Lies na een mk kan het even ontregeld zijn he lieverd.....hoe gaat het nu met je? Kim je zal er nooit meer achterkomen of je nu een vmk hebt gehad, maar eerlijk zou ik hier niet vanuit gaan Nou ik heb ovu besteld! Ik heb vandaag een gedaan en de streep is best al aanwezig? Dus dan ben ik bang dat ik weer van die lange cyclus uitga en misschien is dat helemaal niet zo. Ben niet zo van het, controleren van de stand van je bm enz.....
Lov, ik weet dat het helemaal ontregeld kan zijn Heb van mezelf al een lange cyclus, zal nu nog een stuk langer zijn. Met mij gaat het best goed. Ben nu vooral ongeduldig om opnieuw zwanger te raken. De miskraam is altijd wel in mijn achterhoofd aanwezig, maar ik hoef niet meer te huilen als ik erover praat. Ik vind je test ook al best duidelijk
Nou misschien maar beter dat je ovu besteld hebt.. Ik ga er niet vanuit kan er toch niks aan veranderen anders.. Gaan gewoon lekker door oefenen maar probeer deze maand niet te veel aan te denken en ik weet wanneer normaal gesproken mijn ei is dus laat ovu achterwegen en ook niet temperaturen.. Ben bang dat ik er te veel mee bezig ben en het echt tussen m'n oren gaat zitten omdat ik het zo graag wil..
Lies fijn als je het al een plekje hebt kunnen geven. Hier zijn de cyclussen ook langer geworden na de mk, daarom vindt ik de ovu wel fijn. Kim als jij een regelmatige cyclus hebt zou ik het ook niet doen hoor. Ik weet zo ook wanneer ik kan testen
Ik snap je ook wel hoor Lov. Ik zou bij mij bijvoorbeeld alleen echt niet weten wanneer ik zou moeten beginnen met de ovutesten. Ik zou dan echt van dag 10 tot dag 30 moeten gaan testen en dat wordt me toch echt veel te duur. Hoe doe jij dat dan met een onregelmatige cyclus? Hoeveel testen gaan er per cyclus doorheen bij jou?
Nou je begint gewoon een week na je ongi.....is je test extreem licht wacht je weer 2 dagen. Zie je het oplopen dan pas test je door. Ovu testen zijn niet zo duur hoor. Ik heb net voor 16,50 20 ovutesten en 4 hcg testen plus nog een gratis test gekocht. Het ligt aan mijn cyclus hoeveel testen erdoorheen gaan.....maar als ik hierdoor mijn ei niet mis vindt ik dat niet zo erg. En ik weet wanneer mijn nod is.....dat spaart ook weer een hcg testen.
Jaja ik hou het spannend hè! M'n temperatuur was vanmorgen inderdaad weer en stuk hoger, ben benieuwd of hij nog meer omhoog gaat een blijft de komende dagen! Aanstaande maandag ga ik bloed prikken, dan zit ik als het goed is op dag 14.
Zou mooi zijn cupcake! Heb je het nog kunnen benutten gister? Hier komt zo mijn moeder op bezoek dus ben er straks even niet meer. Kom net bij de kapper vandaan weer tevreden Uitslag van het bloed krijg ik woensdag bij de internist. Wij moeten nu de makelaar iets laten weten Maar we zijn er nog niet overuit wat we gaan doen. Nemen hier ook rustig de tijd voor. Ene moment denk ik van we zetten het te koop en andere moment denk ik misschien moeten we nog even wachten. Dus heel wisselend bij mij nog. Wil ook geen overhaaste beslissing nemen.
Ik zou zegge doen!!! maar ja mijn wens om te verhuizen is ook wel erg groot. Maar...... Ik denk dat wij het maar even uitstellen. Vandaag van mijn man te horen gekregen dat als hij wil een baan in amerika kan krijgen. We gaan nu uitzoeken hoe of wat. Dit willen wij al heel lang en vooral is het een grote droom van mij. Oo dan gaan we op vakantie naar amerika en hoef ik niet verdrietig te zijn als we naar huis gaan, want waarschijnlijk komen we er weer terug en dan voorgoed. Ik hoop echt dat het gaat lukken, hihi maar voor nu ben ik in de wolken!
Ohhh... brigit.. Wat een gaaf aanbod! Het zou niks voor mij zijn, maar als het een droom zou je is moeten jullie hier zeker over nadenken! Spannend! Per wanneer zou dat dan zijn? Wondertje.. We hebben de kans zeker benut! Heb het niet verteld aan ml hoor.. Wil hem geen valse hoop geven, wel gezegd dat ik ook deze maand gewoon wil blijven proberen, je weet t immers maar nooit en dat deze 2 weken dus belangrijk zijn.. Lastig voor jullie om de keuze te maken om wel of niet jullie huis te verkopen.. zeker in deze tijd goed dat jullie de tijd nemen en geen overhaaste beslissingen nemen!
Brigit zou het ook gelijk doen dan als het jullie droom is! Cupcake ik ga voor je duimen. Wat is het hier rustig in dit topic hihi. Hier vanavond weer werken. Straks eerst even lekker sporten en dan niks tot aan 4 uur haha Hier tot nu toe nog een goed gevoel over deze ronde. Afgelopen nacht weer een aantal keer wakker geweest. Zo om de 3 a 4 uur. Pff wil zo graag gewoon doorslapen haha. Gelukkig was het nu nog maar 2 nachten achter elkaar dat ik een aantal keer wakker wordt. Normaal ben ik ook van het uitslapen maar dat lukt nu op een een of andere manier ook niet. Wel nog maar 5 dagen werken en dan vakantie heb er zoveel zin in.
Wil m even delen. Ben er zo blij mee Wat gaan jullie doen dit weekend? Ik heb straks een verjaardag....morgen op bezoek
Super Lov, hopelijk een kortere ronde voor jullie. Mis je banner wel hoor hihi Hier dit weekend werken voor de rest niets bijzonders.