Wauw bolkje, super mooi Echt leuk om een echofoto te hebben Lov, haha toch 1 keer testen tijdens je vakantie he Je moet lekker doen waar je zelf zin in hebt Nimme, nu al testdrang hihi. Ik ga echt wachten tot ik overtijd ben met testen. Als het niet raak is word ik vanzelf wel ongesteld en anders weet ik het gewoon een paar dagen later (zeg ik nu heel stoer). Wondertje is nu op vakantie als het goed is en in haar laatste post voor de vakantie gaf ze aan ongesteld te gaan worden Hoop natuurlijk dat het vals alarm is!
Sterk blijven meiden!!! (Ik mis een duim-smiley) Ik had voor mezelf de afspraak dat ik altijd op de laatste dag van de maand zou gaan testen (omdat ik nog niet ongesteld was geworden na stoppen met de pil). Op 28 februari was de test verkeerd gegaan, om de een of andere reden kreeg ik geen controle-streepje te zien... Toen heb ik tot 11 maart gewacht... Toen zei een collega dat ik toch maar eens moest testen, want ze vond me nogal vreemd gedrag vertonen de laatste week (ik dacht zelf dat ik zo emotioneel was omdat mijn contract niet was verlengd). Achteraf snap ik niet dat ik zo dom was om niet een tweede testje te doen na die mislukte test...
Bolkje, als je eerder een test had gedaan dan had je het ook eerder geweten, maar verder had het niets veranderd aan de uitslag Je was toen al lekker zwanger en je hebt juist de eerste hele onzekere weken nu niet in spanning gezeten Ook wel fijn ergens toch? Lov, haha daar heb je gelijk in Ik heb trouwens mijn banner aangepast. Mijn NOD is 4 mei (14 dagen na eisprong) dus kan ik over 11 dagen testen als ik zou willen en niet over 12 dagen
Da's waar!! En misschien ook maar beter, want of ik er nou direct blij mee had kunnen zijn toen ik had gehoord dat mijn contract niet was verlengd... (Ik heb die twee weken trouwens wel heel vaak gezegd als mensen vroegen wat ik nu ging doen, dat ik graag wilde proberen om zwanger te worden en dan heel veel te gaan genieten van de zwangerschap... was wel heel grappig dat ik toen dus al zwanger was, zonder het te weten...)
Mooie echo bolkje! Echt al een mini mensje! Morgenochtend heb ik m'n afspraak met de gyn voor het behandelplan! Die 4 weken zijn toch best snel gegaan Hopelijk snel beginnen aan een echte ronde kan niet wachten! Eindelijk na 4 maanden!!
Super CupCake, hoop dat jullie gauw echt kunnen gaan beginnen! Succes! Micchan, wauw time flies! Nog heel even en je gaat gewoon emigreren