Ik proef sarcasme of niet? Geen probleem hoor, ik ben gewoon een Pietje precies Wanneer ga jij ook alweer op vakantie? Aankomende week of de week erna? Vast de week erna omdat je NOD daarin valt en je wilt testen
Sarcasme tegen jou? Of tegen de andere leden? Tegen jou iig niet Ik heb nog geen idee wanneer ik ga testen....niet te vroeg want het is belachelijk om zoveel testen te verbruiken
Proberen zwanger te raken: - Kim991 (22 jaar) Vierde ronde, eerste kindje - NOD: 2 Mei - Lies1988 (24 jaar) Eerste ronde (na mk), eerste kindje - NOD: 4 Mei - Lov23 (29 jaar) Tweede ronde (na mk), derde kindje - NOD: 6 mei - Pommepom (27 jaar) Tweede ronde, eerste kindje - NOD: 8 Mei - WIM (24 jaar) Zesde ronde (3e na vmk), eerste kindje - NOD: 20 Mei - CupCake88 (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje - NOD: ?? Nog niet begonnen: - Micchan (19 jaar) Eerste kindje - Beginnen: December 2013 - Brigit (36 jaar) Tweede kindje Beginnen: Mei 2013 ZWANGER -Juffie2 (36 jaar) Tweede kindje - jongen/meisje/verassing - uitgerekend op 6 Oktober -Bolkje (27 jaar) Eerste kindje - jongen/meisje/verassing- uitgerekend op 4 November -Nimme (32 jaar) Vierde kindje - jongen/meisje/verassing - uitgerekend op ? Januari Afspraken: -Bolkje: 17 Mei Vlindertjes: ~ Lov ~ Nimme ~ Lies1988 Zo nog wat aanpassingen gedaan En mijn gegevens veranderd die klopten niet op deze lijst
Haha Lov ik dacht inderdaad tegen mij Zo van, nou goed gedaan hoor Zullen de hormonen wel zijn hihi Was anders ook niet erg geweest hoor, ben soms echt een muts met dingen! Ik vroeg eigenlijk wanneer je op vakantie gaat haha, maar ben ook wel benieuwd wanneer je uiteindelijk gaat testen. Wel een goede instelling van je en ik hoop echt dat je heel gelukkig terug komt van vakantie!!! Fijn wondertje Ik laat de lijst weer aan jou over haha.
Lov ben benieuwd of jullie deze ronde geluk hebben. Ga voor je duimen. Lies fijn haha 1 iemand die de lijst doet is toch beter.
Hahahah dat had ik dus verkeerd gelezen ..... Maandag gaan we op vakantie....maar komen dinsdag pas aan Nee hoor zo bedoelde ik het niet lies
Haha ik dacht wat is er ineens veel geschreven, maar ik zie alleen maar lijsten hahaha Wim gezellig dat je weer terug bent! Jammer dat je ongesteld bent geworden wel leuke vakantie gehad??
Wim, welkom terug! Fijn dat je genoten hebt.. Jammer van je ongi Zou je mij op ronde 2 willen zetten?
Proberen zwanger te raken: - Kim991 (22 jaar) Vierde ronde, eerste kindje - NOD: 2 Mei - Lies1988 (24 jaar) Eerste ronde (na mk), eerste kindje - NOD: 4 Mei - Lov23 (29 jaar) Tweede ronde (na mk), derde kindje - NOD: 6 mei - Pommepom (27 jaar) Tweede ronde, eerste kindje - NOD: 8 Mei - WIM (24 jaar) Zesde ronde (3e na vmk), eerste kindje - NOD: 20 Mei - CupCake88 (24 jaar) Tweede ronde, eerste kindje - NOD: ?? Nog niet begonnen: - Micchan (19 jaar) Eerste kindje - Beginnen: December 2013 - Brigit (36 jaar) Tweede kindje Beginnen: Mei 2013 ZWANGER -Juffie2 (36 jaar) Tweede kindje - jongen/meisje/verassing - uitgerekend op 6 Oktober -Bolkje (27 jaar) Eerste kindje - jongen/meisje/verassing- uitgerekend op 4 November -Nimme (32 jaar) Vierde kindje - jongen/meisje/verassing - uitgerekend op ? Januari Afspraken: -Bolkje: 17 Mei Vlindertjes: ~ Lov ~ Nimme ~ Lies1988 Cupcake gewijzigd.
Ik ben afgelopen woensdag naar de gyn geweest.. Ik weet niet of ik het hier verteld heb (schrijf in meer topics) maar m'n bloeduitslag was niet helemaal goed. Ik heb een trager werkende schildklier, daar moet ik nu medicijnen voor slikken en over een maand opnieuw bloedprikken. Ook was m'n Prolactinewaarde te hoog, dit wordt aangestuurd door de hypofyse. Hiervoor heb ik woensdag gelijk nog een keer op geprikt omdat deze waarde in de vroege ochtend hoger kan zijn dan later op de dag. Ik krijg woensdag de uitslag en als de waarde nu inderdaad goed is mag ik gelukkig wel met Clomid beginnen!! Als de waarde niet goed is word ik doorgestuurd naar de internist voor verdere onderzoeken omdat je dan iets aan je hypofyse kan hebben wat de hogere waarde kan veroorzaken :S nou dan kan ik die kinderwens nog wel even van me af zetten!! Deze twee waarden hangen samen met je vruchtbaarheid en cyclus dus het is belangrijk dat dat eerst goed is, anders hebben de behandelingen geen zin. Het is dus nog even spannend tot woensdag Maargoed, ik zie het wel.. Ga me niet een week lang druk maken! Fijn weekend!