De Waterijsjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wondertjeinmaak, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

ukky welkom !

de kids zijn hier ff binnen ,
    hebben de hele tijd al buitengespeeld.

En mijn bloedverlies is voorbij :D
    YES !!!

2. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Nimme fijn dat het bloedverlies voorbij is. Kunnen jullie ook weer verder.

hier een lekkere rustige dag. Straks nog even sporten en genieten van de zon :D Het is echt lekker buiten.

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dankje, lief. :)

Dankjewel meis! :D We (of nouja, hij, want ik kan nog niet mee natuurlijk :p) hebben binnenkort een bezichtiging, dus heel spannend! Hoop echt dat de binnenkant er een beetje netjes uitziet. :)

Jazeker! Hoewel het momenteel meer weggooien dan inpakken is, haha! :D Wat een enorme berg rommel. :p Maar ben er opzich wel blij mee, want toen ik, voor ik begon met inpakken, m'n kamer rondkeek, kreeg ik helemaal de kriebels van het idee hoeveel dozen en koffers dat zou vullen.. Dat zou een fortuin kosten om over te brengen haha.

En met jou? En iedereen hier? :p

4. @Nimme: fijn dat het bloedverlies over is!!

Hier is het wisselend. De ene dag bruinverlies, andere dag is het rustig... Ligt er echt aan hoe actief ik ben geweest of ik last heb en hoeveel last ik ervan heb...

Vandaag ben ik echt hondsmoe. Heb net een hele poos in de winkels gelopen, op zoek naar iets van zwangerschapskleding, want mijn normale broeken passen niet meer, maar echte zwangerschapskleding is nog wat te vroeg.

Heb gewoon ff een baaldagje... Hopelijk morgen weer beter.

5. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Nimme, fijn dat het bloedverlies over is:D Kunnen jullie weer aan de klus;)

Bolkje, vervelend dat je een baaldagje hebt. Morgen hopelijk weer een betere dag:)

Micchan, heerlijk dat je zoveel dingen kan weggooien! Geeft mij altijd een goed gevoel:) Nog even en je gaat gewoon al emigreren:D

Wondertje, het is zeker lekker buiten! Wij zijn vandaag even naar Scheveningen geweest. Jammer dat er bewolking hing boven de zee, maar we hebben lekker uit kunnen waaien. Daarna nog even op het dakterras van ons huis gezeten, zo heerlijk om een dakterras op zolder te hebben:D

6. Heerlijk een dakterras. Wij hadden dat ook bij ons oude huis... Da's het enige dat ik wel ga missen deze zomer. Heb wel voor- en achtertuin, maar met weinig privacy helaas...

Maar ach, als ik ga zonnen, ga ik wel naar mijn moeder... :)

7. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Hier een posi ovu test :D Dus we gaan vanavond en morgen lekker klussen :D Nu hopen over 2 weken een mooi test op manlief zijn verjaardag.

Hier nog lekker uit eten geweest. Heerlijk :D Echt ff genoten.

8. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

#628 Liefoe, 7 apr 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 apr 2013
    Lies, fijn genoten dus :)

Wim, toi toi en ik duim dat die mooie test mag komen over minder dan 14 dagen ;)

Deze is mijn 1 e ovutest mede de lieskrampen vertrouw ik het niet echt en begin ik nu maar al
    Bekijk bijlage 317211

Liefs x

9. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Halloooo daar ben ik ook weer ;)

Wondertje.. Spannend!! Succes met klussen.. Dat zou nog eens een leuk cadeautje voor je vriend zijn!

Nimme.. Die is al donker voor dag 7 zeg! Hopelijk een vroeg ei voor jou! Klus-ze!

Hier is de ongi ook weer vrijwel over.. Pff eindelijk! 11 dagen sinds het eerste bruinverlies, dus ook al ff niet geklust hier!

Zaterdag een creabea dag gehad met een workshop scrapkaarten maken.. Toen uit eten geweest met m'n oma van 84 en s'avonds lekker gaan stappen met wat vriendinnen bij Crazy Piano's in Scheveningen.. Was erg gezellig! Lag half 5 in bed, bleef bij vriendin slapen. Dus vanmiddag weer naar huis gekomen, even hardgelopen, gedouched en toen lekker gaan relaxen!

Wat gaat zo'n weekend toch snel voorbij..

10. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Cupcake, idd jij hebt een leuk weekend gehad :)

We zien wel heb wee bloederig slijmverlies gekke boel beneden...

11. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Micch wat leuk zeg..
    Heel veel plezier en succes daar xx

Hoe is het met de andere dames?
    Hier goed :)

X

12. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Goed hoor knvs.fijn weekeind gehad?

13. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames!
    Wat een lekker weer he gister! Hebben er heerlijk van genoten, lekker de hele dag naar buiten!
    Wij hebben bij ons nieuwe huis nu ook een dakterras, dat is fijn zeg! Heb er al veel gezeten, met een paar zonnestraaltjes en uit de wind is het goed te doen!

Wim, klus ze! en op naar en fantastisch verjaardagscadeau!

Nimme, ff balen dat het een beetje aanmodderen is nu, dacht je van bloedverlies af te zijn is het nu toch weel een beetje terug lees ik.. en dan ineens nu al zo'n ovu test.. zou het al? Hopelijk kunnen jullie een mooi momentje vinden samen!

Micchan; ik herken de troep die je kunt hebben haha, ik ben een moeilijke weggooier, maar bij een verhuizing moet er gewoon mega veel weg. Op dat moment vind ik dat wel fijn! en voor jou scheelt het natuurlijk weer in spullen die je mee moet nemen! (achteraf wel een beetje spijt hoor van dingen die ik heb weggegooid haha)

knvs hoe is het jou? je zit rond je NOD zie ik.. spannend! al getest?

Lov fijn dat je er weer bent, hopelijk lukt het om alles een beetje los te laten. Volg je gevoel!

Bolkje ik herken dat wel hoor, zie het ook niet zitten om zonder medische noodzaak in het ziekenhuis te bevallen. Doe mij maar lekker thuis.. Het liefst in bad met een mooi muziekje aan en niet te veel toeters en bellen om me heen.. Maarja mn man ziet dat nog niet bepaald zitten, die heeft toch wel erg de voorkeur voor het ziekenhuis.. nouja we gaan zien hoe het loopt! eerst maar eens zwanger worden..

14. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Hoi knvs, leuk dat je nog even een kijkje komt nemen! Ik zie dat je tempkaartje er mooi uit ziet, hopelijk blijft die hoge temperatuur aanhouden:)

Met mij gaat het wel. Ergste verdriet lijkt over te zijn, hoewel ik af en toe wel momenten heb dat ik het wel moeilijk heb. Ben nu aan het wachten op mijn eisprong, hopelijk duurt dat niet al te lang meer.

CupCake, fijn dat je zo'n leuk weekend gehad hebt! Ik ben gisteren nog voorbij Crazy Piano's gelopen:)

Nimme, balen nu ineens weer van je bloederige slijmverlies. Hopelijk is dat snel over! Ben benieuwd wat je ovutesten gaan doen:)

Pommepom, heerlijk hè een dakterras:D Ik wil trouwens ook het liefste thuis bevallen hoewel wij in onze woonplaats een geboortecentrum hebben. Dat lijkt me misschien ook wel wat.

15. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Morgen!

Hier zal het altijd een zkh bevalling zijn.

KNVS,hoe is het met u en al getest?

Little, mooie echo in je avatar :)

Pompom, denk dat er nog een klontertje is afgekomen ofzo want heb erna niets meer gehad ,dank je voor je lieve woorden!

De kindjes zijn er om te spelen tot 15 uur dan gaan we over de grens inkopen doen.
    Vanmorgen niet zo lekker in mijn vel maagpijn en misselijk weet niet wat het is.

Liefs x

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nimme ziek? Het heerst zo erg nu.....:(

Pommepom ja soms moet je even loslaten he.

Thuisbevallingen.....wilde ik bij de eerste ook....maar achteraf ontzettend blij dat ik in het zk was...

17. ukky

ukky Actief lid

14 jul 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    ik ben vn alle bij me kindjes in het ziekenhuis bevallen wilde het ook graag maar moest bij alle 2 aan de weeenopwekkers dus had geen keus als ik weer zwanger mag raken wat we echt op hopen zou ik graag weer in het ziekenhuis willen bevallen voelde erg goed
    aankomend weekend ons ei dus vlink aan de klus en dan 2 weken wachten is allemaal weer erg spannend voor al voor me vriend voor hem is het allemaal nieuw

18. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    jullie gaan voor een 1e kindje samen ukky? spannend allemaal hoor, klus ze!

Tja als een thuisbevalling niet kan dan houdt het op natuurlijk, maar je hebt natuurlijk wel al een plaatje in je hoofd, en als het zo mag lopen zou ik dat heel fijn hebben. Maar je moet je er niet op vast pinnen natuurlijk

Niet ziek worden hoor Nimme

En Lies, fijn dat het wat beter met je gaat, en dat je je momenten nog hebt is logisch, heeft tijd nodig

19. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@nimme dank je wel.niet ziek worden he meis.

20. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Denk dat ik me ook zo voelde in de week voor de eisprong vorige keren altijd zo'n raar belabberd gevoel?
    Nu we bekijken het wel.

De meisjes zijn toch altijd een nachtmerrie hier als ze komen spelen ongelooflijk kattig, schreeuwen, niet kunnen delen of opruimen.... Grrrr

Met de jongens nooit problemen oef :)

ML is de auto aan het kuisen , ze waren allemaal buiten spelen en dat meisje reed langs onze auto af met de fiets een ferm kras erop;):(
    ML probeerde nu te zien hoe erg het is en te denken dat hij de auto ergens had gezet waar ze normaal niet spelen.

Ben aan het twijfelen of ik testen uit de etos zou meenemen die met roze streepjes 2 voor 5€ kwamen ze dacht ik?
    Weet niet of ze goed zijn en nu we over de grens komen...

Deel Deze Pagina