De Waterijsjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wondertjeinmaak, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Wondertje, ik vond het ook wel vreemd dat ze de tweede keer weer per ongeluk zwanger was. Best dom van ze eigenlijk. Ook dat ze verdrongen had dat ze drager is van SCID. Maar super fijn voor ze dat ze nu een meisje krijgen natuurlijk:D

Veel plezier met huizen kijken!

Pommepom, ik ben in de tweede ronde ook al gestart met temperaturen. Mijn eerste cyclus duurde erg lang en ik wilde zeker weten dat ik een eisprong zou hebben. Had ook niet verwacht dat ik daar zo vroeg mee zou beginnen:p Mijn man wilde eerst ook gewoon even aankijken, maar is nu wel blij dat ik temperatuur en hij wil ook iedere kans benutten:)

2. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Hi meiden..

Ik denk dat dat wel vrouw eigen is om alle controle en zekerheid te willen hebben! Toen ik met de pil stopte had ik nog nooit van ovutesten gehoord.. Nou binnen een week had ik ze in huis hoor ;)
    Ik merk dat nu we de MMM ingaan m'n man wel heel meegaand en geinteresseerd is.. Die eerste weken na de pil merkte ik niet zoveel aan hem en praatte hij er niet over. Nu kunnen we er gelukkig goed over praten samen (moet ook wel als ik tegen iedereen m'n mond moet houden). Ik vind het heel fijn dat we hier echt samen ingaan, het is best wel heftig om niet ge weten hoe ver je de MMM in zal moeten om zwanger te worden. Natuurlijk hopen we dat het snel lukt natuurlijk!

Woensdag krijgen we de uitslag van het zaadonderzoek.. Daar ben ik wel nerveus voor eigenlijk! Dat bepaald ook een groot deel van hoe het verder gaat vanaf hier.. En aangezien ml niet veel groente/fruit eet, veel in de auto zit e.d. Maak ik me toch wel zorgen om de kwaliteit. Maarja eerst maar eens afwachten ;) anders prop ik hem vol met vitaminepillen en alles wat het zou kunnen verbeteren en komt t misschien nog goed haha!

Fijn weekend allemaal!

Ik ga morgen even lekker stappen met vriendinnen.. Lekker alles eraf dansen ;)

3. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Wat fijn dat je man nu heel geïnteresseerd en meegaand is CupCake, moet haast ook wel want het kan best intensief worden lijkt me en veel emoties met zich meebrengen. Daarnaast moet jouw man ook testen ondergaan, zou vervelend zijn als hij daar niet voor open zou staan.

Oeh ik snap heel goed dat je zenuwachtig voor woensdag bent! Ik hoop dat de kwaliteit van zijn sperma in orde is:) Als het goed is, krijg jij dans Clomid om een eisprong op te wekken en dan moeten jullie het op die manier proberen? En wat als zijn zaad niet goed blijkt te zijn en vitaminepillen enzo ook niet helpen?

Ik zal voor jullie duimen! Geniet van je stapavondje morgen: D

Fijn weekend allemaal!

4. Kim991

Kim991 Actief lid

8 mrt 2013
    375
    0
    0
    Welkom ukky

Operatie is goed gegaan.. Hopelijk hoeven we niet voor second opinion..
    Hier ook nog lekker ongie.. Altijd fijn in het weekend.. Iedereen al plannen gemaakt voor het weekend?

5. Beetje teveel plannen voor het weekend!! :$

Vandaag willen we naar het ziekenhuis toe. Er is hier een open dag over bevallen in het ziekenhuis. Wil me toch even laten informeren hoe het er daar uitziet en wat dat zou kosten...

Ook willen we de plinten in de kinderkamer verven.

En we willen nog boodschappen doen, waar ik nog een boodschappenbriefje voor moet maken... :$

6. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Fijn Kim!

Wij moeten vandaag klussen in huis. Morgen gaan we denk ik even naar het strand en verder hebben we geen plannen.

Fijn weekend allemaal:)

7. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    wij gaan nu eerst huizen bekijken straks ben ik er weer :D

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey meiden hier ben ik weer....

Heb even afstand genomen maar wil graag bij blijven hier hoor...:D
    Dus zo af en toe....of misschien vaker hahaha....ben ik hier weer te vinden!

Mannen zijn anders? Nee toch hahahahha....pfffff...
    Heb wel besloten om geen ovu testen enz te gaan gebruiken en het wel te zien wanneer het komt.
    Is al 3x zo gelukt en merk da je toch te veel controle wilt hebben daardoor. En dan is het eigenlijk niet meer echt leuk...kindjes maken.

Dus nimme ik snap je...

9. Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor die presentatie. Vond het echt verschrikkelijk :) Al die enge apparaten en verhalen over ruggeprikken enzo...

Manlief zag het al helemaal zitten. Als er dan iets misgaat, is hij niet verantwoordelijk, denkt ie. Hij voelt zich namelijk nogal rot dat hij me niet naar het ziekenhuis kan brengen, omdat we geen rijbewijs hebben. Dus hij is liever vanaf de vroege weeën al bezig om naar het ziekenhuis te gaan.

Nou, mij niet gezien hoor :p Wegwezen met die enge katheters en alles. :)

10. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Lov, ook hier welcome back! Zoals ik al zei in het andere topic, hoop ik dat je het zwanger worden een beetje kunt loslaten:)

Bolkje, snap dat het eng is, maar je kind zal er toch uit moeten;) Misschien gaat het je straks wat minder beangstigen. Komt vast goed!

11. Ja, dat het kindje er weer uit moet staat vast ;) Hoewel, ik zag net op het forum ook iets voorbij komen over een vrouw die 40 jaar lang een verkalkte baby in haar buik had :$ Bizar!!

Maar zo ver zal het bij ons niet komen, haha ;)

Ik kijk opzich (nog) niet zo tegen de bevalling op, maar in het ziekenhuis bevallen zonder medische noodzaak, dat zie ik niet zo zitten.

12. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Cupcake fijn dat je man meegaan en geinteresseerd is. Dat is altijd fijn! Zeker omdat je er verder niet echt over kunt hebben.
    Spannend hoor woensdag de uitslag.

Bolkje klinkt als een druk weekend voor de boeg.
    Snap dat het eng is maar kindje moet er echt uit ;) die blijft niet zitten hoor.

Lov fijn dat je er weer bent meid.

Wij zijn vanmiddag bij een hisje wezen kijken. Van binnen mooi maar buitenom niet praktisch. We gaan gewoon verder kijken eerst ons eigen huis maar verkopen ;) Wel zin in woensdag dan gesprek bij de makelaar.

13. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Goedenavond ,

Lov ,welkom terug!
    Is het bloeden volledig over?
    Hoop het wel!

Bolkje ,hoe is het met u nog bloedverlies gehad?

wim ,zou je mijn nod naar egens 6 mei aanpassen volgens ff zou dat daarmee overeenkomen mocht ik toch eerder mijn ei voelen laat ik het je wel weten.
    Hoe is het met u ,zit jij op't wachtbankje?

Lies ,hoe is het daar?Nog bloedverlies?

Kim ,jammer van je ongi ,dikke knuffel!

Micchan ,al aan het inpakken??

Hier niet echt veel wauw te melden...
    Gisternacht weer een opblijfnachtje gehad met de jongste panisch doen dus denk bang hebben...
    Vandaag dus sloom maar toch weggeweest naar de overgrootouder.
    Bij thuiskomst frietjes gaan halen en toen we net wilden eten ding dong de man van mijn vriendin weer aan de poort voor zijn hart te luchten :(
    ML is werken en nu storte mijn vriendin haar man helemaal in ,huilen enz...Kan niet meer doen dan luisteren maar leuk is anders!
    Heb mijn eten dan maar laten koud worden en de kindjes na hun eten even op onze slaapkamer laten tv.kijken want dat moeten ze niet zien.
    Mijn bloedverlies lijkt te stoppen en dan komt er weer een klonterje af wat me weer doet bloeden ,dat het maar snel stopt....;)

Liefs x

14. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    #614 wondertjeinmaak, 6 apr 2013
    Laatst bewerkt: 6 apr 2013
    ZWANGER WORDEN IN 2013

Proberen zwanger te raken:
    ~ Yem (34 jaar) Derde ronde, derde kindje - NOD: 1 April
    ~ Miesje (? jaar) Eerste ronde, eerste kindje - NOD 10 April
    ~ Ann87 (25 jaar) Derde ronde, eerste kindje - NOD: 12 April
    ~ Cleopatra (22 jaar) Zesde ronde, ? kindje - NOD: 13 April
    ~ WIM (24 jaar) Vijfde ronde (2e na vmk), eerste kindje - NOD: 24 April
    ~ CupCake88 (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje - NOD: 24 April
    ~ Nimme (32 jaar) Tweede ronde na mk, vierde kindje - NOD 6 Mei
    ~ Pommepom (27 jaar) Tweede ronde na mirena, eerste kindje - NOD: 8 Mei
    ~ Lies1988 (24 jaar) Eerste ronde (na mk), eerste kindje - NOD: onbekend
    ~ Lov23 (29 jaar) Tweede ronde (na mk), derde kindje - NOD: ???
    ~ Kim991 (22 jaar) Derde ronde, eerste kindje - NOD: ???

Afspraken:
    Cupcake: Gyn over 4 weken (datum??)

Nog niet begonnen:
    ~ Micchan (19 jaar) Eerste kindje - Beginnen: december 2013
    ~ Brigit (36 jaar) Tweede kindje Beginnen: Onbekend

Zwanger!
    ~ Puppy25 (25 jaar) Eerste kindje - jongen/meisje/verassing - Uitgerekend op 29 September
    ~Juffie2 (36 jaar) Tweede kindje - jongen/meisje/verassing - uitgerekend op 6 Oktober
    ~ Bolkje (27 jaar) Eerste kindje - jongen/meisje/verassing- uitgerekend op 4 November

Afspraken:
    ~ Bolkje: 19 april

Vlindertjes:
    ~ Lov
    ~ Nimme
    ~ Lies1988

Nimme en lov verplaatst. Aantal nod onbekend.

15. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

hihi 6 mei Wim :)

16. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Hier nog aan het wachten op mijn ei ;)
    Hoop deze woensdag te hebben, dus we zijn druk aan het klussen.

17. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Zag het later ook ;)

18. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Prima zo mag ik het horen ,wij willen ook nogeens intiem zijn maar dat is alweer ff geleden :( jak

19. ukky

ukky Actief lid

14 jul 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    volgende week zondag of maandag mijn ei
    wij gaan nu beginnen ben net gestopt met de pil
    bij de 2de was ik gelijk zwanger naar dat is was gestopt met de pil dus we wachten het gewoon
    vind het wel weer erg spannend allemaal
    ga jullie verhalen volgen
    gr ukky

20. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    balen dat het lang geleden was.

Wij vanavond maar weer ff.