De Waterijsjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wondertjeinmaak, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ Nimme: zou kunnen... ze heeft nu even snel gekeken of alles in orde was, maar verder niet zoveel naar oorzaken van het bloedverlies oid. Dat zal tijdens de volgende echte echo dan weer wat meer worden gedaan, denk ik. :)

2. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ik was bij de laatste VERKOOP hoogzwanger tijdens de makelaarsperiode en ik zeg u dat was KAPOTmakeijk van formaat!!!

je huisje moet immers pikobello zijn als ze komen soms op de stomste uren enz.
    Eens zelf verkopen mede onze jongste toen zeer zwaar ziek is geweest van het rsv (zkhopname van begin december tot half januari) hij was toen we het verkocht hadden ook nog niet zo oud en dat was ook slikken samen met de bv.kon ik hem NIET wegdoen dus ik heb 3 x verhuis van appartement naar huurwoning en deze woning alleen gedaan.

3. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw

Het is ook zeker lastig! Je weet gewoon niet wat de toekomst gaat brengen.
    Ik snap jullie ook allemaal hoor!! Zeker wel.

ben nu alle financiën aan het bekijken wat er mogelijk is als ik stop met werken eventueel. Hoe groot de hyptoheek dan kan zijn etc. We willen ons ook niet in de schulden werken etc.

4. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    nee ons huis is nog niet verkocht we denken erover na om het te koop te zetten.
    Wegen nu alle voors en tegens nog tegen elkaar op.

5. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Wim, ok :)
    Wij keken onze middelen ook na als er iets mos zou gaan met 1 iemand en ik had toen ook net te horen gekregen dat ik kanker had dus wij namen zeker geen risico's meer dat jet niet te dragen was het financiële plaatje.
    En maar goed ook want ik ben eind 2009 gestopt met werken.

6. Wij hebben bij onze hypotheek-aanvraag helaas wel mijn salaris erbij moeten nemen, omdat mijn man een studieschuld heeft konden we het net niet doen op basis van alleen zijn salaris.

Nu zit ik uiteindelijk 5 maanden later alsnog zonder werk en moeten we (voorlopig) dus wel op 1 salaris de hypotheek betalen. Zal dus best wel even knieperen en zuunig doen worden :) Maar ik weet vrij zeker dat we het wel redden, want wij zijn altijd al vrij zuinig geweest en konden altijd het grootste gedeelte van mijn salaris opsparen... Dus we hebben sowieso wel een flinke buffer én ik krijg gelukkig het komende jaar nog WW en zwangerschapsuitkering.

7. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Bolkje, wij komen goed rond van 1 loon soms os het krap als ineens grote bedragen afkomen soms meerdere op een maand maar dan zijn we nog zuiniger de maand ervoor en erna.
    Ik krijg dus geen uitkering wat dan ook zelfs niet als ik zwanger zou zijn of erna.

8. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

9. Ik heb recht op 10 maanden WW, en omdat ik zwanger ben tussendoor ook nog 16 weken zwangerschapsverlof-uitkering. Daarna moeten we het ook zonder doen.

Ik ben wel op zoek naar werk, maar ik heb er een hard hoofd in of het gaat lukken. Ten eerste zie ik geen enkele vacature die me leuk lijkt, ten tweede: wie neemt er nu in deze periode waarin ze de werknemers voor het uitzoeken hebben een zwangere vrouw aan? :(

10. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Wij willen de hypotheek ook op 1 loon laten doen maar ben ook aan het kijken of het op 2 lonen kan en als ik stop met werken dat we dan nog niet in de problemen komen. Dus alle opties zijn nog open.

Ben ook aan het kijken of het dan eventueel te redden valt met een kindje erbij etc. We hopen natuurlijk dat we ooit een kindje krijgen.

11. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Hij lijkt wel iets donkerder.

12. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Lastig is dat nu he, zeker omdat je zwanger bent nemen ze je ook minder snel aan.

13. Ja, daar ben ik ook wel zeker van... En mijn moeder probeert me nu te pushen om ongeschoold werk te gaan doen voorlopig even, maar daar word ik ook niet gelukkig van, om weer op een callcenter te gaan werken zoals ik vroeger deed. :(

14. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Je kunt nu gewoon het beste gaan doen wat jou goed lijkt!

15. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

(Opgedroogde versie)
    We zien wel voel wel steken in mijn liezen maar ga me er niet op focusen nu want het gaat net zo goed :)

16. Ik solliciteer er wel voor (voor de vorm), maar ben tot nu toe nog nergens voor een gesprek uitgenodigd.

Moet toch wat, want ik moet verplicht minstens bij 4 bedrijven per weken solliciteren... Maar als er niks te vinden is, wat moet ik daar dan mee, he ? Dan maar solliciteren en hopen dat ze me niet uitnodigen :)

17. Nou, en geloof het of niet... Maar 2 tellen nadat ik dit intikte werd ik gebeld voor een telefonisch sollicitatiegesprek bij een callcenter :p

Heb er wel eerlijk bij gezegd dat ik zwanger ben, maar dat ik wel gewoon 40 uur per week kan werken, op de controles bij de VK na, tenminste... Maar helaas, ondanks dat ik aan alle eisen voldeed en een goede indruk maakte, wilden ze zich toch niet branden aan een zwangere vrouw

18. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Balen dat ze je dan niet willen hebben meid. kun je in elkgeval nog lekker genieten van de zwangerschap.

19. Tsja, uit zakelijk oogpunt snap ik het wel, hoor... Maar het is wel jammer. En ik merk ook dat ik me soms echt zit te vervelen. Ben niet zo'n huisvrouwtje, dus ik heb weinig te doen. Zit nu ook nog in mijn pyama, ik doe gewoon alles rustig aan, zodat ik me niet hoef te vervelen... :) Vandaag ook tot half 10 op bed gelegen, dan duurt het niet meer zo lang tot mijn man thuiskomt

20. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Bolkje: hihi straks met je kindje erbij verveel je je echt niet meer hoor!!

Wondertje: het fijnste lijkt mij om nu te verhuizen, zwanger of net bevallen lijkt mij pittig, maar ja ook dat gaat weer lukken! En of je nu wel of niet zwanger zal raken een groter huis is ook fijn als je met zun 2en blijft. Mensen kunnen blijven slapen en er zijn vast nog veel meer voordelen. Wij gaan er ook gewoon voor en zien wel hoe het loopt. Je kan het plannen maar het loopt toch altijd anders....

Deel Deze Pagina