ja pommepom dat klopt ik vind het zelf ook erg spannend allemaal en dan straks ls het raak is tegen me kindjes vertellen en waneer zou ik dat het beste kunnen doen met de vorige zwangerschappen was het al erg snel zichtbaar dat ik zwanger was kon bij de eerste al geen gewone kleding aan met 8 weken en met de 2de bij 6 weken heeft iemand hier ervaring mee
Ukky , ik vertel de kinderen het vooraleer de anderen het mogen weten is dat pas na 8-9 weken of 11 weken dan is dat zo. De reden hiervan is dat ze hun mondjes toch niet kunnen houden. Buik of geen buik wij zeggen het pas als we echt zeker zijn dat het goed zal lopen ook al weet je dat nooit 100% zeker natuurlijk. Ik heb ook al snel een buikje van de darmen die opzetten dusja dan maar ruime kledij aan tot het niet meer gaat Maar zover zijn we nog niet
@Ukky: ik draag sinds 8 weken ook vooral leggings en jurkjes.... Een spijkerbroek zit echt niet meer comfortabel. Heb nu maar vast een zwangerschapsbroek gekocht
Heb wel alles gelezen maar niet echt onthouden haha. Zijn nu meer met onszelf ff bezig haha Hoop zo dat het deze ronde raak is en dat het mag blijven plakken.
Goed. Krijg morgen visite van mijn tantes en mijn moeder, dus moet vandaag het huis even aan een grote inspectieronde onderwerpen om alles zo netjes mogelijk te maken
Binnen de familie weet iedereen het al, ja Daarnaast ook wat collega's en goede vrienden. Na de volgende echo gaan we het ook op FB zetten
Hallo meiden, ben even weggeweest.. Even alles op een rijtje gezet. Ik zit nog steeds met een raadsel.. Maar ik wil niet raar overkomen dat ik me aanstel. Vorige week woensdag ben ik ongesteld geworden, ik was bij m'n moeder op de kinderopvang en ik kreeg in eens zo erge buikpijn! Dat heeft wel de hele morgen geduurd, mijn vriend is me op komen halen.. Niks was goed als ik ging liggen niet, zitten was niet goed lopen hielp niet. Leken wel weeën zo heftig! En dat onderhand iedere 2 min. Mijn menstruatie was nogal van slag best veel bloedverlies. Normaal ben ik de 4e dag bijna niet meer en nu dag 4 nog vol op. Zelf dacht ik deze maand zwanger te zijn.. Is dit gewoon een heftige menstruatie geweest of heb ik misschien een miskraam gehad??? Qua buikpijn lees ik op internet dat het dat wel zeker zou kunnen zijn maar ben een beetje bang om het uit te spreken dat ik het gehad heb.. We bijna aan ronde 4 beginnen en mijn nod is 2 mei.
Vanaf wanneer is het echt een miskraam eigenlijk? Ik heb daar niet zoveel verstand van, eerlijk gezegd Ik heb altijd gedacht dat het pas een miskraam is nadat je echt overtijd bent geweest... Maar nogmaals: ik heb me er totaal niet in verdiept
Lov 1 dag voor mijn nod werd ik ongi ik had een test van predictor gedaan en die was positief. Gister test gedaan en was negatief.
Hoi , Na gisteren zo mottig te zijn niets meer gehad ,gek maar denk dat het een beetje van de stress was... Heb maar 1 pakje van testpoint gekocht en 2 van CB de gewone heb ik een deel liggen tegen hopelijk de tijd het nodig is. Wim ,is normaal doe maar goed jullie je best! Kim ,oei wat naar en bij alle mk.heb ik telkens heftig gevloeid... Heb je foto van je predictortest? Lov ,hoe is het daar? Vandaag met de oudste naar de cinema geweest verder is het afwachten geblazen x
Hoi dames, Ik heb besloten dat ik (voorlopig) even alleen meelees in dit topic. Ik voel me er gewoon niet goed bij om over mijn zwangerschap te vertellen terwijl het bij jullie allemaal niet zo loopt als gehoopt. Het is namelijk absoluut niet mijn bedoeling om (uiteraard onbedoelt!!) zout in wonden te strooien... Ik lees uiteraard nog wel mee en wens jullie allemaal toe dat jullie snel zwanger zijn!!
Bolkje jammer dat je het zo voelt meid maar wel begrijpelijk. Kim predictor wil ook wel eens valspositief geven, heb ook eens gelezen dat een man daar positief mee heeft getest. Maar een mk is zeker niet niets. Strekte meid. Ik zal manlief vanavond maar weer verleiden hihi als ik thuis kom uit het werk. Voor de zekerheid, kan nooit kwaad denk ik.
Vervelend Kim Of het nu wel of niet een vmk was, ongesteld zijn is altijd vervelend. Bolkje, jammer joh! Snap je ergens wel hoor, maar vind het ook leuk om verhalen van zwangeren te lezen Wondertje, veel plezier vanavond Nimme, fijn dat het bloedverlies weer over is Dit topic begint zo langzamerhand bijna uit te sterven
Ik vind ook niet dat iemand weg moet! Het is juist zo'n gezellig clubje. Lies dankje, moet vast goed komen