Micchan! Heeeel veel sterkte vandaag. Lijkt mij een hele mooie maar toch ook sombere dag. Maar.... Zo ver ben je ook weer niet van je familie vandaan! Hele fijn reis en geniet lekker, jullie zijn nu samen!!
Ik heb gister ook heerlijk van het zonnetje genoten. Mag volgens mij niet he? Vanwege zwangerschapsmasker... Maar ik heb er echt behoefte aan, zo na die ellelange winter! Dus dan maar goed insmeren (al was ik dat gister vergeten... Had echt een rood neusje, haha )
Wim veel klusplezier en werkse. Michh heel veel succes vandaag! Hier alles goed. Hoe is het met jullie? Heb wel een heel vreemd tempkaartje? 2x een dip na mn eisprong en FF geeft mn eisprong nog niet aan?? Vandaag heerlijk zonnen x
Wat een lieve reactie van je vriend Kim! Wondertje, werk ze vandaag! Lekker dat zonnetje hè Micchan, heel veel sterkte met afscheid nemen vandaag! Fijne reis en heel veel geluk samen Bolkje, inderdaad, foei dus Goed insmeren hoor
Haha, ga ik zeker doen vanaf nu Vanmiddag gelijk even een goede zonnebrandcreme kopen... Al gebruik ik nu ook zonnebrandcreme als dagcreme... vind het zo lekker ruiken Maar da's er eentje van 2 jaar geleden, dus die beschermt niet echt meer. Gebruik het puur voor de geur en de vettigheid
micchan, veel sterkte vandaag met het afscheid, maar ook veel plezier samen in Oostenrijk! wondertje, spannend voor jou zeg! hoop echt dat het raak is deze ronde voor jullie! ik heb gisteren alles m.b.t het zwanger worden uitgeschreven, wel 7 kantjes vol! gewoon een soort dagboek voor mezelf om bij te houden wat er allemaal al gebeurd is vanaf januari. toch eigenlijk best al veel als ik zo terug kijk! maar het licht wel op om het van me af te schrijven.. fijne zonnige dag allemaal!
Da's wel fijn om het zo op papier te zetten voor jezelf... Doe ik ook wel eens, gewoon alles van me afschrijven...
Cupcake soms is hèt idd lekker om van je af teschrijven. Hoop dat je snel je aan een ander boekje kunt beginnen! Bolkje hAha moest lachen om je met je zonnebrandcrème
Daar kan ik aan het einde van de maand hopelijk meer over zeggen, er heerst nu nog veel onduidelijkheid.. @Allemaal: Bedankt! Het afscheid is voor het grootste deel al genomen en viel eigenlijk wel mee. Voel me er best een beetje lullig over, maarja.
Ja, maar je hebt ook een hele tijd gehad om je erop voor te bereiden, toch? Dus kan me voorstellen dat je al een poos bezig bent met loslaten... Bovendien is het geen afscheid voor eeuwig, dus ik snap wel dat het niet supermoeilijk is... EN je bent natuurlijk ook best wel wat afscheid nemen gewend, met een vriend in Oostenrijk
Hoi allemaal , Kim VAN HARTE GEFELICITEERD !!! Micchan ,dikke knuffel ! Lies ,prachtige test en aankondiging Hoe is het anders nog met de dames?? Nu hier is het voor mij echt onwerkelijk aan het worden. Ik heb vrijdag een bloedprik laten doen:hcg 286 en dacht ga vandaag nogeens testen met een gewone test en een cb en dit is het resultaat : Bekijk bijlage 322908
en de CB Bekijk bijlage 322909 ik hoop dat degene die nog moeten wachten of in afwachting zijn ook mzulke mooie testen mogen hebben , Liefs x
Thx ,we hopen zo erg op een plakbeeb !! 21 mei kan niet sneller komen in mijn ogen Wetende dat onze jongste een twin was en dit totaal niet voorkomt aan mijn kant van de familie...