De Waterijsjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wondertjeinmaak, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja, en ik snap dat niet zo goed... want normaal is ze helemaal niet zo. Alleen wilde ze wél heeeeel graag oma worden (de eerste keer dat we elkaar zagen vroeg ze al hoeveel kinderen ik wilde, haha :p )

Over het algemeen kan ik het echt super vinden met mijn sm. Afgelopen donderdag nog gezellig wezen shoppen enzo... Ik hoop dat het gaat loslopen, maar op dit moment ben ik gewoon ff een hormoonbom :)

2. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hallo ,

was me te druk vandaag en zit nu op de sofa.

Bolkje ,ik HAD zo'n schoonmama maar na 10 jaar van dat gedoe heeft ML er een punt achter gezet.
    Niet dat jij of jullie dit moeten doen maar stel NU je eisen en prioriteiten want anders loopt het van kwaad naar erger ...
    En vind dit niets hormonaals hoor ,ik zou dat ook niet apprecieëren als schoonmala bij ons kwam logeren poeha no way ;):D

3. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

4. Ahhh :)

* knuffel terug *

Ik heb trouwens ook gezegd hoor, dat ik het niet wil... Tenminste, heb gezegd: lijkt me geen goed idee, als ik net ben bevallen. Ik voel me dan toch verplicht om gastvrouw te gaan spelen en dat wil ik niet als ik net ben bevallen.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Als je schoonmoeder zo is als jij zegt bespreek het gewoon eens een keer tussendoor...

Ik wil die knuffel wel nimme :D

6. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Bolkje gewoon ten sprake brengen, werkt het beste.

Hier ook een schoonmoeder die bij ons in huis wil slapen als het ooit zo ver mag zijn. Ik heb gelijk aan gegeven dat ik dit niet wil. Ookal wonen ze op een afstand. Er zijn genoeg andere plaatsen waar ze kunnen slapen.

7. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ook al zou je schoonmama het goed bedoelen en dat kan ze zeker ook wel van intentie zijn.
    DOe echt wat jij wilt want die tijd krijg je nooit terug achteraf ;)

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gelukkig hier geen schoonmoeder die zo'n belachelijk idee heeft...ja sorry hoor. Maar waarom zou je dat willen als schoonmoeder eigenlijk?

9. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Om iets goed te maken wat je zelf niet hebt gedaan of kunnen hebben anders doen??
    ;)

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee daarom bij je kind en kleinkind slapen?
    Het is hun gezin...zij moeten zelf gezinnetje mogen spelen en daar hoort schoonmama toch echt niet bij

11. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

nope daarmee ik het verklaar vind dat ook niet kunnen maar zo dacht mijn schoonma dus wel;)

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jammer dat ze zo dacht....
    Maar hier ook zo'n moeder gehad....dus misschien betrek ik het te veel op mezelf nu...

Maar ik zou gelijk zeggen....uh nee:D dank je wel hoor.

13. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

np :)

14. Ja, in je reacties neem je toch altijd wat van je eigen dingen mee, merk ik soms zelf ook als ik reageer in andere topics. :)

Ik moet eigenlijk gewoon een pleister op mijn mond én op mijn vingers op dit soort dagen :)

15. Kim991

Kim991 Actief lid

8 mrt 2013
    375
    0
    0
    Lies nou hopelijk is het een innestelbloeding!
    Ik voel me goed.. Nergens last van.. Zou niet weten of het raak is.. Hoop het!! Donderdag nod..

Veel aan het klussen allemaal thuis.

Ik niet veel, hele week alleen thuis, vriend naar Italië.. Saai!! In het weekend alleen thuis zijn :(

16. Hier is er ook niet zoveel aan allemaal. Manlief is dus aan het klussen en wij zouden gaan shoppen, maar we waren binnen een uurtje al uitgekeken en hadden toen ook bijna ruzie gekregen over een 'bednest' dat ik wel handig vond en wat mijn moeder of een grafkistje vond lijken....

Gezelluuugg :x

17. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Wim welkom terug!
    Ben je ongesteld geworden of nog niet getest?

Lies ,wat voel je allemaal ? :)

18. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Mooie banner Nimme en al meteen een afspraak voor je echo:D Was dat de echo die je sowieso zou laten uitvoeren ongeacht een zwangerschap? Goed geregeld;)

Wat ik voel: de hele dag al een zeurend gevoel in mijn rechterlies en onderbuik met af en toe wat krampen. Meer afscheiding dan normaal en vanochtend dus wat bloedverlies. Nog een week wachten en dan hopelijk niet ongesteld worden:)

19. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Spannend dus!
    Nu bij mij klopte het donderdag zou bij mij de innestelingsdag zijn geweest en toen had ik enorme steken.
    Wanneer ga jij een testje wagen ?

20. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Ja heel spannend!
    Ik wil pas testen als ik echt overtijd ben. Heb liever dat ik ongesteld wordt zonder dat ik getest heb dan dat ik een witte test onder ogen krijg. Ik denk dat ik me nog wel even kan inhouden:)

Deel Deze Pagina