ha brigit, hoe is het met jou? wel lastig bolkje dat je niet precies weet hoe of wat, maar op de echo kunnen ze dat wel goed bepalen natuurlijk hoever je bent..
Ik heb hier een heerlijke peuterpuber in huis waar ik mijn handen aan vol heb dus vandaar dat ik niet meer zo vaak mee schrijf. Ik lees wel alles, ik vergeet alleen de helft. Ben echt een zeef! Lov en nimme: beterschap!! Klinkt erg vervelend hoop dat jullie snel beter zijn. Paar x per dag een lepeltje honing werkt erg goed!! Dood bacterien! Bolkje: je moet hier juist blijven!!! (Gelukkig blijf je ook) we moeten elke keer herinnerd worden waar we het allemaal voor doen hihi nee geintje dat weet iedereen natuurlijk wel. Maar het is juist zo leuk om te lezen over de zwangeren onder ons. Uhm verder ben ik het kwijt... Sorry dames
Gaat redelijk hier, drukke peuter in huis en met mijn gezondheid hakt dat er behoorlijk in. Maar goed komt goed. Ik krijg langzaam aan toch de kriebels voor een 2e dus dat is wel goed nieuws toch
Ja, da's waar... Al heb ik nog geen mooie echo... Baarmoeder schijnt vrij ver naar achteren te liggen Op het beeldscherm zie ik vanalles, maar het lukt ze maar niet om een mooie echo te maken. Deed me eerst niet zoveel, maar het begint nu toch wel echt te leven ook voor mij (letterlijk en figuurlijk!!)
Hier hebben we een goed gesprek gehad. We gaan nu nadenken wat we gaan doen. Een huis verkoopt hier gemiddeld met 17 weken. we weten nu ook wat we ong kunnen lenen en hoe we ons huis het beste verkoop klaar kunnen krijgen. Dus genoeg om over na te denken
Hihi ja, maar ook super leuk!! En zoooo moeilijk om je lach in te houden als ze ineens zegt dat ze iets niet wil of wat dan ook in een dwarse bui.Nu zegt ze af en toe, laat ... (haar naam) maar even met rust mama. hahahah geweeeeldig!!! Maar savonds ben je blij dat je naar bed kan, dat gekwebbel is erg leuk maar ook zoooo vermoeiend....
Bolkje: jammer dat je baarmoeder zo ver ligt!! Maar je zal vast binnenkort wel een mooie echo hebben!!! Wondertje: fijn dat het gesprek goed gegaan is. En wow wat worden de huizen bij jou snel verkocht!! Wij gaan ons huis helemaal opruimen en nog beetje verven en dan ook te koop zetten. Ik vind het ook super spannend. Wij hebben alleen nog geen gesprek gehad bij de makelaar. We willen eerst het huis beetje op orde hebben. Maar andere kant is het dus ook wel nuttig om te horen hoe we het beter verkoopbaar kunnen maken. Welke tips hebben jullie gekregen?
Pommepom zou idd wel gek zijn als je een ei hebt gehad zonder posi ovu en eislijm... Ik had echt zoveel afscheiding vorige keer met de posi ovu dat het niet te missen was dat ik mijn ei had.
Nimme beterschap lieffie... Cupcake supernieuws meid Lies ja als ik kijk naar mijn eigen ervaring zou ik nooit meer zomaar ergens vanuit gaan eerlijk gezegd. Je kan nu makkelijk een hcg test doen ... Is deze lichter of zelfs negatief weet jetenminste zeker waar je aan toe bent toch?
Wondertje wel apart dat bij jullie, in deze tijd, de huizen zo snel verkocht worden....zou wel oppassen hoor om dat zomaar te geloven .. Bedoel het maar goed he! Ik ken mensen van dichtbij die ook wel effe dachten snel hun huis te verkopen maar een stel is al 4 jaar aan het verkopen, in een gewilde wijk, zegt dus niks bij hun. Ander is mijn broer.....super mooi huis....mooie prijs. Maar de mensen krijgen de hypotheek niet rond. Dus pas op! Maar hoe groot is jullie huis eigenlijk en wat willen jullie nu hebben? En op welk termijn is dat gebaseerd die verkoop? Brigit ooooeeeehhh het kriebelt
Die verkoop is gebaseerd op het termijn van de 1e 3 maanden van dit jaar. hierin hebben ze alleen al 20 huizen verkocht. Aangezien we aan de duitse grens zitten komen duitsers hierheen om naar huizen te kijken omdat deze goedkoper zijn dat de huizen in duitsland. We geloven niet alles wat hij zegt. Maar we zien met eigen ogen dat het hier ook echt snel weg gaat. Hier in de straat stonden ook een aantal woningen te koop maar die waren toch binnen een half jaar verkocht en wel aan duitsers. Wij willen ong 150.000,- voor ons huis hebben. Wij hebben nu een 3 slaapkamers en een grote woonkamer met open keuken, tuin op het westen en daarop een garage. Eigen oprit. Alles is opnieuw vervangen toen we hierin zijn komen wonen. Wij willen nu een grotere woning met 4 of meer slaapkamers ( gekeken naar de toekomst ) en een zeer ruime tuin. We willen daar ong 250.000,- voor uitgeven.
Wij hebben geadviseerd gekregen om alles eens goed na te kijken, de kleine dingen te verven die beschadigd zijn etc. Daarnaast ook alle persoonlijke dingen weg te zetten zodat het makkelijker verkoopbaar is. Als je kijkers krijgt alles schoonmaken etc en dan huisdieren en kinderen even naar de oppas brengen. Zodat hun de spullen van je hond en kinderen niet zien. Dan is het ook verstandig om een neutrale kleur te hebben met 1 accentkleur. Hierdoor ziet het er frisser uit in huis.
Dus het is gebaseerd op hun eigen verkopen? Ja meid ik weet alleen da heel het land het slecht heeft met de huizenverkoop of is het dan alleen bij jullie super goed hahahaha... Hier ook 3 slaapkamers maar we vinden het prima voor nu. Maar eerlijk gezegd wonder.....en dit bedoel ik zo niet verkeerd he.... Zou je niet eerst afwachten of er kindjes gaan komen ? Je weet immers nooit hoe de toekomst zal gaan
Zwanger zijn tijdens of vlak na een verhuizing is niet echt een pretje hoor Wij zijn zo'n 4 maanden geleden hierheen verhuisd, er is nog een hoop te doen, en ik ben na een paar uurtjes werken alweer moe... Dus het is niet echt ideaal. Verhuizen vóór je zwanger wordt en alles op orde hebben zou ik in elk geval meer aanraden
De makelaar gaf nu juist aan dat de huizenmarkt weer beter begint te lopen. Ik weet dat je nooit weet hoe de toekomst gaat lopen. Maar ik weet wel dat als mijn schoonouders hier nu een weekend zijn dat het huis gewoon te klein is voor mijn gevoel. We denken er gewoon nog over na. Bolkje over het zwanger zijn en dan verhuizen ja die risico kan er zijn. Maar dit is ook iets wat je niet zult weten.
Morgen ! Het gaat al wat maar die oorpijn van gisteren amai zenne Bolkje ,je moet je niet inhouden hier voor ons echt niet! Als je zorgen of twijfels hebt zeg ze dan aub.want anders heeft het geen nut dat we meekunnen leven of je helpen. Ben al blij dat je echo zo goed was ,heeft je bloedverlies misschien te maken met je gekantelde baarmoeder?? Kim ,nog getest of niet meer? Pompom ,ik geraak niet in je kaartje? Lov ,hoe was nu de afspraak gegaan bij de dermatoloog voor je meisje?kwam er een verdict uit? Wim ,dus jullie huisje is verkocht of hoe mag ik het begrijpen ,heb ff de fut niet om door te lezen in de andere pagina's. Wij hebben voor deze aankoop 2 andere woningen verkocht (huis en appartement).Het huis was op 3 weken verkocht (iemand gevonden en in orde pas na 9 maanden wegens problemen koper zijn lening)en bij het appartement na 2 weken een koper en eruit op 2 maanden tijd.Telkens eerst een makelaar in handen genomen net ervoor maat dat ging echt niet zoals moest en bij het zelf te doen zoals je ziet stukken beter! Cupcake, ben blij dat je man zijn zwemmertjes DIK in orde zijn Lies ,ik begrijp je ongeduldheid ,hier ook wil hem ook gehad hebben ipv.zoveel weken te wachten terwijl anderen dan al kunnen testen. Knvs ,hoe is het met u?? Birgit ,kriebel de kriebel Hier niet echt veel te melden , ml is werken dus ik ben met de kindjes bezig door de dag.
Ik zeg ook zeker niet dat je moet wachten met zwanger worden hoor, meid. Ik reageerde meer op het berichtje van Lov, waarin ze aanraadde om niet zo'n groot huis te kopen als je nog niet zeker weet of je zwanger kunt worden. Ik denk dat de ideale beslissing gewoon niet bestaat. Je kan wachten en dan opeens moeten verhuizen met een dikke buik, maar je kan ook het risico lopen dat je de rest van je leven in een groot huis woont met zijn tweetjes... Lastig he?