor kan. Ik kan er weer even tegen! Ik heb vanmiddag voor het eerst hardgelopen! Na het weekend met veel uit eten wilde ik even sportief doen was best lekker! Ben benieuwd hoe ik het volhoud Morgen waarschijnlijk even zwemmen met een vriendin en savonds weer sporten.. Fijne avond allemaal!
Goedemorgen allemaal, wat is het hier rustig! Wat zijn jullie plannen voor vandaag? Ik heb me vandaag dus ook nog ziek gemeld. Ik ga vandaag even boodschappen doen en de hokken van de knaagdiertjes (1 hamster en 2 gerbils) verschonen. Verder ook nog even wat dingen terug kijken via programma gemist en wat uitrusten. Morgen zou ik sowieso vrij zijn en ga ik een dagje naar mijn moeder. Zij is ook altijd op donderdag vrij. Even lekker mijn gedachten afleiden Vrijdag dan maar weer gaan werken en dan is het gelukkig weer weekend. Mijn man en ik hebben afgesproken deze ronde om de dag te klussen zodat we mijn eisprong niet kunnen missen. Ik denk dat mijn cyclus nog een stukje langer zal zijn door de miskraam en tot nu toe heb ik al een lange cyclus van mezelf. Ik weet ook niet wanneer ik mijn eisprong kan verwachten en ik wil geen ovulatietesten gebruiken. Dan kan ik er wel 40 gebruiken om deze cyclus mijn eisprong te vinden Ik blijf wel gewoon temperaturen, zie ik in ieder geval achteraf of ik een eisprong heb gehad. Ik vind het wel jammer dat er nu zo weinig dames komen kletsen Kim, hou je het nog vol met wachten met testen tot morgen?
Ik denk dat iedereen een beetje uit het lood geslagen is door het slechte nieuws van Nimme en jou Maar als jij aangeeft dat je er behoefte aan hebt, wil ik wel weer wat meer posten ook... Sinds afgelopen weekend ben ik werkeloos en dat voelt best wel een beetje doelloos Ik heb de laatste dagen elke dag drie doelen voor mezelf opgeschreven, zodat ik in elk geval elke dag bezig blijf. Voor vandaag heb ik de volgende 3 dingen: * Stofzuigen * Boodschappen doen bij de C1000 * 1 sollicitatiebrief schrijven Die laatste wordt wel lastig, want ik heb geen idee waar ik op wil solliciteren... En of ik moet aangeven dat ik zwanger ben.
Dat zou kunnen en volgens mij zit Lov er ook een beetje doorheen In een ander topic was er ook wat heisa rondom Nimme zag ik Ik wil graag dat jullie ook de leuke dingen blijven posten hoor! Poe, lastig hoor als je ineens werkloos bent en nog niet iets hebt wat je echt bezig houdt (zoals kinderen bijvoorbeeld). Wil je blijven werken als je straks een kindje hebt Bolkje? Lastig als je niet weet waarop je wil solliciteren. En aangeven of je zwanger bent... Tja ik vind meestal dat eerlijkheid loont. Anders vragen ze achteraf nadat je bent aangenomen waarom je niets hebt gezegd. Hoe is het met je zwangerschap? Wanneer heb je ook alweer een volgende echo?
Ik vind het allemaal best wel lastig. Want als ik nu ga werken voor een lager salaris dan ik bij mijn vorige werk verdiende, en ik kom door de zwangerschap weer in de WW terecht, dan krijg ik minder dan wat ik nu krijg... Dus dat is best een lastige keuze. Liefst wil ik straks eigenlijk wel thuisblijven na de bevalling, maar het zou wel fijn zijn om voor die tijd nog even een paar maanden wat om handen te hebben... Maar om nou voor een veel lager salaris te gaan werken, dat is ook niet echt de bedoeling Het is gewoon heel gek. Twee maanden geleden was mijn leven gewoon zó anders... had nog een baan, wist nog niet dat ik zwanger was... Dit is nu allemaal wel even anders. Ik merk dat ik de veranderingen niet zo goed meer bij kan houden Heb net even een heel budgetplan gemaakt voor de komende maand. Daarna gaat de WW in, heb nog geen idee hoeveel dat zal zijn... Zwangerschap gaat voor zover ik weet allemaal goed. Ik heb afgelopen weekend tijdens het opruimen zakjes met vezels gevonden voor mijn stoelgang. Die gebruik ik nu en daardoor heb ik een stuk minder last van buikpijn Pfiewww!! 19 april hebben we de volgende echo... en op 25 april een gratis echo in Utrecht
Maar wat voor heisa was er dan voor nimme?? En in welke topic? want dan ga ik erheen en sla ik ze allemaal in elkaar
Goeiemorgen dames.. Vandaag ongesteld geworden.. Buikpijn en verdrietig! Maja nog maar een maand proberen...
In het vage en duidelijke testen topic als het goed is. Ik denk dat de intentie goed was (of Nimme misschien even rust moet nemen na de miskramen), maar het werd niet zo vriendelijk gezegd. Snapte Nimme haar reactie heel goed! Ik snap je dilemma wel Bolkje, lastig hoor! Ik wou dat ik je een goed advies kon geven, maar helaas. Succes in ieder geval met je beslissing! Top, ben benieuwd naar je volgende echo's En fijn dat die zakjes werken! Ahh Kim, wat jammer meid
Lies Je klinkt sterk meid, fijn dat je het rustiger aan doet. Je cyclus kan nu idd wat langer zijn ivm de mk. Lekker een dagje naar je moeder morgen, laat je daar maar lekker verwennen Bolkje, we kunnen altijd dingen posten toch? Ookal zijn er een aantal uit het "veld" geslagen de rest is er ook nog Je kunt ook eerst afwachten of ze je op gesprek nemen, zou niet gelijk vertellen dat je zwanger bent. Je ben pas 9 weken, je heoft het officieel pas te vertellen bij 6 maand ofzo. Je dilemma wordt er niet minder om. Redden jullie het zonder jou loon? Dan zou ik niet op zoek gaan. Redden jullie het niet dan juist wel. Lov zit er ook even door heen idd. Dat heeft ze wel aangegeven, ze wil proberen wat meer afstand te nemen en aan haar zelf te denken. Kim balen van de ongi meid. Hier kan ik niet wachten tot we weer gericht kunnen klussen. Wil mijn ei hebben haha. Hoezo ongeduldig
Ik weet niet of we het redden zonder mijn werk. De helft van het salaris van mijn man zou dan sowieso al op zijn aan de hypotheek. We hebben in december een huis gekocht met een lineaire hypotheek (dus aan het begin vrij hoge lasten, later juist steeds minder), met het idee dat we die dan versneld gingen aflossen de komende jaren... Maar dat loopt dus net even anders Dan nog alle andere vaste lasten erbij, de kosten voor de baby-kamer... Best wel veel extra kosten, dus! Daarom moet ik sowieso gaan solliciteren, want zonder mijn WW-uitkering redden we het (nu) sowieso niet. Of we moeten direct aanspraak gaan maken op het spaargeld, maar dat willen we uiteraard liever als buffer gebruiken voor écht slechte tijden... Tegelijkertijd weet ik ook niet of ik was blijven werken bij mijn werk als ik had geweten dat ik zwanger was, omdat ik dan toch ook niet in zo'n rokerige omgeving had willen werken...
Lies.. Goed van je dat je even de rust neemt! Even alles laten bezinken en verwerken en er weer met goede moed tegenaan deze maand ben benieuwd hoe je cyclus het gaat doen! Bolkje.. Lastig zeg, dat je zonder werk zit. Ik zou in de brief nog geen zwangerschap vermelden. Het gaat er toch om wie je bent en wat je hun kan bieden? Als ze echt interesse hebben en je mag op gesprek komen kun je het altijd nog aankaarten. Zou er wel eerlijk over zijn, maar alleen als zij jou serieus willen aannemen.. Het zou zonde zijn als ze je daardoor niet willen uitnodigen.. Succes met solliciteren! Hoop dat je een beetje goed betaalde baan kunt vinden, al is het maar tijdelijk. Welke sector werk je? @wondertje.. Hier hetzelfde.. Blij als m'n ongi over is! Heb dan wel pco maar dat wil niet zeggen dat ik helemaal nooit een eisprong heb We gaan gewoon ons best doen deze maand! Succes, ook voor jou!! De tijd kan niet snel genoeg gaan he?! Snap wel dat er meiden zijn die even afstand willen nemen van het forum.. Ik probeer het ook wel eens (zonder resultaat) omdat ik echt wel eens 'down' kan raken van alle verhalen. Ik zit dan ook in de mmm groepen te lezen en dat is helemaal confronterend aangezien dat ons misschien ook te wachten staat. Maargoed, iedereen is anders en we gaan er gewoon vanuit dat de Clomid z'n werk zal doen! Vanmorgen ml z'n zwemmers weggebracht.. Ook wel even spannend wat daar uitkomt.. Dat bepaalt natuurlijk ook een groot deel van het verloop! Wel raar om een potje te overhandigen hoor :O Fijne dag allemaal x