Cupcake wat een tegenvaller.. Maar inderdaad wel iets waar wat aan te doen is! Hopelijk mag je snel beginnen met clomid! Knuffel!! Ben benieuwd naar de testjes binnenkort dames!
Cupcake wat vervelend zeg!! Hopelijk komt het snel goed! Lov duim met je mee! En ben het met je eens dat je beter andere advies kan geven als jezelf.. Hier nog week wachten... Geen bijzonderheden.. Iemand wel?
Bij deze mijn test van daarnet Onbeschrijfelijk kan het niet uitschreeuwen want ben zo hees als een kater Bekijk bijlage 320982
Mooizo! En ik hoop het ook zo voor je meis, gun het je zo! Ja, echt superlief! Ben er ook zeker trots op haha. Ja, ze is fantastisch. <3 Ohh.. Maar je hebt wel.. Micchanliefde! *Knuffel* (sorry, flauw ) Dan doe ik het even voor je.. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
LF = lutale fase na je eisprong, dus eigenlijk de periode na je eisprong tot aan je ongi of nod. Sommige hebben er eentje van 14-15 dagen. niet erg!
Wow Nimme das geen twijfel! Joeeehoooeeee super meid! Hoop zo dat het ditmaal goed mag blijven gaan! Lekker lov! Italië toch? Genieten!
Ja heerlijk.....camping aan zee....even niks doen...aaahhhh En genieten van de meiden....wat wil je nog meer