De Waterijsjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wondertjeinmaak, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Ahh wat lief!! Volgens mij was hij bang dat je niet zou komen omdat je er niet meer werkt. Maar zo te lezen had hij zich er al helemaal op verheugt. Lief zeg. Maar je gaat er nog wel naartoe toch? Was toch geen echt afscheid?

2. Nee, niet echt definitief afscheid hoor :)

Ik heb sowieso belooft dat ik de kleine kom laten zien als het zo ver is. En ik wil ook wel gewoon afentoe nog langsgaan en hem misschien een keertje meenemen naar de dierentuin :)

Klinkt gek, maar ik heb meer met die man dan met mijn eigen enige oma die nog leeft :)

3. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Wat lief Bolkje, dat hij zo blij was:D Doet je vast erg goed!

Wondertje, leuk wij hebben in december ons huis gekocht! Vanaf deze week zijn ze begonnen met verbouwen, ben heel benieuwd hoe het uiteindelijk allemaal wordt:)
    Wij gingen van een huurappartement naar een koopwoning, dus geen stress met verkopen. Hoop dat jullie snel kunnen verkopen en dat jullie een mooi huis gaan vinden!

Ukky, welkom! Wil je ook op de lijst (denk het wel omdat je je gegevens al hebt doorgegeven:p)? Wondertje houdt de lijst bij, misschien wil zij je erop zetten.

Juffie2, veel geluk met je zwangerschap:)

Hoe is het met jou Pommepom?

4. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Hebben jullie gisteren trouwens Babyboom gezien? Ik kon het niet droog houden hoor:)

Wat vonden jullie van dat stel waarbij de eerste zwangerschap met 20 weken is afgebroken?

5. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

hoi ,

hier nog altijd bloedverlies hoopte zo voor het weekend er vanaf te zijn zal pas erna zijn.

heb wel dames waar ik af en toe mee praat buiten het forum en we gaan gewoon door alhoewel ik wel even dacht om met de pil terug te beginnen.

heb een heleboel testen doorverkocht ga me nog enkel focusen op degene die ik heb en proberen zo relaxed mogelijk door het leven te gaan op da vlak.

Hopelijk komen jullie met leuke testen aan ,het is iedereen gegund!

6. Het is jou ook zo gegund Nimme! Ik hoop dat het gewoon snel gaat lukken nu en dat het juist helpt dat je het even loslaat (dat hoor je wel eens, toch?? Al vind ik het ook wel een beetje cliché)

7. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    En het is jou ook ontzettend gegund Nimme, dat weet je:) Voor de rest had ik elders op al op je 'nieuws' gereageerd.

Hoop ook op veel mooie testen hier binnenkort! Is al even geleden dat er een zwangere hier was waarbij alles goed is blijven gaan;)

8. Dat kan ook haast niet anders, want als je zwanger wordt begin 2013, dan beval je pas op zijn vroegst in augustus, toch? :)

Ik ben echt chago vandaag. Heb constant maar trek en we hebben alleen maar vieze dingen in huis. Denk dat ik gewoon stiekem even wat frietjes in de oven ga doen.

Vanavond gaan we op kraamvisite bij vrienden. Dan moeten we ook ff wat onderweg eten. Denk dat ik dan even bij de Burger King langsga... Heb daar echt enorme trek in!!

9. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Lies jazeker :);)

bolkje ,mijn man vond het TE en ik weer niet.
    Maar een man kan dat niet idem voelen als een vrouw beetje ego van hem maar hij heeft ook zijn zegje te doen in dit hele circusgedoe want zo voeld het voor me aan en zo mag het eigenlijk niet aanvoelen...

10. Voor mannen is het vaak ook helemaal niet te bevatten wat er voor emoties bij komen kijken als je zwanger wordt of als het juist niet lukt. :(

Toen ik stopte met de pil was ik ook direct heel erg gefocust op zwanger worden. Begon direct met tempraturen, bijhouden in FF... Mijn man had echt zoiets van: maar we gaan toch nog helemaal niet beginnen met klussen?! Als het over een jaar nog niet is gelukt zonder echt doelgericht klussen, dan kunnen we wel eens gaan kijken met tempraturen enzo. Dat frustreerde me toen zó enorm :$

Omdat ik er heel emotioneel van werd heb ik het onderwerp toen maar laten rusten en ben gestopt met tempen enzo... Maar vond dat toen ook echt niet leuk en voelde me toen best wel afgewezen door mijn man.

11. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Dat herken ik heel erg Nimme en Bolkje, dat het voor een man toch heel anders is. Mijn man vond temperaturen eerst ook een beetje teveel van het goede. We zouden eerst wel even 3 maanden aanzien en daarna zou ik gaan temperaturen. Ik heb hierin toch mijn mening doorgezet en uiteindelijk vraagt hij regelmatig naar hoe mijn temperatuur 's ochtends was.
    Ovulatietesten is voor hem echt een stap te ver.

Inderdaad, het moet niet gaan aanvoelen als een circusgedoe voor de man. Helaas staan vrouwen hier toch anders in, ik wil bijvoorbeeld zoveel mogelijk controle hebben over dingen;)

12. Tsja, mannen... Ik snap soms niet hoe het kan dat we als menselijk ras niet zijn uitgestorven hoor, zo verschillend als mannen en vrouwen soms zijn :p

13. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Haha:p Misschien omdat bij veel mannen toch wel die kinderwens aanwezig is en ze uiteindelijk overstag gaan om nog meer hun best te doen om kinderen te maken;)

14. Ik denk ook groot gedeelte omdat mannen weten dat ze anders de sekstoevoer helemaal afsluiten voor zichzelf op een gegeven moment :p

Sorry, ik heb niet zo'n romantisch beeld van mannen ;) Ik zeg niet dat ze alleen op seks belust zijn, maar zelfs de liefste mannen ter wereld zijn er toch écht wel mee bezig ;)

15. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Haha ja dat weet ik wel zeker! En voor nu komt het alleen maar goed uit, ik wil deze cyclus om de dag klussen zodat we mijn eisprong niet kunnen missen;)

Nog 20 minuutjes en dan heb ik weekend:D Viel me best zwaar om vandaag voor het eerst weer aan het werk te gaan na de mk. Heb het wel tegen meerdere collega's gezegd, dan kunnen ze er een beetje rekening mee houden als ik wat afgeleid ben of niet zo vrolijk ben.

Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend? Mijn broertje en zijn vriendin komen vanavond langs en verder hebben we eens een weekend zonder plannen voor de boeg. Ook wel eens heerlijk:) Even uitrusten van alles en quality time met mijn man.

16. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Zal straks even terug lezen meiden en reageren. Net terug van het werken.

17. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja die mannen.. Zitten er toch anders in en das logisch.. Toch merk ik dat die van mij er op zijn manier toch ook wel mee bezig is :)
    Ik heb al jaren een heel sterke kinderwens, maar nu konden we er as voor gaan.. Dat maakt dat ik er heel sterk mee bezig ben en onze kansen zo goed mogelijk wil benutten (deze ronde ook maar begonnen met tempen en heb ovu testen in huis). Ik weet dat hij meer gedacht had dat we de eerste maanden alleen de anticonceptie weg zouden laten en dat er verder nog weinig anders zou zijn..
    Maar ik merk at ik dat niet kan.. Stel dat we een paar dagen overslaan met klussen en ik loop daardoor een hele maand mis!
    Van te voren zelf ook niet gedacht dat ik al gelijk zou aan tempen enzo, maar afgelopen cyclus vond ik het zooo verschrikkelijk dat ik geen idee had hoe en waar ik in m'n cyclus zat!
    Nu komen er van zijn kant toch ook steeds wel vragen enzo waaruit blijkt dat hij er ook erg mee bezig is :) we willen het samen echt heel graag!

Nimme voor jou is de situatie natuurlijk heel anders, jullie hebben al zoveel meegemaakt.. Hopelijk kunnen jullie er goed over praten en maken jullie samen de goede keuze.. Sterkte!

Oh en bolkje, ik vind het fantastisch wat je voor die oude man doet!!

18. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Micchan ik begrijp je wel meid. Ik hoop dat jullie snel mogen beginnen voor een kindje. Eerst verhuizen naar je mannetje toe.

Juffie jammer dat je er weinig bent. Maar begrijp het wel hoor.

Welkom ukky

Lies ik heb babyboom ook gezien, vond het wel heftig hoor! Zeker met dat stel wat max* heeft gekregen. Wel raar dat ze nog eens per ongeluk zwanger is geraakt, wel blij voor hun dat het nu een meisje is.

Nimme balen dat je nog steeds bloedverlies hebt, hopelijk is het snel over. Hopelijk geeft het minder stress op zonder testen.

Voor mannen is het idd heel anders dan voor vrouwen. Mijn man is er niet echt mee bezig behalve als de nod datum dichterbij komt.

Ik moet morgen ochtend eerst 4 uurtjes werken en daarna huisjes kijken :D onwijs veel zin in. Hebben al een paar op het oog maar wil toch echt eerst ons huis verkopen. Kijken kan geen kwaad ;)

19. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Natuurlijk! Kijken is leuk! En zo weet je ook wat je wel en niet wilt.. Als jullie huis dan verkocht is kun je snel je slag slaan!
    Nadeel kan zijn dat je een tophuis op het oog hebt en dat het dan verkocht is voordat je er zelf iets mee kan doen, maar das het risico..

20. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    ja dat is zeker een risico omdat we nu al 1 op het oog hebben die op de foto's er echt heel mooi uit ziet!

Deel Deze Pagina