De Waterijsjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wondertjeinmaak, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Hier aan het bloed prikken geweest voor de schildklier. Volgende week de uitslag dus maar weer afwachten. Heb wel bijna 2 uur moeten wachten daarvoor.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Bolkje vooral alles vertellen want dan hadden we je zeker begrepen!
    Dit is een clubje die gaat over ...zwanger worden.....dus het is logisch dat er zwangeren...mk.....geennzwangeren.....in voorkomen.

Allemaal logisch toch....gewoon lekker blijven.

@kim ik bedoel, de precieze datums....wanneer werd je ongi....en wanneer had je getest..... Dan vooral je tweede test.

Ik ben altijd wat huiverig om zomaar te roepen....dat is een vmk. Dat je een andere ongi hebt gehad zegt natuurlijk niet veel, dat kan soms. Dat je een predictor test hebt gedaan waar je iets op zag is ook vervelend want die hgeeft altijd lichte streepjes...:( stom he.

Ik denk dat je gewoon het moet loslaten en niet moet denken dat je zwanger was.

Hoe is het meiden?
    Hier wordt ik eindelijk wat beter.....pffff jeetje die keelpijn, zo erg! Kan niet eten en niet drinkem ....niks...
    Ik hoest van kriebels in de keel en moet dan overgeven...

Klinkt lekker he hahahaa

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@cupcake oh ik snap je....ik duim voor je!
    @lies herkenbaar.....snap je waarom ik even flink baalde...?
    Ik heb al 2 maanden na de mk moeten wachten voordat überhaupt mijn hcg op 0 stond!

4. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Beterschap Lov!

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je.........

6. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Lov beterschap meid, hopelijk knap je snel weer op.

7. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Lov, ik snap je heel goed! Ik weet niet eens of mijn HCG op 0 staat nu, durf eigenlijk niet zo goed een test te doen. Wil liever nu geen tweede streepje zien (dat is raar:p).
    Beterschap!

Wondertje, balen dat je zo lang moet wachten dan! Hopelijk is je uitslag goed:)

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja lies die viel hier toen ook tegen die knaller :D
    Wacht gewoon nog even ;) maar ik zou m zeker wel doen, dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Thanks meiden.............nu nog mooier weer krijgen en ik ben happy :D

10. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    kim ik ben het wel met lov eens over een eventuele vmk, soms kun je het beter niet weten..

lov wat balen dat je zo ziek bent, beterschap!

Cupcake, wat spannend die uitslag! weet je al wat inmiddels?

en wim ben benieuwd wat er uit gesprek met makelaar komt, of alles een beetje volgens verwacht is!

bolkje fijn dat je toch blijft meepraten, ik vind het ook juist erg leuk om de verhalen van de zwangeren te volgen en je vreugde te volgen!

Volgens FF zou ik afgelopen zondag mijn eisprong gehad hebben. ik twijfel zelf alleen heel erg of t zo is.. niet echt een daverende tempstijging, negatieve ovu testen en niets aan vruchtbaar cervixslijm vooraf (nou moet ik daar ook nog een beetje ervaring mee krijgen voor ik dat kan beoordelen). heb deze cyclus ook pas voor het eerst alles bijgehouden dus kan ook niet vergelijken. zou wel mooi zijn als ik nu dan uitkom op een cylcus van 27-28 dagen.
    waardoor ik extra twijfel is dat ik sinds afgelopen weekend een nieuw bed + dekbed heb. nou slaap ik daar heerlijk in, maar ik heb ook wel het idee dat mijn nieuwe dekbed warmer is en ben bang dat daardoor mn temp iets hoger is.. al was dat zaterdag en zondag nog niet zo (bed sinds vrijdag). nouja we wachten maar af..

als FF gelijk heeft zal mn nod 22 april zijn, afwachten dus.. spannend!

hihi nu denk ik weer waarom ben ik nou toch aan tempen enzo begonnen, ik hoopte er wat zekerheid door te krijgen en wat meer inzicht in cyclus.. maar nu is het juist weer verwarrend

11. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Heb je een link naar je kaartje Pommepom? Ben wel benieuwd namelijk:)

Lov, ik verwacht mijn eisprong toch wel binnen 1,5-2 weken. Mocht die niet komen, dan ga ik een test doen om te kijken of die weer wit zal zijn of ik laat een controle-echo maken om te kijken of mijn baarmoeder wel schoon is.

Ik zit erover na te denken om te gaan beginnen met tarwebloemolie. Lees positieve (ook negatieve) verhalen dat het je cyclus kan verkorten. Nog maar even over nadenken, ik denk dat ik gewoon maar even geduld moet hebben;)

12. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Sorry,hier net als Lov ziek (keel-oor-hoofd-nekpijn)
    lig zoveel ik kan op de zetel maar rusten kun je het moeilijk noemen nu de kindjes thuis zijn op vakantie.
    Kom eens beter ben wel langs vind het jammer dat ik niet kan regelgevende zoals ik wil heb net paracetamol geslikt en hoop dat ML snel thuis is!

X

13. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
  14. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Jaaaaaaaaaaa!!! De zwemmers zijn top TOP kwaliteit!!

Poeh.. Dat is een hele opluchting!

:D

15. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Wat raar.. Als ik op jouw link van FF klik krijg ik m'n eigen kaartje..
    Ik dacht al: zo die lijkt op de mijne! Hahaha

Dus denk dat er iets in je link niet klopt?

16. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat fijn cupcake!! Super!

Oh haha ik had de link naar mijn kaartje gepakt, maar waarschijnlijk is dat een algemene link die naar je eigen kaartje linkt (naar degene die ingelogd is)
    deze zou het wel moeten zijn dan:
    4380c9 Ovulation charts on FertilityFriend.com

(wil m verder niet standaard onder al mn berichten hebben dus niet in handtekening)

17. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Super CupCake, echt fijn:D

Pommepom, ik zie wat je bedoelt. Ik ben ook niet overtuigd, denk dat je nog even moet wachten helaas.

Beterschap Nimme!

18. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    #698 Pommepom, 10 apr 2013
    Laatst bewerkt: 10 apr 2013
    ja ik denk t ook hoor..
    vanmorgen voor het eerst temp boven de 36.7 dus toen dacht ik hmm misschien begint temp stijging.. en toen zag ik ineens dat rode kruis.. ik dacht HUH!?!?
    nouja maar weer afwachten wat t verder allemaal doet

veranderd FF dat kruis eigenlijk nog aan de hand van nieuwe data? dus stel dat mn temp nu doorstijgt, dan zou ik eerder denken dat ik gister mn ei gehad heb, verplaatst FF m ook wel eens? ---- check; ben er inmiddels achter dat FF idd blijft verplaatsen nav nieuwe gegevens

jammer dat de ovu testen niets aangeven, wel goed getest, maarja maar 1x per dag, dus zou een piek kunnen missen (ze showen allemaal een heel licht streepje).

19. Wat fijn, Cupcake :D

Ik heb zelf FF heel kort gebruikt, maar raakte er zó nerveus van dat ik er na 2 weken alweer mee ben gestopt... Veel te kort gedaan natuurlijk. Heb ik nu soms wel spijt van, want het was fijn geweest als we wisten welke vrijpartij het 'raak' is geweest...

Wat trouwens sowieso echt een mysterie is, want als ik in mijn agenda kijk van die week zie ik dat ik veel heb gewerkt, vaak niet thuis was 's avonds en in het weekend ook weekenddiensten heb gedraaid. En eigenlijk doen we 'het' vaak alleen in de weekenden dat ik vrij ben, omdat ik me niet kan ontspannen als ik weet dat ik daarna moet gaan werken :)

20. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Hahaha. Heerlijk gelukkig maar. Weer een zorg minder!!

Deel Deze Pagina