De Waterijsjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wondertjeinmaak, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

#801 Liefoe, 14 apr 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 apr 2013
    Wim wat deed je weer als job?

Ik heb als akhvk. gewerkt en erna als callagente
    (het eerste kon ik niet meer wegens fysiek).

Lies ,begrijp u zeer goed ,gewoon doen waar je je goed in voeld :)
    Ik voel dit keer ook anders dan de andere keren ,natteperiode en nu eiwitverlies tot en met vanavond.
    Maar niet de enorme krampen zoals de cyclussen ervoor:(
    Misschien komt het nog maar ja gek want ovutest is niet positief ook niet ,misschien ben ik geen jong kipje meer :D;)

Dochter heeft minder koorts maar nu is de jongste geveld met 40°C vanmiddag tijdens het bezoek werd hij lijkwit ,rillen en hupla prijs....
    NEXT !....;)

2. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Nimme balen dat nu de jongste ziek wordt.

Ik werk als verzorgende op een woonzorg afdeling. Het is op het moment te rustig. Straks rond kart voor 10 is het druk, dan wil iedereen naar bed haha.

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik mag eigenlijk wel op januari 2014 gezet worden.. ;)

4. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hoezo micchan?
    Hoe is het anders nog met je?

Wim thx was het ff kwijt

ovus staan in mijn album daarnet nog eentje gedaan en had behoorlijk wat gedronken.

5. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Hoe gaat het met je meid?
    Ik laat je eerst nog wel ff staan ;) Kan het altijd nog aanpassen.

6. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Hij komt eraan Nimme.

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Gaat wel redelijk, vooral veel bezig met inpakken momenteel, dus wel weinig tijd om veel na te denken, dat scheelt haha. Dankjulliewel voor het vragen.
    En hoe is het met jullie?

Nouja, vriend wil 29 december beginnen, maar vandaag heb ik in een boekje al m'n cyclussen van nu tot januari geschreven bij 30, 31, 32 en 33 dagen, en ik kwam erachter dat m'n vruchtbare dag alleen tussen 29 en 31 december valt als ik nu 9 cyclussen heb van 32 dagen, waarbij 1 cyclus ook 31 of 33 dagen mag zijn. En ja, aangezien mijn cyclussen altijd anders lijken te zijn (hoewel ik het natuurlijk pas vier maanden bijhou, dus hopelijk komt er nog een aantal wat het meest voorkomt), is die kans piepklein, en aangezien ik dan al weet dat wanneer we zonder bescherming gaan klussen in december, ik niet vruchtbaar ben, is 'beginnen in december' dus niet echt aan de orde.. Zo, lang verhaal. :)

En is goed om het nog even te laten staan hoor wim. ;) Heel misschien dat hij zegt dat we dan een paar dagen eerder beginnen ofzo, maar zie het somber in..

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey meiden.....

Ga me zo aankleden, we gaan met de klas van de oudste bij een klasgenootje thuis kijken naar de paardjes.

Nimme test jij in de avond?
    Wim dan kun je het beter druk hebben he, is ook nog zo stil dan. Ik vond dementerende ouderen altijd het leukst om mee te werken hihi ...

Hier zijn we van plan om in de Meivakantie naar een camping te gaan. Valt dan net in mijn afwachtende weken. Laatste week heb ik mijn nod. Dus of ik wordt ongi op vakantie of ik test positief. Zou wel grappig zijn.

Straks zal ik de ovu doen. Hoop toch wel op een duidelijkere test. Maar mijn cyclus zal wel weer gewoon lang zijn.

Nimme die ovu drogen altijd een stuk lichter op he? Eerst denk je, oh toch al duidelijk. En als ze opgedroogd zijn vallen ze tegen.

Micchan is het ook niet fijner om eerst even te aarden daar? Maar je hebt natuurlijk geen geduld meer he :D

9. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Micchan begrijpelijk zo. Eerst ook maar ff lekker wennen daar op een andere plaats. Het is ook zeker last als je een wens hebt om die te moeten uitstellen.

Lov hopelijk wordt je dan niet ongi op je vakantie!

Hier is de kans ook aanwezig om ongi te worden op vakantie al hopen we dat natuurlijk niet en ik manlief een posi test kan geven op zijn verjaardag.
    Vandaag lekker een dag vrij en de zon schijnt hier al :D

10. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Bleh, het regent hier (Leiden) nu:(

Nimme, wat vervelend dat nu je andere kindje ziek is:( Beterschap ook! Hopelijk lopen je testen snel wat op:)

Lov, hoop voor jou ook op een mooie ovutest. Wat heerlijk om in de meivakantie weg te gaan en het zou fantastisch zijn als je dan weet dat je zwanger bent:D

Wondertje, ik duim voor je dat je in de vakantie super nieuws hebt:D Geniet van je vrije dag!

Micchan, wat een klus dat inpakken hè! Succes ermee:) Nog maar heel even en het is zover:D
    Wie weet gaat je cyclus ineens wel hele andere dingen doen en valt je vruchtbare periode net wel goed in december;) Het is in ieder geval fijn om een startdatum te hebben:)

Ik zit inmiddels op dag 24 van de cyclus en er gebeurt nog geen f*ck hier. Sorry voor mijn taal, maar ik ben het wachten spuugzat. Heb de eerste keer 39 moeten wachten op mijn menstruatie, tweede cyclus eisprong op dag 24 en nu na de mk kan het net zo goed op dag 40 zijn ofzo:(:( Grrrr, ik haat wachten!

11. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hallo ,

Micchan ,begrijp je ongeduldigheid zeker maar eerst verhuizen en dan samen met je vriend wat wennen en wie weet gaat hij dan de datum vervroegen?
    Vooral eens je bij hem bent er niet te erg op pushen want dat kan echt averechts werken (vooral bij mannen).

Lov ,oh leuk een vakantie geboekt ,ga je lang?
    En is het ver van waar je woont?
    Hoop dat je dan postief mag testen je nod valt zeker ook rond 6 mei?
    Ik heb gisteravond getest ook al had ik veel gedronken (wegens bezoek en warmte)omdat ik namiddag veel klodders eiwitverlies had en steken.Dacht ga hem nu niet missen nu de kinderen ziek zijn.
    En hij is donkerder en ook opgedroogd is hij donkerder dan de dagen ervoor
    Veel plezier bij de paarden :)

Wim ,hoop toch dat jij ook niet ongi wordt op vakantie!

Lies ,hier regent het nog niet maar goed want ML is door aan het werken aan de schuur langs het huis.
    Ovutesten staan in mijn album :)

Dokter is geweest zou iets viraals zijn dus uitzieken is het enige.
    Hoop dat alles in orde is tegen woensdag want moet dan naar de tandarts ,namiddag voor de oudste op therapie en erna oudercontact van de dochter om te kijken of ze naar een hogere klas mag gaan (1e leerjaar hier in BE).

Liefs x

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey ....

Ja ik ga zo een ovu doen. Hoop zo een duidelijkere test!
    We denken of Oostenrijk of Zwitserland ...... En dan met de auto....

Gister trouwens een superfilm gezien....This is 40
    Echt een superfilm!

Was leuk net bij de paardjes, ook fijn om zo de ouders te leren kennen.

13. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Mooie test Nimme:) Dat gaat de goede kant op!
    Hopelijk is je jongste snel weer hersteld.

Lov, ben benieuwd naar je test!
    Leuke vakantiebestemmingen:D Waar gaat de film over? De titel zegt me niets geloof ik.

14. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ik duim voor je hoor als je wilt spugen je weet me te vinden ;)
    Moet nog van alles doen maar nu weet ik soms niet waar men kop staat met de zieke kindjes (nu zijn ze braaf en rustig).

15. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Lov ben benieuwd of je ovu straks donkerder is.

Hier zo ff een paar boodschappen doen en dan lekker de zon in :D Love it!

16. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nimme super!!

Hier iets donkerder maar moeilijk te zien.....en dat na 3 koppen koffie ... Dus eigenlijk niet zo goed. Morgen echt een paar uur niks drinkem dus...

18. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Denk dat je die onderste idd.donkerder moet bekijken want ik had bij die van gisteren ook veel gedronken en Joy zei al vandaag zal hij knallen en het is ook zo.

het zou mooi zijn om begin mei een mooi Moederdagcadeautje te kunnen krijgen ;)

19. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Welk merk ovulatietesten gebruiken jullie Lov en Nimme?

Klus ze Nimme;)

20. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha dames! Ik ben even erg druk geweest en dus een tijdje niet gereageerd..
    Ik weet niet alle verhalen meer om erop te reageren, maar weet wel dat ik alles gelezen en gevolgd heb!

Lov hoop dat je snel een positieve ovu hebt, Nimme die van jou is super! succes met de zieken thuis! En Lies ook voor jou hoop ik dat er snel een ei aan komt!
    oh en micchan, je hebt in elk geval een datum in het vooruitzicht.. zoals de anderen zeggen, eerst maar lekker wennen daar en aan elkaar en wie weet wat er nog gebeuren gaat!

Hier een en al verwarring haha, elke dag staat mn gestippelde kruis weer ergens anders op FF..
    vanochtend een mega temp dip (als FF gelijk heeft met mn ei dan zou het op 6dpo zijn.. innesteling?) morgen maar weer kijken of ie omhoog schiet..

Ben vanochtend wel een tijd heel misselijk geweest, dat ik op me werk zat en niet wist waar ik het zoeken moest.. wel/niet naar toilet gaan? maarja lijkt me sterk dat dat zo vroeg al iets te betekenen zou hebben...

In het overzicht mag mn nod in elk geval naar 24 april. (FF twijfelt tussen 3dg met mn ovulatie, dus nod varieert steeds tussen 22, 24 en 26 april..)
    Hoe dan ook heb ik nu wel een kortere cyslus dan mn vorige van 43 dagen, daar ben ik sowieso al erg blij om :)

My Ovulation Chart

Deel Deze Pagina