Ja misschien vannacht wel, geen idee Alles gaat bij mij altijd een beetje anders haha. Morgen zou mijn temperatuur inderdaad flink omhoog moeten gaan. Ben benieuwd! Fijne vakantie wondertje!
Ja idd nimme..... Hier veel last van een zeurderig gevoel in de bm. Lijkt bijna alsof ik ongi ga worden? Maak me een beetje zorgen of zo...
Heb je nog een ovutest gedaan? Want net dat gevoel had ik bij mijn eisprong de dag ervoor Gevoelloze bm of erg kramperig!
Ik heb a.s woensdag een afspraak bij de gyn en dan krijg ik de uitslag! Aan de hand daarvan word de behandeling bepaald.. Als m'n hormoonwaardes goed waren start ik met Clomid (daar kreeg ik allemaal folders van mee). Ik denk inderdaad dat je ei dan al is geweest! Spannend hoor! Pff nu 2 weken wachten.. Wondertje.. Hele fijne vakantie en succes met testen!!!
Wat onwijs balen Lov Snap dat je het nu wel eens tijd vindt worden... Spannend CupCake, zou mooi zijn als je met de Clomid mag beginnen! Nimme, mijn test was niet helemaal wit. Zag een heel vaag lijntje, eigenlijk zoals op de dag voordat ie zo goed als positief was. Ergens ben ik wel heel bang dat mijn lichaam me nu flink voor de gek houdt We shall see!
Wat lief dat je daarnaar gekeken hebt Ik weet niet in hoeverre ik nu waarde aan deze temperatuur kan hechten. Ik heb heel slecht geslapen en ben meerdere keren naar het toilet geweest. Uiteindelijk heb ik een stuk later dan normaal gemeten. Even afwachten wat mijn temperatuur de komende dagen gaat doen Jouw kaartje heeft een hoop pieken en dalen hè Lijkt op mijn eerste kaartje. Ik hoop dat je snel meer duidelijk hebt over je eisprong!
Cupcake ik duim dat je mag starten met clomid! Lies ,als je deze test ziet is hij ook wel positief hij is even donker deze hebben nu niet zo'n donkere kleur nodig. Vorige cyclussen had ik die tint ook wel denk ik. Niet iedereen heeft zo'n knallers. Op hoop van dat je temperatuur omhoog blijft! Pompom ,hoe is het? Wie moet nu gaan testen ,Wim denk ik niet ?
Lov balen dat het nog niet positief was! Hier gister wat rood verlies gehad maar denk dat het van ontlasting maken was, dit ging heel moeilijk (wat een praat haha) Nu niets meer. Vanmorgen weer misselijk geweest maar is na het eten gelukkig weer wat weggetrokken. We wachten gewoon nog verder af.
Goeiemiddag allemaal. Hier heeft grote voorjaarsschoonmaak toegeslagen dus ben het huis van zolder tot beneden aan het opruimen. Heerlijk!! Alle spullen die we niet gebruiken gaan we opslaan en heb ook al zakken met spullen die ik weg wil gooien. Weten jullie waar ik speelgoed en kleding kan brengen voor kindjes die het niet zo breed hebben (hun ouders dan) ik vind alleen maar sites waar ik geld kan geven maar ik wil juist kleding en speelgoed geven. Nog 2,5 week en dan gaan we eindelijk op vakantie!!!! We hebben er zooooo'n zin in. Heerlijk 3 weken met ons drietjes. Wel veel mensen om ons heen, maar papa hoeft iig niet naar zijn werk Ok de kriebels zijn hier toe geslagen. Ik denk dat we dit jaar toch wel gaan proberen voor een 2e. Weet alleen nog niet wanneer, misschien wel tijdens vakantie. Bij dochter heeft het 1,5 jaar geduurd dus ga er vanuit dat het weer lang duurt. Ik ben blij dat we niet bij de gyn lopen deze keer. Ik ga niet tempen of ovus gebruiken. We zien wel. Het gaf mij toen zoveel stress, dit keer wil ik gewoon genieten van alles voorpret @wondertje: spannend! Dus over paar dagen kan je testen!! Duimen draaien @nimme: weer helemaal opgeknapt? @micchan: hoe gaat het met inpakken en al zenuwachtig? Heerlijk hoor ergens in een nieuw land een nieuwe start!! Daar teken ik voor @lov: jeetje wat laat je ei op zich wachten zeg!! Ik hoop dat ie gewoon al geweest is en je je ei flink benut hebt!! Straks even lekker uit eten. Hmmmmm zoooo zin in... Zo was weer lang verhaal, mag ook wel was even afwezig