Dat je ei weg is kan e het is niet zo dat een ei per direct springt met een ovutest dit zie je meestal aan de temp doe dan omhoog gaat is die omhoog is die weg dus van dinsdag tem gisteren was dan de kans om te klussen voor u (en mij)
Snap ik nimme.......ik had het meer over de pijn die ik had Gister dus niet meer geklust.....vriend had geen zin.
Die steek kan zijn dat die toen geknapt is of mede alle hormonen in je lijf pijn aan je eileider? Hihi nu dat afwachten lol
@Lov ik zal bij elke echo weer heel erg nerveus zijn, maar dat zal niet veranderen, dat komt door onze geschiedenis. Maar m'n gevoel is veel beter dan bij ons zoontje, toen voelde ik onbewust steeds de dreiging dat het mis zou gaan.
Hey meiden bedankt voor t warme welkom! Ik start deze maand met pre seed hopelijk lukt t dan! Ik hoor veel positieve verhalen! Verder eindelijk van mn ongie af dus we gaan weer met frisse moed ertegen aan nemen jullie ook extra vitamines?
Hoi, Ik slik foliumzuur apart en dan nog slimme weerstandsvitaminen van Dav. Iedereen klaar voor het weekend ?
Voor de vitamine A die je niet te veel mag binnenkrijgen.... Je moet dan folium genoeg binnenkrijgen maar die slik jij al En de vit D moet afgestemd zijn op een zwangere vrouw. Ik zou echt juiste vitamines gaan slikken hoor.....
Hier bij mij Lov ?? het gaat wel ,ben vandaag waziger door het slaaptekort wat zoonlief ons cadeau heeft gedaan
Ik was jullie kwijt.. zie nu pas dat er een deel 2 is Juffie2, jeeeeeeeehj mooie echo gehad dus heb je ook een foto van de kleine?
Hier slik ik ook die van kruidvat. vind die wel goed! Hier op het werk en onwijs rustig. Vanmiddag lekker op de fiets gegaan. Nu hopen dat ik straks weer thuis kom. Hier af en toe echt steken/krampen bij het opstaan. Moet dan echt even stil staan zodag het kan bijtrekken maar misselijkheid is weg