De Waterijsjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wondertjeinmaak, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Lies ,zw&k is dat heb ze van een buurvrouw gekregen die ik geholpen heb met zwanger worden (door te tempen enz).
    Als bedankje :)

Pompom FF zet geen gewoon rood kruis omdat je overal - opk hebt ingevuld :D;)
    Als je dat zou weglaten allemaal wat doet hij dan???

2. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    #822 Pommepom, 15 apr 2013
    Laatst bewerkt: 15 apr 2013
    ja ik snap dat ik daardoor een gestippeld kruis krijg en geen gewoon.. ze waren ook allemaal negatief..
    Maar hij wisselt steeds tussen verschillende dagen..
    Ik zal eens kijken wat hij doet als ik geen opk ingevuld zou hebben!

----------
    Zonder ovu's krijg ik een goed rood kruis op CD 15 (Maar ook die zal net als mn gestippelde kruis waarschijnlijk afgelopen dagen steeds verschoven zijn)
    Laat m voor nu wel zo staan, zo'n dik kruis is toch leuker om te zien ;) en met ovu's heb ik mn piek waarschijnlijk gewoon gemist.. volgende maand nog eens opnieuw proberen.. vond de timing en het lang niet plassen en weinig drinken ook lastig omdat ik steeds erg druk was

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja pommepom heerlijk een kortere cyclus ....die wil ik ook wel. Maar ga ik niet krijgen volgens mij.

Lies ik gebruik z&k......die vindt ik het fijnste ;)

4. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Ik sta ook in de rij voor een kortere cyclus:D

Hoop dat je kruis nu blijft staan Pommepom:) Heerlijk als je echt die dag je ovulatie zou hebben!

Bedankt Lov en Nimme, ik heb nu 15 testen besteld van zwanger en kids. Hopelijk krijg ik ze morgen binnen en krijg ik wat meer duidelijkheid. Zal je net zien dat ik vandaag of morgen mijn eisprong heb en dat ik de testen niet eens kan gebruiken:p

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lies die krijg je idd wel morgen ;)
    Ik vindt ze absoluut fijn van z&k niet te gevoelig zoals die van marktplaats. De wondfo ;)

6. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Mooi, want ik wilde die eerst bestellen en toen bedacht ik me dat Nimme en jij niet tevreden waren over een bepaald merk omdat ie geen duidelijke streepjes geeft.
    Ben wel benieuwd. Ik zit alleen even te denken hoe ik ze moet gaan gebruiken. Ik moet om 7.30 uur weg van huis naar mijn werk en ik kom dan om 18.15 uur weer thuis. Wanneer kan ik ze dan het beste gebruiken? Kan het na het avondeten? Ik las ergens dat rond 12.00 uur het beste is, maar om ze nou op mijn werk te doen....

7. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Als ik ze s'morgens deed na ochtendplas had ik niet zo'n mooie lijnen als tegen de middag of s'avonds.
    Plus 2 à 3 uur niet plassen gaan of drinken is niet makkelijk als je medicatie moet slikken en Pds hebt ;)

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Is ook wel zo hoor, haha. Maar ik vind zeven maanden lang zat om te wennen :p, en wie weet hoe lang het duurt voor we zo gezegend zijn dat ik zwanger mag worden.. En de wens is nu bijna een jaar sterk aanwezig, dus die eierstokken rammelen zo hard dat ik ze bijna kan horen. :p Ben heeeeeel ongeduldig haha..

Ja, heb echt veel meer dan ik dacht, pff! Dankjewel. :D Inderdaad nog maar heel even, komt echt dichtbij nu. Begin wel de kriebels in m'n buik te voelen nu haha, maar kijk er wel heel erg naar uit! Vooral de treinreis, ben benieuwd waar we allemaal langs komen haha. :D

En jeetje meis, wat vervelend dat het zo lang duurt.. Kan me voorstellen dat je gek wordt van het wachten! Dikke knuffel voor jou.

Nou, dat zou helemaal geweldig zijn natuurlijk haha. :D
    Dat van dat pushen heb ik inderdaad gemerkt, het onderwerp 'baby's' is heel gevoelig, zelfs als het over een tv-programma gaat, of m'n zus o.i.d. Dus ik hou nu wijselijk mijn mond.. ;)
    Begrijp ergens ook wel hoe vervelend het voor hem moet zijn hoor, ik zou er ook stapelgek en chagrijnig van worden als het andersom was..

Kom je op de koffie? :D

Ja, da's waar haha, daar ben ik ook al heel blij mee hoor. :D
    Oh, en hopelijk betekent je misselijkheid iets goeds! Wel vervelend hoor. :(

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahah micchan dacht ook al aan je :D
    Ja snap ik je wacht toch al he, maar pas op je moet ook nog gaan wennen aan het nieuwe land he meid ;)

Lies je kan het ook in de avond doen hoor. Zit er hier ook aan te denken om het te verplaatsen naar de avond.

10. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Micchan, herkenbaar die rammelende eierstokken haha. Had ik ook al veel eerder dan mijn man en ik moest toen ook echt niet teveel over baby's enzo praten. Werd hij ook chagerijnig van:p Gelukkig is hij nu helemaal om, bij jouw vriend komt dat ook echt wel!
    Ben heel benieuwd hoe je Oostenrijk gaat vinden straks!
    Dank je voor je knuffel:)

Lov en Nimme, thanks:) Dan doe ik ze gewoon lekker 's avonds.

11. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad, hoe timen jullie die ovutesten? ik heb ze ook van z&k. Ik zie het niet zitten om op het werk te testen. Deed nu meestal na etenstijd. Maarja in de week dat ik testte ben ik een aantal keer gelijk vanuit mn werk weggegaan en pas savonds laat thuisgekomen. Dat maakt het niet makkelijk.
    Mogelijk dat ik daardoor mn piek gemist heb (kreeg op bijna alle testen een heeel licht streepje).

Vind het ook best een opgave om elke dag rond de zelfde tijd te tempen (das in het weekend dus heeel vroeg!), en dan ook ovu testen te doen. Alles voor het goede doel natuurlijk! Maar bij een regelmatige cyclus zou ik het denk ik al snel op gewoon om de dag klussen houden.. al zal het moeilijk worden die controle los te laten die je met testen/tempen toch wat meer hebt..

12. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel herkenbaar voor mij, ik heb al jaren rammelende eierstokken, tot aan heel moeilijke periodes toe omdat ik zo graag moeder wil zijn, maar het nog niet kon. In die periode was mijn man er zelf nog niet klaar voor (buiten de andere oorzaken waardoor het nog niet het goede moment was). Maar nu is hij inderdaad ook helemaal om en dat is zo aandoenlijk! Krij ik vanmiddag een smsje; "he schat, het zou toch wel heel leuk zijn he...." Had ie in zn pauze een stel met een heel klein babytje zien lopen haha

13. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Als je ovutesten negatief zijn heb je een foto?
    Een ovulatietest kan op 1 dag bij testen nooit negatief zijn je hebt altijd in een tijdspanne van 12 tot minstens 24 uur een duidelijke markering moeten geven snap je?

14. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met negatief bedoel ik "niet positief", dus wel licht streepje maar niet in de buurt van controlestreep..
    Heb een foto in album gezet, op de foto zijn de streepjes zelfs duidelijker dan in het echt.
    De bovenste is cd9, daaronder volgt cd11 t/M cd17

FF wisselt m'n ovulatie steeds tussen cd13, cd15 en cd17

15. Hi dames!!

Wow, ik heb me even door 5 pagina's heen moeten lezen voor ik kon reageren!! Wat schreven jullie opeens veel, zeg! :D

Hoewel, ik ben ook een paar daagjes er tussenuit geweest. Voelde me na Duinrell echt zó moe! Heb echt twee dagen bijna alleen maar op de bank gelegen en 2 superdikke boeken uitgelezen (ben nu aan deel 3 bezig :p )

16. Kim991

Kim991 Actief lid

8 mrt 2013
    375
    0
    0
    Hallo!

Haha bolkje ik heb het zelfde! Ook even paar pagina's door moeten lezen.

Lov wij gaan ook naar Oostenrijk op vakantie echt super zin in!

17. Zooooo, ik irriteer me vandaag aan mensen op het forum :x

- Een of ander dametje die een pretecho doet en dan haar kindje maar wakker gaat schudden. Hoe zou ze het zelf vinden om wakker geschud te worden zodat iemand een foto van haar kan maken? Pffht... Voor sommige mensen gaat een kindje blijkbaar pas respect verdienen zodra het uit de buik is!
    - Elke dag mensen die vragen of ze zwanger zijn, aan de hand van allerlei symptomen. Terwijl we tegenwoordig toch echt zoiets geweldigs hebben als zwangerschapstesten... ;)
    - Mensen die vragen stellen die via google in 2 tellen te beantwoorden zijn
    - Mensen die vragen of een dokter wel gelijk heeft... Alsof wij het beter weten dan een dokter... :$

Als ik niet beter zou weten, zou ik denken dat ik ongesteld moet worden, zo irriteer ik me vandaag... Bolkje is op oorlogspad :x

(Maar niet aan jullie hoor... want jullie zijn de hele dag al stil, whaha :p )

18. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Hahaha gekkerd:p Bolkje op oorlogspad;)

Ik snap je wel hoor, bij sommige dingen heb ik ook echt zoiets van OMG! of WTF!

Ik reageer even kort omdat ik op mijn werk ben. Hoop dat ik straks thuis de ovulatietesten binnen heb die ik besteld heb. Wil graag wat duidelijkheid nu. Had vandaag heel even het gevoel alsof mijn eitje sprong, maar dat zal vast verbeelding zijn. Ik zie het morgen wel aan mijn temperatuur en ik ga sowieso vanavond een ovutestje doen. Zou toch grappig zijn als die meteen knalt:p

19. Ik hoop het voor je!! Dan zien we je vanavond zeker niet meer terug?? ;) :D

20. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

*komt piepen achter een muurtje*

haha Bolkje ,ken dat ML is ook om tegen het plafond te plakken kwestie ik niet het vertrouwen in hem heb dat hij iets kan in orde maken buiten (zullen we het zo omschrijven) en furieus dat hij was...;););):D

Ik erger me ook soms aan bepaalde topics mja daar ga ik dan ook niet antwoorden ofzo

Kim heb je geen bannertje?

Ik heb enorme pijn in mijn liezen ,zit ze hier weg te puffen en onderbuikkwab staat bol man man...
    Ganse dag zitten opruimen dus daarom niet online.
    De bovenverdieping gepoetst en kasten gesorteerd en uitgemest.
    ML buiten gras afgereden en verder gewerkt aan de zijkant.
    En nu zijn de kinderen thuis ,dochter is vandaag terug naar school geweest en ging goed.
    De jongste maakt op en af koorts dat nog wel en houdt me s'nachts wakker om de zoveel tijd...

Morgen naar de tandarts Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:$:(
    I hate it!
    oudercontact en therapie gaan voor de kids.
    ML vrienden helpen verhuizen en zo is de dag om

Liefs x

Deel Deze Pagina