De Waterijsjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wondertjeinmaak, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Bolkje waar komt dat opeens vandaan dan?

Nimme......heb keelpijn dus het is even kut hier.
    Kan niet wachten tot ik me beter voel want ik mis mijn mannetje...

2. Kim991

Kim991 Actief lid

8 mrt 2013
    375
    0
    0
    Vorige week woensdag de 3e ben ik ongesteld geworden lov.

Ik vind het ook leuk als er een paar zwangere in het clubje zitten!

3. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Begrijp je Lov ,
    Ineens buikkramp slap voelen misschien toch een virussen onder de mensen?

Beterschap ! x

4. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bolkje ik zou het jammer vinden als je niet meer meekletst.. Maar zoals hier eerder gezegd moet je hierin je eigen gevoel volgen..
    Wat me wel opvalt is dat je opmerking een beetje uit het niets lijkt te komen, dus net als lov vraag ik me af waar dit ineens vandaan komt.. Is er iets voorgevallen waardoor je het niet meer prettig vindt om hier mee te praten?

Kim als ik jouw verhaal hoor zou het best kunnen dat er wel een bevruchting is geweest en je dus een vmk gehad hebt, kan me voorstellen dat dat iets is wat je even moet verwerken

5. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Bolkje zou je het kunnen uitleggen?

Pommepom hoe is het met jou?

6. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Voor mij hoef je je niet in te houden hoor.. Ik lees graag dingen over zwangerschap! Dit staat los van hoe het bij ons gaat..

Maar kan me voorstellen dat anderen daar anders over denken hoor.. Vind t lief van je dat je met iedereen rekening wilt houden! Hoop dat je af en toe even laat weten hoe het gaat..?

7. Sorry, het zullen de hormonen wel zijn. :)

Gister wilde ik iets leuks vertellen, maar las toen nét over Kim, die waarschijnlijk ook een miskraam heeft gehad. En toen voelde ik me gewoon zó rot en schuldig. :(

Ik vind het ook echt een heel leuk groepje, en er is ook niks voorgevallen, maar ik voel me er zo rot over dat het hier allemaal wél goed gaat en bij jullie niet. :( (Deze smiley gebruik ik veel, maar eigenlijk bedoel ik een nog verdrietigere smiley!!)

8. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ik snap het ook wel bolkje maar dat is voor jou toch niet een reden om weg te gaan.
    Het is soms ook dubbel, de een heeft goed nieuws te vertellen en de ander niet.
    Ik vind dan ook niet dat degene waar bij het allemaal goed gaat weg moet.

Het clubje zelf vind ik heel aardig en ik hoop dat iedereen hier dan ook wil blijven.

9. Ok, sorry, ik ben een heen-en-weer-bootje, maar zal ik dan blijven?? :)

Ik had gister ook echt zo'n emo-dagje dat ik overal om moest huilen en opeens compleet in paniek omdat ik geen buikpijn had :$ Terwijl dat toch juist een reden tot feestvreugde zou moeten zijn... Maar ik had me in mijn hoofd gehaald dat er iets mis was met de kleine, omdat ik al een paar dagen (na de laatste keer bloedverlies) geen buikpijn en trekkerig gevoel had gehad.

Daardoor gister een extra echo gehad ook en alles zat goed. Paniek om niks. Dus ik heb beloofd aan ML dat ik nu geen paniek meer ga doen :)

10. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Bolkje dan is je besluit dus hormonaal geweest haha.
    Wel fijn dat je uk gewoon groeit, heb je een foto? Wil ik wel graag zien.

11. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Vanmiddag gaan wij naar de makelaar toe :D Vind het wel spannend allemaal. Maar merk wel aan mezelf dat ik er nu wel aan toe ben om te gaan verhuizen etc.

12. Ik zal vanavond even aan mijn man vragen of hij hem wil scannen :)
    Het is alleen weer zo'n zoekplaatje, want mijn baarmoeder schijnt vrij ver naar achteren te liggen, dus als het een gewone afspraak was geweest en geen tussendoor-spoedje, dan had ik wéér een inwendige echo gekregen :$

13. Spannend joh!! Veel succes :)

14. Kim991

Kim991 Actief lid

8 mrt 2013
    375
    0
    0
    Fijn dat je blijft bolkje! Is helemaal niet nodig om je daar rot en schuldig om te voelen dat is echt niet mijn bedoeling geweest! Ik vind het juist leuk om positieve verhalen ook te lezen! Des te meer positieve zin krijg ik.. Als het idd een vmk geweest is dan weet ik wel dat we allebei vruchtbaar zijn.. Hopelijk lukt het de volgende keer wel!

Wonder veel succes vanmiddag wat leuk!

15. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Leuk dat je blijft Bolkje!! Gelukkig is alles goed met je baby!!

Ooohhh.. Wij krijgen vanmiddag de uitslag van het zaadonderzoek.. Vind t zoo spannend! Hoop dat het probleem alleen bij mij ligt hoor! Anders word het nog eens dubbel zo moeilijk om zwanger te worden en misschien ook behandelingen die ik nog helemaal niet wil :(
    Manlief is er zoooo nuchter onder.. Snap niet hoe hij dat doet ;)

16. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Dankje, ben heel benieuwd wat we te horen krijgen.

17. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Spannend meid, ik ga voor jullie duimen!!

18. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Leuk wondertje, veel plezier bij de makelaar!

Bolkje, top dat je blijft! Gewoon lekker leuke dingen blijven posten hoor:D Fijn dat de echo van gisteren goed was, hopelijk ben je nu wat gerustgesteld.

CupCake, succes met wachten op de uitslag! Hopelijk is die uitslag goed:) Tsjah mannen he, zitten zo anders in elkaar dan vrouwen. Zij gaan zich pas druk maken nadat iets niet goed blijkt te zijn, wij vrouwen doen dat bij voorbaat al;) Misschien moet ik die instelling maar overnemen haha.
    Ik duim voor jullie!

Pffff ik vind het wachten op zo'n eisprong echt balen. Nu heb ik al een lange cyclus van mezelf (vorige keer op dag 24 de eisprong) en ik denk dat ik mijn eisprong nu nog later kan verwachten door de miskraam. Ben echt te ongeduldig merk ik:)

19. Nou, idd spannend Cupcake!!

20. Kim991

Kim991 Actief lid

8 mrt 2013
    375
    0
    0
    Oh spannend cupcake ! Duim voor je mee!!

Deel Deze Pagina